مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا

سریع ترین راه مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا

برای مهاجرت به کانادا  و دریافت اقامت کانادا پیش از هر چیز نیاز به آگاهی و دریافت اطلاعات روشن و صحیح دارید. لازم است که شرایط و قوانین مهاجرت را به‌خوبی مطالعه کرده و جهت جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه راحت‌ترین و کوتاه‌ترین مسیر را برای رسیدن به این کشور و دریافت اقامت دائم کانادا انتخاب کنید.

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا

برای قدم نهادن در راه پر پیچ و خم مهاجرت به کانادا بهتر است اطلاعات کافی کسب کنید و از قوانین و مقررات دریافت اقامت کانادا مطلع شوید. برای این منظور می توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی آتلانتیک 724 تماس بگیرید و درباره هزینه ها و شرایط مهاجرت به کانادا آتلانتیک 724 برای شرایط خاص خودتان مشاوره حرفه ای بگیرید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این روزها ایرانیان بسیاری به امید ساختن زندگی خود و فرزندانشان جلای وطن کرده و مهاجرت می‌کنند. یکی از بهترین مقاصد برای آن‌ها نیز مهاجرت به کانادا است. کانادا به دلیل شرایط مناسب اقتصادی، آموزشی و سیاست‌های کارآمد دولت وقت، تبدیل به مدینه فاضله برای مردمی شده که از سرتاسر جهان برای داشتن امکانات بهتر سفرکرده و به دنبال دریافت اقامت کانادا هستند.

از اولین و ضروری ترین شرایط مهاجرت به کانادا، تسلط به زبان فرانسه یا انگلیسی است. برای مهاجرت کانادا، زبان شرط لازم هست اما کافی نیست. برای رسیدن به سرمنزل مقصود راهی را انتخاب کنید که متناسب با شرایط شماست. ما در این مقاله شرایط مهاجرت به کانادا و راه‌هایی که می‌توانید به اقامت دائم کانادا دست پیدا کنید را به شما معرفی خواهیم کرد تا در نهایت تصمیم بگیرید که کدام یک از روش ها شما را سریع تر به کانادا می رساند.

مهاجرت به کانادا با کارآفرینی (استارتاپ)

این مدل از مهاجرت به کانادا مخصوص افرادی است که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار در کشور کانادا را دارند. سرمایه بانکی مورد نیاز حداقل 300000 دلار کانادایی است و فرد باید متعهد شود در طول سه سال یک‌سوم تاجر کانادایی کسب درآمد کرده و همین‌طور تعداد زیادی کارمند نیز استخدام کند.

البته این مبلغ باید توسط سرمایه گذاران کانادایی روی استارتاپ شما سرمایه گذاری شود. هزینه ای توسط شما برای این روش پرداخت می شود 110 هزار دلار کانادا است. برای اطلاعات بیشتر درباره این روش به وبسایت موسسه مهاجرتی آتلانتیک 724 (www.atlantic724.com) مراجعه نمایید.

اقامت کانادا با روش اکسپرس اینتری express entry

فردی که دارای یکی از مهارت‌های لازم و فنی چون، جوشکاری، آشپزی، برق‌کاری، لوله‌کشی، نجاری و … باشد می‌تواند برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کند. اگر مهارت خاص داشته و در این زمینه از سابقه قابل قبولی برخوردارید اکسپرس انتری بهترین شیوه برای مهاجرت به کانادا است. جهت اطلاع از مشاغل مورد نیاز کشور کانادا می‌توانید به یک وکیل باتجربه و یا فهرستی که سایت اداره مهاجرت کانادا منتشر می‌کند مراجعه کنید. در روش اکسپرس انتری شما می‌توانید برای کل اعضای خانواده خود اقامت دائم بگیرید. البته برای این کار باید در دو مرحله‌ای که کشور کانادا برای شما مشخص کرده امتیاز لازم را به دست آورید. در مرحله اول نیازمند امتیاز حداقل 67 از 100 و در مرحله دوم به حداقل امتیاز 460 از 1200 نیاز دارید. این امتیازها بر اساس معیارهایی چون، میزان سابقه، سن، مدرک زبان انگلیسی، زبان دوم، داشتن فامیل درجه‌یک در کانادا و … داده می‌شود.

برخی از افراد ممکن است از یک موسسه یا اداره خاص در کانادا پیشنهاد کار یا جاب آفر داشته باشند، در این صورت کشور کانادا به آن‌ها یک ویزای کاری سه‌ساله می‌دهد که در صورت دارا بودن شرایط به اقامت دائم کانادا تبدیل می‌شود. البته برخی از استان‌ها از همان ابتدا اقامت دائم کانادا را اعطا می‌کنند.

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا

دریافت اقامت کانادا از طریق ادامه تحصیل

پرطرفدارترین راه مهاجرت به کانادا به‌ویژه برای قشر جوان و نوجوان، دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی از کشور کانادا است. کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا د رزمینه ارائه استانداردترین سیستم آموزشی چه در سطح مدارس و چه در سطح دانشگاهی است. جهت مهاجرت تحصیلی لازم است که از یک دانشگاه معتبر در کانادا (مدرسه برای دانش آموزان) پذیرش گرفته و پس از ارسال دعوت‌نامه از دانشگاه با مراجعه به سفارت، در صورت صلاحدید افسر مربوطه اجازه ورود به خاک کانادا به فرد صادر می‌شود. جهت مهاجرت و دریافت اقامت کانادا از طریق تحصیل، داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه، دعوت‌نامه دانشگاه، تمکن مالی و ارائه فرم‌ها و مدارک مربوطه که در سایت دانشگاه و یا سایت اداره مهاجرت کانادا قرار داده‌شده، الزامی است.

اطلاعات بیشتر در سایت اداره مهاجرت: Immigrate to Canada

دریافت اقامت دائم کانادا با ازدواج

ازدواج از دیگر مسیرهایی است که به دریافت اقامت کانادا منجر می‌شود. البته شرط، ازدواج با یک شهروند کانادایی است. قوانین کانادا جهت پیشگیری از ورود مهاجران از طریق ازدواج صوری بسیار سخت‌گیرانه عمل می‌کند و تنها به زوج‌هایی اجازه اقامت می‌دهند که ازدواجشان به‌صورت واقعی ثبت شود و علاوه بر آن باید دولت را از توانایی خود در اداره زندگی، تأمین هزینه و کسب درآمد مطمئن کنند و محل زندگی خود را نیز باید به اطلاع دولت کانادا برسانند. همچنین زوجین باید حداقل یک سال باهم زندگی کرده باشند و در امور مختلف مربوط به مخارج خانه، حساب‌های بانکی و … مشترک باشند. برای این روش نیازی به داشتن مدرک زبان و یا تجربه کاری نیست.

مهاجرت کانادا از طریق خود اشتغالی

افرادی که دارای مهارت در زمینه فرهنگی، ورزشی و یا خرید و مدیریت منابع کشاورزی هستند می‌توانند برای دریافت اقامت کانادا اقدام کنند. شرط بر این است که فرد در زمینه حرفه خود دارای سابقه طولانی‌مدت باشد.

در زمینه فرهنگی: موسیقی‌دان، عکاس، عوامل پشت‌صحنه سینما، کارگردان، نقاش و سایر مشاغل مرتبط فرهنگی هنری

در زمینه ورزشی: ورزشکارانی که دارای مقام و مدال‌های جهانی و بین‌المللی هستند.

مدیریت منابع کشاورزی: متخصصین باسابقه‌ای که توانایی کار با ماشین‌های مدرن کشاورزی و آگاهی کامل از روش‌های جدید کشاورزی و باغداری را دارند. همچنین کسانی که توانایی خرید مزرعه و انجام کشاورزی مدرن را دارند در اولویت دریافت اقامت کانادا قرار می‌گیرند.

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا

مهاجرت به کانادا با سرمایه‌گذاری

کانادا جهت برنامه توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال و رونق کسب‌وکار همواره آغوش خود را به روی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران گشوده است. به این دلیل که این نوع مهاجرت به کانادا برای هر دو طرف سودمند است. سرمایه‌گذاری در ایالت‌های مختلف متفاوت است. برای مثال جهت سرمایه‌گذاری در ایالت کبک به حداقل دو میلیون دلار کانادا نیاز است و همچنین فرد متقاضی باید مدت دو سال از پنج سال اخیر را دارای سابقه مدیریتی باشد. فرد می‌تواند مبلغ یک‌ میلیون و دویست هزار دلار به ‌حساب دولت کانادا بریزد و پس از پنج سال این پول را بدون دریافت سود تحویل بگیرد. در روش دیگر با پرداخت 350 هزار دلار به مؤسسات مالی کانادا اقامت دائم دریافت می‌کند. البته این پول هرگز مسترد نخواهد شد. در این روش داشتن مدرک زبان الزامی نیست. جهت اطلاع از زمان ثبت‌نام می‌توانید به سایت اداره مهاجرت کانادا مراجعه کرده و یا از یک وکیل مهاجرت کانادای باتجربه کمک بگیرید.

به این نکته توجه کنید که برای مهاجرت به کانادا از هر یک از راه‌ها که بخواهید اقدام کنید شرایط سنی، سلامت جسمی و روانی و عدم سوءپیشینه از گزینه‌های مهمی است که کشور کانادا آن‌ها را بررسی کرده و با توجه به شرایط، اجازه اقامت دائم کانادا را صادر می‌کند. همچنین شرایط مهاجرت به کانادا در ایالت‌های مختلف ممکن است دارای تفاوت‌هایی باشد و نیاز است که قوانین مربوط به ایالت مورد نظرتان را با دقت مطالعه کنید.



 الی گشت    

                تور کیش