میکا مال کیش

میکا مال کیش ، مرکز خریدی محبوب و خاص

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

میکا مال کیش

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید میکا مال کیش ، فضایی فوق‌العاده برای خرید، تفریح و سرگرمی در کیش آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

میکا مال کیش (Mica Mall) یکی از مراکز تجاری و تفریحی معروف در این منطقه زیبای کشور می‌باشد. این مجموعه جزو محبوب‌ترین‌های جزیره محسوب می‌شود و روزانه مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشد. میکا مال یک مرکز خرید و تفریحی در کیش است که دارای 190 هزار متر مربع زیربنا بوده که از این مقدار، 15 هزار متر آن را به تفریحات مختلف و قسمت‌های غیرتجاری اختصاص داده است. این مرکز خرید دارای مساحت تقریبی 35 هزار متر مربع است و با 5 طبقه تجاری و 2 طبقه پارکینگ اختصاصی، به یکی از بهترین مراکز خرید کیش تبدیل شده است.

میکا مال کیش

این مرکز خرید دارای 800 غرفه تجاری می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به این مرکز خرید، بهترین، معروف‌ترین و محبوب‌ترین محصولات را از هر برندی که بخواهید پیدا کرده و خریداری کنید. مطمئن باشید که تمامی برندهای خارجی و ایرانی را می‌توانید در میکا مال بیابید. در مغازه‌ها و غرفه‌های این مکان محصولات بسیار متنوعی مثل انواع پوشاک، کیف، کفش، وسایل ورزشی، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، لوازم‌خانگی و غیره برای خریداران ارائه می‌شود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


همچنین این مرکز خرید دارای یک هایپر مارکت بسیار بزرگ در طبقه زیرزمین است که شما می‌توانید با مراجعه به آن هر نوع خوراکی و محصولات دیگر را بیابید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. علاوه بر این موضوعات باید به این نکته اشاره کنیم که ظرفیت پارکنیک میکا مال 1000 خودرو است و لازم نیست هیچ نگرانی در زمینه پیدا کردن جای پارک داشته باشید.

از امکانات دیگر این مرکز خرید می‌توان به سالن سینما با بهترین تجهیزات، سرزمین عجایب، دنیای اکتشاف و … اشاره کرد. یک آکواریوم در این مال دیده می‌شود که هر بیننده‌ای را سر ذوق می‌آورد. همچنین مجتمع دارای 5 ورودی مختلف است. اما یکی دیگر از زیبایی‌های مجموعه، فضای سبز زیبا، چمن‌زار و درختان سرسبز است.

میکا مال کیش

این تنها چیزی نیست که میکامال به عنوان بزرگترین پاساژ یا مرکز خرید در کیش برای گردشگران آماده کرده است. اولین تونل باد یا تونل پرواز داخل یک مرکز تجاری، آکواریوم آب شور و آب شیرین با امکان غواصی، بولینگ، اسپا، سینما، سالن پاتیناژ (با استاندارد بازی های المپیک) و بسیاری از تفریحات هیجان انگیز را برای مردان، زنان و کودکان مسافران و توریست ها فراهم کرده است. 

تله کابین میکامال

تله کابین میکامال اولین تله کابین ساحلی ایران است که فاصله اسکله تفریحی کیش تا طبقه چهارم مرکز خرید و تفریح میکامال را طی می کند. کابین های زرد رنگ و زیبای این تله کابین را شرکت پورشه طراحی کرده و انحصارا برای کیش ساخته شده و کابین ها مجهز به سیستم تهویه و خنک کننده هستند.

چشم‌انداز این تله‌کابین متفاوت‌تر از دیگر تله‌کابین‌هاست. زمانی که سوار کابین‌های آن بشوید از کنار خط ساحلی می‌گذرید. چشم‌انداز زیبای دریا و جزیره تصویر زیبایی را از پشت شیشه‌ها کابین می‌سازد. این تله‌کابین شما را به اسکله می‌رساند. فاصله مرکز خرید تا اسکله ۳ کیلومتر است که 18 دقیقه‌‌ای به آن می‌رسید.

میکا مال کیش

جنگل بارانی

این جنگل مصنوعی در طبقه دوم میکامال واقع شده و از زیباترین بخش‌های میکامال است. رشد گیاهان این جنگل توسط تجهیزات مصنوعی انجام می‌شود و به شما حس کاملی از گشت‌وگذار در جنگل‌های استوایی را القا می‌کند. در این محیط پر از گل و گیاه تجربه بی‌نظیری از تماشای حیوانات عجیب‌وغریب را خواهید داشت. در حین این گردش لذت‌بخش باران‌های موسمی مصنوعی و تندرهای گرمسیری هم حسابی غافلگیرتان می‌کند.

رستوران و کافی شاپ میکا مال

طبیعتا بعد از اینکه یک روز جذاب و هیجان انگیز را در این مرکز خرید گذراندید و از مغازه‌های مختلف دیدن کرده و خریدهای خود را به اتمام رساندید، نشستن در کافی شاپ یا رستوران و استراحت کردن، می‌تواند حال خوبی را در شما ایجاد نماید.

چندین رستوران، فودکورت و کافه برای رفع گرسنگی و تشنگی عزیزان گردشگر در نظر گرفته شده است. غذاهای ایرانی و فرنگی متنوعی در این رستوران‌ها وجود دارد. از برتری‌های این مجموعه سخن گفتیم اما مورد دیگری که بسیار اهمیت دارد، طراحی و معماری استثنایی آن است. بهترین معماران در طراحی این مجتمع دست داشته‌اند و آن را به زیباترین شکل ممکن ساخته‌اند. گفتنی است که مالک میکا مال کیش در واقع آقای نادر کشتکار می‌باشد.

میکا مال کیش

ساعت کاری و آدرس میکا مال

میکا مال در تمامی روزهای سال باز بوده و شما می‌توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید. ساعت کاری در روزهای معمولی هفته از 10 صبح تا 10 شب و در روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها 10 صبح تا 1 نیمه شب می‌باشد.

آدرس: کیش، بلوار فردوسی، میدان آبشار، مرکز خرید و تفریح میکا مال

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۶۷۰۱۱



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)