مقاصد گردشگری برای کوبا

بهترین مقاصد گردشگری برای کوبا در نوروز ۱۴۰۳

بزرگترین جزیره در دریای کارائیب. کشوری که بخاطر داشتن تاریخی حماسی و فرهنگ غنی، بسیار محبوب شده است. کشور فیدل کاسترو. اینجا کوباست، کشوری برای هر گردشگری که علاقه به دیدن و لمس زیبایی های جزیره های دریای کارائیب را دارد. با لوکس تریپ همراه باشید تا بیشتر درمورد این کشور و مقاصدی که برای نوروز امسال باید به آنها سفر کنید بیشتر صحبت کنیم.

درباره کشور کوبا

کشور کوبا، مجمع الجزیره ایست در دریای کارائیب و در همسایگی آبی با مکزیک. بدلیل موقعیت جغرافیای بسیار مناسبی که دارد، آب و هوای گرم و مرطوبش، جنگل های متعددی نیز در این کشور میتوانید بیابید. شهرهایی مانند سنتا کلارا، هاوانا و بسیاری دیگر از شهر هایی که در این کشور وجود دارد مناطق دیدنی بسیار زیبایی برای سر زدن دارد.

مقاصد گردشگری برای کوبا

پایتخت این جزیره زیبا، شهر بزرگ هاوانا میباشد که بخطر داشتن ماشین های کلاسیک و ماسل های با هیبت آمریکایی درخود معروف شده است. همچنین معماری منحصر به فردی که در خیابان های کوبا بکار رفته است، نمونه چیز هاییست که باعث شده تا به یکی از مقاصد توریستی مهم در دریای کارائیب بدل شود.

هاوانا، پایتخت کوبا

شهر هاوانا، مقصدی برای مسافرین عزیز در عید نوروز امسال. شهر هاوانا به طور کل از سایر شهر های حوضه آمریکای مرکزی و لاتین زبان جدا است. معماری خاص، ترکیبی کلاسیک و بافت قدیمی در مرکز شهر خود باعث شده تا هاوانا به مرکزی برای گردشگران از سرتاسر دنیا بشود.

در مرکز شهر هاوانا، محله ای وجود دارد که به اصطلاح آن را هاوانا قدیمی یا Old Havana خطاب میکنند. در این بخش از شهر شاهد تراکم بسیار زیادی از جمعیت خواهید بود و همین موضوع باعث شده تا فروشگاه ها و البته مکان های دیدنی زیادی نیز در اینجا بنا شوند. پیشنهاد میکنیم که حتما به محله قدیمی سر بزنید.

بهترین ساحل کوبا کجاست؟

میدانید که بهترین ساحل کوبا در کدام شهر واقع شده است؟ ساحل شهر وارادرو (Varadero) یکی از دیدنی ترین های کوباست. این ساحل با حدود 20 کیلومتر طولی که دارد، بزرگترین ساحل کوبا به حساب میرود. باید اضافه کنیم که مناظر بسیار خیره کننده ای نیز در این شهر میتوانید پیدا کنید، از آب های کریستالی گرفته تا فضاهای سبزی که وجود دارد. همگی نمونه ای کامل از ساحلی زیبا برای گذراندن تعطیلات است.

مقاصد گردشگری برای کوبا

در تور کوبا، یکی از مقاصدی که به طور حتم باید به آنها سفر کنید، ساحل زیبای وارادرو است، چرا که با داشتن چشم انداز های فوق العاده، شن های نرم و سفید  آب های شفاف تبدیل به یکی از نقاط عطف توریست ها برای گذرندان اوقات خوش در کنار عزیزانشان شده است.

دره وینالس، زیباترین فضای سبز در کوبا

در فاصله سه ساعتی شهر هاوانا، دره ای به اندازه 132 کیلموتر مربع با فضا بزی خیره کننده وجود دارد که به دره Viñales Valley شناخته شده است. دور تا دور این دره توسط تپه ها و جنگل های انبوهی پوشیده شده است و همین موضوع باعث شده تا به یکی از مکان های توریستی که حتما باید در عید نوروز ۱۴۰۳ تبدیل شود.

پلایا پیلار

ساحل پیلار، بعد از ساحل وارادرو، دومین ساحل بسیار زیبا در تمامی کوباست. از همین رو باید گفت که این ساحل بخاطر داشتن شن های سفید و آب های شفاف کریستالی، مکانی تفریحی برای گردشگرانی شده است که علاقه زیادی به گذرندان روز خود در ساحل هستند. همچنین موقعیت خوبی که این ساحل دارد کمک کرده تا به راحتی بتوانید به آنجا بروید.

لوکس تریپ به عنوان مجری مستقیم تور کوبا، به صورت تخصصی سالهای زیادیست که در حوضه برگزاری تور های مختلف در سرتاسر کشور های جهان فعالیت میکند. همچنین بار دیگر برای علاقه مندان به کشور کوبا، سفر به این جزیره زیبا را برگزار کرده است تا از تعطیلات نوروز خود بهترین استفاده را ببرید.

شهر سانتیاگو کوبا

Santiago de Cuba یا به اختصار شهر سانتیاگو، جزو شهر هاییست که کمتر به آن توجه شده است. اما باید بگوییم که مناظر طبیعی و معماری ساختمان ها در این شهر نسبت به جاهای دیگر کوبا، متفاوت و خیره کننده تر است. شاید جالب باشد اگر بگوییم که شهر سانتیاگو در زمان های گذشته، به عنوان پایتخت کوبا شناخته شده بود.

چرا باید به سانتیاگو کوبا سفر کنیم؟ سوال مناسبیست، این شهر علاوه بر یکی از دیدنی ترین شهر های کشور کوبا، دارای مهم ترین مکان های تاریخی در تمامی کشور کوباست، از زمان فرمانروایی اسپانیایی ها در این شهر تا انقلاب بزرگ کوبا، آثار تاریخی زیادی بر جای مانده است.

ترینیداد، جزیره پادشاهی دریای کارائیب

خیابان های سنگ فرش شده، ساختمان هایی با رنگامیزی روشن و پاستلی، اینجا جزیره Trinidad است. جایی برای گذراندن تعطیلاتی شگفت انگیز در کنار یکدیگر. ترینیداد با داشتن چشم انداز های زیبا، سواحلی که مانند کمربند به دورش پیچیده شده اند، جایی مناسب برای هر نوع سلیقه ایست.

بهترین زمان سفر به کوبا در تعطیلات نوروز

کشور کوبا بدلیل موقعیت مناسبی که دارد، همچنین با همسایگی دریای کارائیب، به جزیره ای بدل شده که هر ساله بیش از میلیون ها مسافر را میزبانی میکند. از همین رو در بازه های زمانی از سال ممکن است که شاهد سیل زیادی از جمعیت به این کشور را شاهد باشیم.

نکته مهمی که در مورد سفر خود به کوبا باید بدانید، این است که ممکن است در طول بازه های زمانی از سال حجم مسافرانی که به جزیره سفر میکنند به صورت چشمگیری افزایش یابد، بنابر این باید در نظر داشته باشید که اگر نمیخواهید غرق در جمعیت شوید و از مشکلاتی نظیر قیمت های فضایی بلیط و هتل به دور باشید، از این زمان ها که به اصطلاح زمان طلایی تور Golden Time میگویند دوری کنید.

مقاصد گردشگری برای کوبا

عید نوروز و مخصوصا هفته دومش، زمان مناسبیست تا بتوانید علاوه بر رزرو بلیط و هتل، سفری خوش را در کنار خانوداه و دوستانتان داشته باشید. نکته مهم دیگر برنامه ریزی دقیق برای سفر است. چرا که اگر برنامه ریزی مناسبی نداشته باشید، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که ناخواسته باشند.

luxtrip با تجربه سالها برگزاری و لیدری تور های مختلف از جمله تور کوبا نوروز ، برنامه ریزی دقیقی از زمان عظیمت به کشور کوبا و برگشت دارد، همچنین ترانسفر سریع نیز کمک میکند تا از وقت خود بهترین استفاده را ببرید. جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.

همچنین میتوانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید: 0912894604002188874123