مسیر گردشگری خرم آباد – پلدختر ، استان لرستان | Lorestan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مسیر گردشگری خرم آباد – پلدختر

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره مسیر گردشگری خرم آباد – پلدختر صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این مسیر زیبا در استان لرستان در ادامه با ما همراه باشید.

استان لرستان یکی از استان های بسیار زیباست که طبیعت بکر آن و مکان های طبیعی این استان باعث شده است که اسم و آوازه آن به عنوان استانی سرسبز و زیبا سر زبان ها باشد و هر ساله گردشگران زیادی به سمت آن جذب می شوند. چیزی که باعث معروف بودن این استان است نه فقط شهرها و مقاصد دیدنی آن، بلکه جاده های آن نیز می باشد. استان لرستان از آن دسته استان های زیبا و سرسبزی است که مانند استان های شمالی کشور جاده های آن نیز مقصد سفر به حساب می آیند. یکی از این مسیرهای زیبا مسیر گردشگری خرم آباد – پلدختر است.

لرستان تعداد زیادی جاده های زیبا و منحصر به فرد دارد که تبدیل به مسیرهای گردشگری این استان شده اند. در طول این مسیرها جاذبه ها و دیدنی های بی شماری انتظارتان را می کشد. برخی از مسیرهای گردشگری مهم، مسیر گردشگری خرم آباد – پلدختر، مسیر گردشگری خرم آباد – بروجرد، مسیر گردشگری خرم آباد – دورود، مسیر گردشگری خرم آباد – دوره چگنی، مسیر گردشگری خرم آباد – کوهدشت، مسیر گردشگری خرم آباد – الیگودرز و مسیر گردشگری خرم آباد – ازنا هستند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مسیر گردشگری خرم آباد – پلدختر یکی از مسیرهای بسیار زیبای این استان است و به عنوان مسیری تاریخی و گردشگری معرفی می شود. این مسیر زیبا و سرسبز حدودا 117 کیلومتر است. با رفتن به این مسیر از سفر جاده ای خود لذت می برید.

از جاذبه های دیدنی این مسیر می توان به پارک جنگلی شوراب، پل تاریخی کلهر، آبشار افرینه، مقبره بابازید، شهر معمولان، رودخانه چولهول، چشم اندازهای ژئوتوریستی معمولان و ملاوی و رودخانه کشان اشاره کرد.

مسیر گردشگری خرم آباد - پلدختر
مسیر گردشگری خرم آباد – پلدختر

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨