مجموعه گردشگری مارینا کیش
مجموعه گردشگری مارینا کیش

مارینا کیش | مجموعه گردشگری و تفریحی در جزیره کیش

مجموعه گردشگری مارینا کیش

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مجموعه گردشگری مارینا کیش آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این مجموعه در کیش با ما باشید.

جزیره کیش با شگفتی‌ها و زیبایی‌های خود از پربازدیدترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود. این جزیره با مراکز تفریحی، مراکز خرید، رستوران‌ها و هتل های خود همه‌روزه از گردشگران داخلی و خارجی استقبال می‌کند. وجود مراکز تفریحی متنوع در این محل با ارائه بهترین امکانات و خدمات هر کسی را وسوسه می‌کند تا برای یک‌بار هم که شده به جزیره دیدنی کیش سفر کند. مجموعه گردشگری مارینا کیش با انواع امکانات تفریحی و رفاهی خود مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته ما در این مقاله قصد داریم به معرفی آن بپردازیم.

معرفی مجموعه گردشگری مارینا کیش

مجموعه مارینا از مهم‌ترین مراکز تفریحی و جاهای لاکچری کیش محسوب می‌شود که طی سال‌های اخیر بسیار مورد توجه واقع شده است. این مجموعه ابتدا یک بندر بزرگ بود و محلی برای پارک 300 شناور به شمار می‌رود. در حال حاضر از جاهای دیدنی کیش شناخته می‌شود و امکانات زیادی دارد. این مجموعه در سال 1392 توسط دو شرکت بهمبر و مکین دریا تأسیس شد.

از جمله امکانات آن می‌توان به اسکله اختصاصی، فروش شناورهای تفریحی، رستوران، کافی‌شاپ، استراحت گاه، فروشگاه لوازم غواصی و شنا، کلوپ غواصی، کلاب تفریحاتی و مدرسه بادبانی اشاره کرد. امکان انجام انواع تفریحات آبی در این محل وجود دارد. مجموعه مارینا با هدف نگهداری و سرویس‌دهی به شناورها افتتاح شد و چون از جاهای دیدنی کیش است محیط بسیار لوکس و زیبایی دارد. جالب است بدانید مارینا به معنی جویبار بوده و به بندری گفته می‌شود که در آن قایق‌های کوچک و تفریحی نگهداری می‌شوند.

مجموعه گردشگری مارینا کیش
مجموعه گردشگری مارینا کیش

امکانات مجموعه گردشگری مارینا کیش

در محیط لوکس مارینای جزیره کیش رستوران، کافی‌شاپ، هتل 5 ستاره و کلوپ‌های تفریحاتی وجود دارند. از مهم‌ترین امکانات مجموعه مارینا می‌توان موارد زیر را نام برد:

رستوران اسکله مارینا کیش

رستوران بین‌المللی مارینا در هتل و لانژ ساحلی این مجموعه قرار دارد. همچنین دارای محیط دنج و زیبایی بوده و آب‌های نیلگون خلیج فارس و قایق‌های پارک شده چشم‌انداز زیبای آن هستند. در این رستوران به سرو انواع غذاهای اصیل ایرانی، غذاهای بین‌المللی، غذاهای دریایی، سالادهای مختلف، پیش‌غذاها و نوشیدنی‌های مختلف پرداخته می‌شود. این رستوران با عنوان لوتوس شناخته می‌شود و دارای محوطه ای با فضای سرسبز است.

هتل مارینا کیش

این مجموعه اقامتی در یکی از بهترین مناطق جزیره کیش قرار دارد. نسبت به دیگر هتل‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. هتل لوکس و منحصربه‌فرد مارینا در نزدیکی سواحل کیش واقع شده و چشم‌انداز زیبایی از آب‌های خلیج فارس را به نمایش می‌گذارد. این هتل ۵ ستاره دارای ۱۶۰ واحد اقامتی با اتاق‌های دو تخته و چشم‌انداز دریا است. همچنین سوئیت‌های دو نفره و سه نفره با قیمت مناسب‌تری دارد. وعده‌های صبحانه و ناهار در این هتل به‌صورت رایگان سرو می‌شوند و از کیفیت و طعم فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. هتل مارینا دارای چند کافه و رستوران است و یک باغ سرسبز و زیبا دارد. دیگر امکانات هتل مارینا شامل سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، سالن همایش و اینترنت هستند که به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار داده می‌شوند.

لانژ ساحلی مارینا کیش

از دیگر امکانات مارینا کیش لانژ ساحلی را می‌توان نام برد که محل مناسبی برای استراحت است. این بخش از مجموعه طرفداران زیادی دارد و به‌عنوان تنها لانژ جزیره کیش محسوب می‌شود. نوشیدنی‌های متنوع لانژ بسیار محبوب هستند و گردشگران ضمن گشت و گذار به تهیه نوشیدنی و غذا از این مجموعه می‌پردازند. لانژ ساحلی مارینا از سه غرفه تشکیل شده که عبارت‌اند از:

  • غرفه گرین مارینا: در این غرفه انواع غذاها و پیش‌غذاهای ایرانی و بین‌المللی به همراه سالادهای مختلف ارائه می‌شوند.
  • غرفه رد مارینا: انواع ساندویچ‌ها و غذاهای فست‌فودی با طعم‌های متنوع و لذیذ در این غرفه عرضه می‌شوند.
  • غرفه بلو مارینا: این غرفه به سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر و بستنی‌های خوشمزه می‌پردازد.
لانژ ساحلی مارینا کیش
لانژ ساحلی مارینا کیش

پارک بادی

یکی از جالب‌ترین و هیجان‌انگیزترین تفریحات مجموعه گردشگری مارینا کیش پارک بادی است که توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. این پارک از سازه‌های بادی تشکیل شده و بر روی دریا قرار دارد. یکی از بهترین تفریحات جزیره برای کودکان محسوب می‌شود.

کلوپ تفریحاتی مارینا کیش

از مجهزترین و کامل‌ترین کلوپ‌های تفریحی جزیره کیش به شمار می‌رود و انواع امکانات تفریحی در آن وجود دارند. با مراجعه به این بخش می‌توانید از یک پکیج کامل تفریحات دریایی برخوردار شوید. امکانات تفریحی کلوپ شامل استخر آب شیرین، پارک بادی در آب، سواحل ماسه‌ای، سالن‌های ماساژ تایلندی، پدل بورد، جت اسکی، پاراسل، قایق بادبانی، غواصی، کایاک، شاتل، بنانا سواری، ماشین پرواز، ویند سرف، کایت بوردینگ و ویک بوردینگ هستند.

یات کلاب مارینا کیش

از خاص‌ترین تفریحات مجموعه گردشگری مارینا کیش یات کلاب را می‌توان نام برد که برای علاقه‌مندان به دریانوردی مناسب است. شما علاوه بر تفریح می‌توانید از مشاوران این بخش برای خرید یا اجاره شناورهای تفریحاتی استفاده کنید. مجموعه مارینا کیش اولین یات کلاب ایران را افتتاح کرده است. بخشی از این مجموعه به اسکله سوخت‌رسانی به قایق‌های کوچک و شناورها اختصاص دارد.

یات کلاب مارینا کیش
یات کلاب مارینا کیش

باغ مارینا کیش

بزرگ‌ترین فضای سبز جزیره کیش به باغ مارینا تعلق دارد و در هتل آن واقع شده است. انواع گونه‌های گیاهی در این باغ چند هکتاری به چشم می‌خورند و محل مناسبی برای قدم زدن و تفریح است. باغ مارشال آیتم‌های جذاب مانند آب‌نما، حوض، حوضچه و فواره دارد که به لطف خطوط آبی خلیج فارس به وجود آمده‌اند. این باغ بسیار آرام‌بخش بوده و فرصت مناسبی برای دوستداران کتاب است تا در یک محیط خاص و دلنشین کتاب‌های موردعلاقه خود را مطالعه کنند.

فروشگاه مارینا کیش

فروشگاه‌های متنوعی در مجموعه مارینا وجود دارند که به عرضه تجهیزات ورزشی و دریایی می‌پردازند. در این فروشگاه‌ها می‌توانید از برندهای معتبر مانند ژانو، ویبیت، ردپدل و هوبی کت محصولات موردنیاز خود را خریداری کنید. کالاهایی مانند تجهیزات غواصی، تجهیزات ساحلی، تجهیزات شنا و بادبانی، لوازم ماهیگیری، کایاک، پدل بورد و پوشاک به فروش می‌رسند.

خدمات مجموعه گردشگری مارینا کیش

امکانات و خدمات دیگری در مجموعه مارینا عرضه می‌شوند که عبارت‌اند از:

خدمات یات کلاب مارینا

این بخش از مجموعه مارینا در مبحث قبلی معرفی شد و در این بخش به معرفی خدمات آن خواهیم پرداخت. در یات کلاب به نگهداری شناور و خدمات مشاوره‌ای مانند خرید، فروش یا اجاره یات پرداخته می‌شود. دیگر خدمات آن شامل اسکله اختصاصی برای پهلوگیری شناورها، مرکز فروش شناورهای تفریحی، خدمات کاپیتانی، شست‌وشو و نگهداری از شناورها و یات‌ها، تعمیرات و سرویس شناورها و یات‌ها و اجاره یات ویژه هستند.

خدمات یات کلاب مارینا
خدمات یات کلاب مارینا

اجاره قایق

اجاره قایق‌های لوکس تفریحی و یات از خدمات مهم مارینا محسوب می‌شوند. در این مجموعه انواع مختلفی از قایق‌های موتوری و اسپرت وجود دارند که تعداد آنها به حدود ۲۰۰ قایق می‌رسد. قایق‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند و از برندهای ژانو و پرستیژ فرانسه تهیه شده‌اند. برای اجاره یات به گواهینامه دریانوردی نیازی ندارید و کاپیتان شما را همراهی خواهد کرد. یات‌ها به مدت یک الی سه ساعت اجاره داده می‌شوند و امکان تمدید اجاره آنها نیز وجود دارد. برای اجاره قایق و یات باید با پشتیبانی کلوپ تفریحاتی دریایی تماس بگیرید.

خرید قایق

از دیگر خدمات مجموعه گردشگری مارینا کیش می‌توان به خرید قایق اشاره کرد. علاوه بر خرید قایق به نگهداری آن در اسکله ویژه مارینا پرداخته می‌شود. همچنین در صورت درخواست شما به قایق سرکشی و سرویس داده می‌شود.

واحد عکاسی و مدیا

از متفاوت‌ترین خدمات مارینا واحد عکاسی و مدیا را می‌توان نام برد. زمانی که در حال انجام تفریحات آبی هستید توسط کادر مجرب این واحد از شما عکس‌های باکیفیت تهیه می‌شود. این محل مجهز به به‌روزترین تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری مانند دوربین‌های اکشن، اسمو و slr است. هنگام گشت‌های دریایی، تفریحات دریایی، ورزش‌های پارویی و زیر آب از شما عکس و فیلم می‌گیرند.

واحد عکاسی و مدیا
واحد عکاسی و مدیا

دوره‌های آموزشی

از جذاب‌ترین خدمات مجموعه مارینا کیش به دوره‌های مختلف آموزشی آن می‌توان اشاره کرد. در این مجموعه به آموزش بادبانی، پدل بورد، کایت بوردینگ، ویند سرف و اسکی روی آب پرداخته می‌شود. آموزش‌ها در دو نوع مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شوند و می‌توانید به راحتی در آنها شرکت کنید. برای ثبت‌نام در این دوره‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مرکز پشتیبانی مارینا پارک تماس بگیرید.

تورهای غواصی

غواصی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌ها در مجموعه مارینا است که با شرکت در تورهای متنوع می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. با شرکت در این تورها می‌توانید از مشاهده ماهیان رنگارنگ، مرجان‌ها، ستاره‌های دریایی و دیگر موجودات دریایی در زیر آب لذت ببرید.

مسیر دسترسی به مجموعه گردشگری مارینا کیش

مجموعه تفریحی و ورزشی مارینا در جزیره کیش، بلوار مرجان، مرجان ۷ و کنار برج‌های دوقلو قرار دارد. فاصله این مجموعه تا فرودگاه جزیره کیش ۱۰ کیلومتر بوده و از طریق بلوار حافظ و بزرگراه خلیج فارس قابل دسترس است. موقعیت مکانی مجموعه بسیار مناسب بوده و از مرکز شهر تنها ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

در هر کجای شهر که هستید با استفاده از تاکسی می‌توانید خود را به مجموعه ورزشی مارینا برسانید. سفر با خودروی شخصی بسیار راحت است و از جاذبه‌های دیدنی اطراف مجموعه مارینا مانند ساحل مرجان، پلاژ آقایان، پلاژ بانوان، باغ پرندگان، بازار ماهی‌فروش‌ها، بازار پردیس، پیست کارتینگ و… نیز می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان دیدن کنید.

سخن پایانی

مجموعه گردشگری مارینا کیش از محبوب‌ترین جاهای دیدنی این جزیره به شمار می‌رود و با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب پیشنهاد می‌شود حتماً از آن دیدن کنید. این مجموعه کامل‌ترین امکانات رفاهی و تفریحی را در اختیارتان قرار می‌دهد و دیگر نیازی نیست به سایر اماکن تفریحی مراجعه کنید.