بهترین هتل های 4 ستاره کیش + آدرس و امکانات

بهترین هتل های 4 ستاره کیش

اگر هدف شما از سفر کیش بازدید از جاهای دیدنی کیش است شک نکنید که انتخاب هتل باید اولین گزینه سفر شما باشد. چرا که موقعیت هتل و دسترسی به مکان های دیدنی میتوانید از خیلی از هزینه ها و وقت شما را کاهش دهد. به همین منظور در این مقاله از مجله گردشگری تاپ توریست تصمیم گرفتیم تا شما را با بهترین هتل های 4 ستاره کیش آشنا کنیم. برای آشنایی با لیستی از بهترین هتل های کیش، در ادامه با ما باشید.

جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس در استان هرمزگان و از جاهای دیدنی این استان در جنوب ایران است. جزیره کیش، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نقاط گردشگری ایران است. این جزیره مقصدی ایده آل برای کسانی است که می خواهند هم آرامش در سفر و هم هیجان را تجربه کنند.

انتخاب هتل یکی از مهمترین انتخاب های شما قبل از سفر به کیش است. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که نمی خواهید هزینه بالایی برای هتل بپردازید و سفری مقرون به صرفه داشته باشید، پیشنهاد می کنیم هتل خود را از بین هتل های 4 ستاره کیش انتخاب کنید. در ادامه لیستی از هتل های 4 ستاره کیش را به شما معرفی می کنیم.

بهترین هتل های 4 ستاره کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش (Eram Hotel) یک هتل ۴ ستاره در جزیره‌ی زیبای کیش است. اتاق‎‌های این هتل در دو بخش واقع شده‌اند. ۲۱۰ اتاق و ۳۰ سوئیت در داخل ساختمان هتل، و تعداد ۱۴۰ سوئیت آپارتمان درون محوطه‌ی هتل و در فضایی سرسبز که با درختان نخل و آبنماهای زیبا مزین شده است، قرار دارند.

بهترین هتل های 4 ستاره کیش
بهترین هتل های 4 ستاره کیش

این هتل مشرف به ساحل زیبای خلیج فارس است و ساختمان آن طوری ساخته شده است که ۷۰ درصد اتاق‌ها منظره‌ی رو به دریا دارند و این ویو به جذابیت اتاق های هتل افزوده است.

  • امکانات رفاهی هتل: استخر، سونا، جکوزی،کلوپ ورزشی و تفریحی، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، دو آمفی تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره، یک سالن کنفرانس ۴۰ نفره، پارکینگ، فروشگاه و آرایشگاه است. این هتل دارای رستوران و کافی‌شاپ‌های متعددی است که می‌توانید در آن‌جا با آرامش به صرف غذا و گفتگو بپردازید.

هتل فلامینگو کیش – Flamingo Hotel

هتل فلامینگو در کنار بلوار دریا جای گرفته و یکی از زیباترین هتل‌های ۴ ستاره کیش است. این هتل در ۵ طبقه ساخته شده و ۲۰۰ اتاق دارد و چشم‌اندازی عالی از دریای خایج فارس را به میهمانان هدیه می‌دهد. فضای اطراف هتل با درختکاری و چندین آلاچیق تزیین شده که می‌تواند مکانی مناسب برای پیاده‌روی و تمدد اعصاب باشد.

بهترین هتل های 4 ستاره کیش
بهترین هتل های 4 ستاره کیش

بخشی از اتاق‌های هتل ویلایی و بخشی دیگر نیز سوئیت هستند. تمامی آن‌ها فضایی بزرگ دارند. از دیگر مزایای اقامت در هتل فلامینگو می‌توان به موقیعیت مکانی آن اشاره کرد. بازارهای مریم، ونوس و زیتون در نزدیکی هتل قرار گرفته و میهمانان می‌توانند تنها با چند قدم پیاده‌روی خود را به اسکله تفریحی جدید کیش برسانند.

  • امکانات رفاهی هتل: اتاق ها با امکاناتی مانند نمای دریا، دستگاه چای ساز، اینترنت، سرویس خواب راحت، کمد لباس، پاورسوئیچ و… تجهیز شده‌اند. همچنین ترانسفر فرودگاهی به صورت رفت و برگشت، رستوران و کافی شاپ، اینترنت در لابی و پارکینگ اختصاصی از دیگر امکانات هتل فلامینگو هستند.

هتل لیلیوم کیش – Lilium Hotel

هتل لیلیوم از بهترین هتل‌های ۴ ستاره کیش است. هتل لیلیوم در سال ۹۸ افتتاح شده و بنایی بسیار زیبا با معماری شیک دارد. این هتل در ۸ طبقه ساخته شده و در مجموع ۱۵۴ اتاق دارد. تمامی فضای هتل با وسایل مدرن تزیین شده و کارکنان مجرب و خوش‌اخلاق آن امکان اقامتی بی‌دغدغه را برای میهمانان فراهم می‌کنند.

بهترین هتل های 4 ستاره کیش
بهترین هتل های 4 ستاره کیش

اتاق‌های هتل لیلیوم با اندازه‌های استاندارد، چشم‌اندازی فوق‌العاده به جزیره کیش دارند. هتل لیلیوم کیش در کنار مراکز خریدی مانند پانیذ، مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ و سارینا قرار گرفته است. این هتل با فاصله کمی که تا ساحل دارد از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار می‌باشد.

هتل لیلیوم کیش
  • امکانات رفاهی هتل: تمای اتاق‌ها با امکاناتی مانند روم سرویس، بالکن، مینی بار، پاور سوئیچ، دستگاه چای ساز، میز تحریر، تلویزیون صفحه تخت و اینترنت پرسرعت تجهیز شده‌اند. رستوران و کافی‌شاپ، پارکینگ اختصاصی، سرویس رایگان از فرودگاه به هتل، اتاق چمدان، سالن کنفرانس و اتاق میهمانی از دیگر امکانات این هتل می باشد.

هتل سورینت مریم کیش – Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش یک هتل چهارستاره است که در میدان امیرکبیر کیش واقع شده است. فضای کلی معماری آن حس و حال معماری باروک را دارد. هتل سورینت کیش ۵۵ اتاق دارد.

بهترین هتل های 4 ستاره کیش
بهترین هتل های 4 ستاره کیش

این هتل از تکنولوژی هوشمند (BMS) برخوردار است، بنابراین بسیاری از سیستم‌های آن مانند سیستم روشنایی، تهویه مطبوع و … به محض ورود مسافر به اتاق فعال می‌شوند.

  • امکانات رفاهی هتل: دسترسی آسان به ساحل و اسکله تفریحی کیش، دسترسی به مراکز خرید اصلی کیش از جمله: مرکز خرید مروارید، مرکز خرید پردیس ۱ و ۲، رستوران با ظرفیت ۷۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۳۰ خودرو، اینترنت، بوفه صبحانه (سرد و گرم)، صندوق امانات (Safe Box)، ترانسفر فرودگاهی (استقبال و بدرقه)، خشکشویی و ماساژ

هتل آرامیس کیش – Aramis hotel kish

هتل آرامیس هتلی 4 ستاره در جزیره کیش واقع در میدان پردیس اس که در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز نمود. ساختمان هتل در ۴ طبقه بنا و دارای ۶۴ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد.

بهترین هتل های 4 ستاره کیش
بهترین هتل های 4 ستاره کیش

موقعیت مکانی مناسب هتل موجب دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید جزیره از جمله پردیس ۱ گردیده است. هتل آرامیس با محیطی آرام و دلنشین قصد دارد تا بهترین خاطره از اقامت را به میهمانان ارجمند هدیه دهد.

  • امکانات رفاهی هتل: دسترسی راحت و آسان به ساحل و مراکز خرید، اتاق های با اندازه استاندارد و امکانات رفاهی چون یخچال، روم سرویس، مینی بار، صندوق امانات و… است. همچنین هتل دارای رستوران و اینترنت رایگان در لابی می باشد.

هتل صدف – Sadaf Hotel

هتل صدف یک هتل چهارستاره است. این هتل به سبک مدرن طراحی شده، دو طبقه است و ۵۵ اتاق و سوئیت دارد. پیرامون این هتل زیبا کوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و زیبا بنا شده است، که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به این هتل می‌بخشد.

بهترین هتل های 4 ستاره کیش
بهترین هتل های 4 ستاره کیش

این هتل در کنار مرکز خرید شارستان و مروارید قرار دارد. رستوران فرانسوی هتل در دل کوه قرار گرفته و یک وعده غذایی دلچسب را برای شما رقم خواهد زد.

  • امکانات رفاهی هتل صدف کیش: استقبال فرودگاهی، صبحانه، اینترنت پرسرعت، گشت در جزیره، اقامت رایگان برای کودکان زیر ۵ سال و صندوق امانات.

هتل گامبرون کیش – Gambron Hotel

هتل گامبرون یکی از هتل های کیش می باشد که 4 ستاره بوده و اکنون 3 ستاره شده است. این هتل یکی از هتل های محبوب کیش است که با وجود 3 ستاره بودن، امکانات یک هتل 4 ستاره را به مهمانان خود ارائه می دهد.

بهترین هتل های 4 ستاره کیش
بهترین هتل های 4 ستاره کیش

هتل گامبرون واقع در میدان ساحل در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ مورد بهره برداری قرار گرفت. هتل دارای دو ساختمان اقامتی با ۱۶۰ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. صبحانه هتل به صورت بوفه و شامل صبحانه گرم و سرد می باشد و پرسنل هتل رفتاری خوب با مهمانان دارند.

  • امکانات رفاهی هتل: از مزایای هتل می‌توان به دسترسی راحت و مناسب به اماکن دیدنی جزیره از جمله ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خریدی همچون مریم، ونوس و مروارید اشاره کرد. اتاق های با اندازه استاندارد و امکانات رفاهی چون یخچال، روم سرویس، مینی بار، صندوق امانات و… و همچنین رستوران و اینترنت رایگان در لابی از دیگر امکانات هتل است.

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨