ارزان ترین مراکز خرید لباس در دبی

ارزان ترین مراکز خرید لباس در دبی

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

رفتن به دبی یک سفر هیجان‌انگیز و پر از خاطره است. این شهر با آسمانخراش‌ها، جاهای دیدنی و مراکز خرید بزرگش در صدر جدول بسیاری از جهانگردان جهان قرار دارد. برای ما ایرانی‌ها که کشورمان در همسایگی دبی واقع شده است، لذت این سفر خارجی و گشت و گذار در شهر شگفت‌انگیز دبی، چندبرابر است زیرا نه لازم است زمان زیادی را برای پرواز به این شهر وقت بگذارنیم و نه هزینه زیادی را متحمل می‌شویم. تنها کافی است که به فلایتیو سر بزنیم تا با همه کار از گرفتن ویزا تا رزور هتل و خرید بلیط با قیمت مناسب را در همین سایت انجام دهیم.

اما حالا که تصمیم به سفر به دبی گرفتیم، ممکن است دوست داشته باشیم که بخشی از بودجه‌مان را صرف خرید کنیم. برای بسیاری از مسافران یکی از ملزومات سفر است. اما این پرسش همیشه پیش می‌آید که از کجا خرید کنیم تا هم کالاهای لوکس و باکیفیت داشته باشد و هم قیمت‌ها به صرفه باشد. در این مقاله مراکز خرید لباس ارزان در دبی را به شما معرفی می‌کنیم تا پس از رسیدن به دبی برای خرید رفتن دچار سردرگمی نشوید و لباس‌هایی شیک ولی به قیمت را بخرید.

ارزان ترین مراکز خرید لباس در دبی

وافی مال (Wafi Mall)

مرکز خرید وافی مال یکی از مراکز چندمنظوره در دبی است که دارای یک مرکز خرید، هتل، رستوران، اقامتگاه و یک کلوپ شبانه است. این مرکز خرید که به سبک مصر باستان طراحی شده است، یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توان برای خرید و تفریح به آنجا سر زد. وافی مال که عنوان شهر وافی نیز به آن اطلاق می‎شود، از اولین مراکز خرید بزرگ دبی است، بنابراین اگر قصد سفر به دبی دارید و قیمت بلیط هواپیما تهران دبی را می‌دانید، می‌توانید بودجه‌ای را برای خرید از این مرکز کنار بگذارید. این مجموعه با ستون‌هایی که یادآور اهرام کوچک مصر و تصاویر فراعنه است، شما را شگفت‌زده می‌کند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


به محض رسیدن به ورودی مرکز خرید، با مجسمه‌های خیره‌کننده ابوالهول روبه‌رو می‌شوید. تم مجلل مصری در داخل مجموعه ادامه دارد و شما را با دکوراسیون الهام‌بخشی احاطه کرده است که شما را به مکان و زمان دیگری می‌برد. فروشگاه‌‌های لوکس، رستوران‌های مجلل، در کنار هتل پنج ستاره رافلز دبی با طراحی مصری در اطراف این مرکز خرید قرار دارند.

در وافی مال شما می‌توانید از بیش از 250 فروشگاه دیدن و خرید کنید. این مرکز خرید در عین این که طراحی داخلی آن، بسیار جذاب و دیدنی است و مجسمه‌های فرعون به همراه ستون‌هایی با خطوط هیروگلیف در آن خودنمایی می‌کنند، اما یکی از مراکز خرید ارزان در دبی به شمار میآید که می‌توانید در آن انواع پوشاک برند، صنایع دستی عربی و گنجینه‌های صنایع دستی زیادی از سراسر خاورمیانه را مشاهده کرده و آنها را خریداری نمایید.

دهکده جهانی (Global Village)

دهکده جهانی یک مرکز خرید جذاب با قیمت مناسب است که در عین حال یک مرکز تفریحی، سرگرمی و غذاخوری نیز هست. این مرکز خرید جذاب فرهنگ 90 کشور در سراسر جهان را در یک مکان به نمایش می‎گذارد و بسیاری از هنرمندان بین‌المللی مانند شاهرخ خان، راحت فاتح علی خان، سمیره سعید و… در اینجا اجراهای هنری داشته‌اند. میلیون ها نفر به دهکده جهانی همیشه محبوب جمع می شوند. دهکده جهانی یک مجموعه تفریحی است که به صورت روباز ساخته شده و در فصل‌هایی که هوا خنک‌تر است، یکی از مقاصد گردشگری و خرید برای بسیاری از مسافران به شهر دبی به شمار می‌آید.

در دهکده جهانی می‌توانید محصولات محلی مانند عسل لذیذ یمن، فرش‌های نفیس ایرانی، روغن آرگان مراکش، گردنبندهای اسپانیایی و میوه‌های خشک از تایلند را در 27 غرفه جذاب و دیدنی خریداری نمایید. علاوه بر این فروشگاه‌های پوشاک که قطعا ارزان‌تر از فروشگاه‌های برند واقع در مراکز خرید گران‌قیمت شهر هستند، لذت خرید و تفریح را برای شما به صورت همزمان ارائه می‌دهند. شما می‎توانید به بازدید از نمایشگاه‌ها پرداخته و مشغول فعالیت‌های سرگرم کننده شوید، غذای با کیفیت با قیمت مناسب نوش جان کنید و از سرگرمی‌های فرهنگی شبانه نیز لذبت ببرید زیرا در اینجا بازی و تفریح و سایر جاذبه‌های گردشگری در کنار امکان خرید ارزان قیمت به شما ارائه می‌شود.

اوت لت مال (Dubai Outlet Mall)

در همه جای دنیا فروشگاه‌های اوت لت مراکزی برای خرید ارزان لباس‌های برند هستند که حراج‌های باورنکردنی دارند. علت ارزانی لباس‌ها در فروشگاه‌های اوت لت خارج از مد یا تک سایز بودن آنهاست و در آنها از هر برندی لباس وجود دارد.‌ اوتلت مال دبی نیز یک مرکز خرید ارزان از همین دست است که در سال 2007 افتتاح شده و در جاده دبی به العین، دور از بخش‌های مرکزی شهر و شلوغی‌ها قرار دارد. اینجا بهترین مقصد برای خرید ارزان لباس مردانه و زنانه، کفش، جواهرات و زیورآلات و… است. در این مرکز خرید اوت لت بیش از 1200 برند بین‌المللی ممتاز وجود دارد که در 240 فروشگاه مشغول به فعالیت هستند. تخفیف‌های باورنکردنی بین 30 تا 90 درصد باعث می‌شود که شما بتوانید لباس‌های برند و شیک را با قیمت‌هایی بسیار ارزان بخرید.

در اوت لت مال دبی برندهای معروفی مانند کلوین کلاین، بربری، کوچ و ناین وست دارای فروشگاه‌های اختصاصی هستند و بنابراین شما اگر به دنبال برند خاصی هستید، می‌توانید به فروشگاه مخصوص همان برند سر بزنید. علاوه بر این وجود منطقه سرگرمی برای کودکان نوپا و بزرگ‌تر به همراه مجموعه‌ای از فودکورت‌ها و رستوران‌ها، با بیش از 20 انتخاب از جمله نانوایی فرانسوی و پیرو پیتزا و پاستا به شما امکان خرید و یک تفریح همه‌جانبه را می‌دهد.

سیتی سنتر دیره (City Centre Deira)

سیتی سنتر دیره یکی دیگر از مراکز بزرگ خرید در شهر دبی است که در منطقه دیره قرار دارد. این مرکز خرید در سال ۱۹۹۶ افتتاح شد و تا مدت‌ها بزرگ‌ترین مرکز خرید در شهر دبی بود. در این مرکز خرید بزرگ، فروشگاه برندهای فراوانی در سراسر خیابان و فضای سرباز قرار دارند که باعث می‌شوند شما بتوانید در آرامش و محیطی بدون شلوغی و ازدحام خرید نمایید. برند‌هایی مانند اچ‌اند‌ام، زارا، فوراور 21، آلدو و بسیاری از برندهای معتبر و معروف دیگر، در این مرکز خرید دارای شعبه هستند. برندهایی که با قیمت‌های مناسب و کالاهای باکیفیت خودشان از ارزان‌ترین‌ها در میان برندهای شناخته شده به حساب می‌آیند.

ارزان ترین مراکز خرید لباس در دبی

سیتی سنتر دیره یک مقصد شناخته شده، برای بسیاری از ساکنان دبی است و به همین دلیل می‌توان روی آن به عنوان یکی از ارزان ترین مراکز خرید لباس در دبی حساب کرد. فروشگاه‌های لباس بچه با برندهایی مانند مادرکی‌ر، اکایدی و… در کنار سایر فروشگاه‌های گران‌قیمت که جدیدترین‌های مد را دارند، محصولات زیادی را برای والدین ارائه می‌دهند. به یاد داشته باشید که این مرکز خرید با بیش از 370 فروشگاه، هر چیزی که شما بخواهید دارد. یک فودکورت، یک مرکز تفریحی شامل سینما و سالن بولینگ نیز در این مرکز خرید قرار دارند که شما را به تفریح و خوردن و نوشیدن دعوت می‌کنند.

دراگون مارت (The Dragon Mart)

دراگون مارت یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید محصولات چینی در خارج از سرزمین اصلی چین است. اینجا یکی از مراکز خرید ارزان در دبی است که شما از تنوع محصولات ارائه شده و قیمت پایین آنها شگفت‌زده خواهید شد. این مکان با 15 هکتار مساحت یک ورودی به شکل اژدها دارد و در آن تقریباً 4000 فروشگاه وجود دارند که هم به صورت عمده‌فروشی و هم خرده‌فروشی مشغول به فعالیت هستند. بدون شک همه می‌دانیم که کالاهای چینی عمدتا از سایر محصولات مشابه متعلق به کشورهای دیگر ارزان‌تر هستند و کیفیت تولید آنها نیز برای کشورهای مختلف فرق می‌کند. بنابراین شما می‌توانید در دراگون مات دبی، کالاهایی با کیفیت بالاتر از اجناس وارداتی به ایران را با قیمت ارزان خریداری نمایید.

محصولات دراگون مات از لوازم خانگی و مبلمان گرفته تا منسوجات، لباس و کفش را شامل می‌شود، اما شما هرگز نمی‌دانید چه چیزهای دیگری نیز ممکن است پیدا کنید. با گشت و گذار در این مجموعه‌، می‌توانید کالاهایی چشم‌گیر با قیمت ارزان پیدا کنید و دست خالی از مجموعه بیرون نروید. این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب در روزهای کاری و در زمان طولانی‌تر در آخر هفته‌ها باز است. در این مرکز خرید، بار، فودکورت و رستوران‌ها منتظر پذیرایی از شما هستند.

الکرامه (Al karama)

محله پرجنب‌وجوش و چندفرهنگی الکرامه این فرصت را به شما می‌دهد که جنبه‌ای کاملا متفاوت از شهر را ببینید و در حال و هوای آرام آن همزمان با خرید کردن، قادر باشید که آسمان را نیز تماشا کنید. هیچ آسمان‌خراش غول‌پیکری در این منطقه مسکونی وجود ندارد. شما در این منطقه می‌توانید طعم واقعی زندگی روزمره را در حین خرید از فروشگاه‌های مستقل به سبک خرید از یک بازار بزرگ و نه مال‌ها و مراکز خرید پرتردد شهر، بچشید.

اینجا چند بخش برای خرید وجود دارد که مرکز خرید مرکزی آن، که بیشتر به نام بازار کرامه شناخته می‌شود، بیش از 300 فروشگاه را در سرتاسر خیابان در تعدادی ساختمان درون خود جای داده است. شما می‌توانید در این منطقه لباس‌های ارزان در کنار انواع کیف‌های دستی، لباس ورزشی، زیور آلات و لوازم جانبی زیادی را با قیمت‌های مناسب پیدا کنید که برای خریدن هدایا و سوغات عالی هستند. علاوه بر این منطقه الکرامه به دلیل فروش طیف وسیعی از اقلام مد نیز شهرت دارد. فقط فراموش نکنید که در این مرکز خرید امکان چانه زدن وجود دارد پس این کار را برای گرفتن تخفیف‌ از یاد نبرید. امکان نوش جان کردن غذای خوشمزه هندی و پاکستانی برای ذائقه‌های عاشق خوراکی‌های تند، در کنار سایر غذاهای محلی وجود دارد. تماشای هنر خیابانی در منطقه الکرامه از دیگر کارهایی است که می‌توان حین خرید انجام داد.

فستیوال سیتی دبی (Dubai Festival city)

فستیوال سیتی دبی یکی از مراکز خرید جذاب در دبی است که در عین حال برای سرگرمی و تفریح نیز جای مناسب است. این مرکز خرید بزرگ دارای برندهای معروف، محوطه‌های غذاخوری جهانی، و یک مجتمع سینمایی است. بناراین می‌توان گفت که فستیوال سیتی مال دبی یکی از هیجان انگیزترین مراکز خرید به صورت خرده فروشی، غذاخوری و تفریحی دبی است.

این مرکز خرید که تنها پنج دقیقه از فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد از 10 صبح تا 10 بعد از ظهر دوشنبه تا پنج شنبه و از ساعت 10 صبح تا 1 صبح جمعه باز است، بیش از 350 فروشگاه دارد و شما می‌توانید برندهایی مانند آیکیای دبی و مارک و اسپنسر را در آن مشاهده نمایید. علاو بر این برندهایی هم چون اچ‌اند‌ام، دی‌کی‌ان‌وای و چارلز و کیت به همراه برندهای معتبر و معروفی که کالاهای به صرفه با قیمت مناسب را در کنار اقلام گران‌تر به فروش می‌رسانند، در این مرکز خرید نمایندگی دارند. به این فروشگاه‌ها گزینه‌های مختلف غذاخوری از جمله یک فودکورت به همراه کافه و شیرینی‌فروشی‌های جذاب اضافه کنید. اینجا دارای یک مرکز تفریحی با محوریت بازی لگو برای خردسالان، یک فضای بازی ترامپولین برای نوجوانان و یک سینما برای همه خانواده وجود دارد. بخش دیگر جذابیت این مرکز خرید، نمایش فواره‌های آب به همراه نور و لیزر است که هر روز پس از غروب خورشید برگزار می‌شود.

ارزان ترین مراکز خرید لباس در دبی

اوت لت ویلیج (The Outlet Village)

اوت لت ویلج یکی دیگر از مراکز خرید اوت لت است که تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای را روی اقلام بسیاری از نام‌های تجاری معروف و کالاهای برند عرضه می‎کند. این مرکز خرید که شبیه یک بازار قدیمی ایتالیایی است و برای ساخت آن از شهر قرون وسطایی سان جیمینیانو الهام گرفته شده است، یک جای دیدنی است که شبیه به یک جاذبه تاریخی به نظر می‌رسد و در کنار آن امکان خرید از کالاهای با تخفیف از برندهای برتر مانند آدیداس، کالوین کلین، آرمانی، دی‌کی‌ان‌وای، روبرتو کاوالی، تامی هیلفیگر و بسیاری دیگر را در بیش از 100 فروشگاه فراهم می‌کند.

اگر قصد دارید بودجه کمی را برای خرید صرف کنید، دهکده اوت لت یا اوت لت ویلج جایی است که بای به آن بیاید. اینجا علاوه بر فروشگاه برندهای معروف، فروشگاه‌های متنوع دیگری وجود دارند که در آنها همه چیز از پوشاک گرفته تا کفش و لباس‌های ورزشی برای کودکان و بزرگسالان یافت می‌شود. شما با آمدن به این مرکز خرید وسیع، می‌توانید کمد لباس خود را با کالاهای باکیفیت پر کنید در حالی که از نظر اقتصادی نیز به صرفه رفتار کرده‌اید. در این منطقه یک رستوران، غرفه‌های غذا و یک کافه نیز وجود دارد که می‌تواند شما را پس از خرید به یک خوراکی خوشمزه مهمان کند.



 الی گشت    

                تور کیش