سفر به اصفهان

سفر به اصفهان | شهری با عالمی از دیدنی های رنگارنگ

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اصفهان یا نصف جهان، یکی از شهرهای دیدنی هست که سالانه به خاطر جاذبه های تاریخی و طبیعی که در بطن خود دارد، میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری بوده وبه گرمی از آنان استقبال به عمل می آورد. نصف جهان به راستی که لقبی شایسته برای این شهر هست وهر کسی که پای دربطن آن بگذارد، چند ساعتی را میهمان زیبایی هایش باشد و در یکی از اقامتگاه های اصفهان سکنا گزیند، به علت نامگذاری این شهر به نصف جهان پی خواهد برد. اگر قصد سفر به اصفهان را دارید و می خواهید اوقات فراغت هر چند کوتاه خود را در این شهر سپری کنید، با مجله گردشگری همگردی همراه شوید تا با هم پی به اسرار خفته در جذابیت های این شهر بی نظیر ببریم. لابد، شما همراهان گرامی می دانید که سفر بدون تهیه سوغات و خرید بی معناست. پس، نگرانی به خود راه ندهید، چون سفر ما، شما را به خرید در بازارهای اصفهان هم خواهد برد و بدون سوغات از شهر خارج نمی شویم.

سفر به اصفهان

سفری کوتاه به شهر تاریخی اصفهان

اصفهان، شهری مملو از زیبایی های تاریخی و طبیعی بیشمار هست وبه هر گوشه اش که قدم بگذاریم، جاذبه ای برای کشف کردن دارد. به اصفهان که برسید، هرچند سفر کوتاه باشد، نخست باید به فکر محلی مناسب برای اقامت باشید. خب، در گام اول باید به جیب خود نگاهی بیندازید. اگر اوضاع مالی مناسبی دارید، می توانید یکی از هتل های معروف اصفهان نظیرهتل عباسی، هتل پارسیان کوثر، هتل آسمان یا هتل پیروزی را انتخاب کرده وخیال خود را بابت مسئله اقامت آسوده کنید. اگر اوضاع مالی مساعدی ندارید، بازهم نگرانی به خود راه ندهید، چون برای شما علاقمندان سفر به اصفهان پیشنهاد ویژه ای تحت نام اقامتگاه های اصفهان را داریم، اقامتگاه هایی دنج و آرام که با توجه به بودجه شما بهترین خدمات را ارائه می دهند. در بین این دست از مراکز اقامتی اصفهان توجه شما را به مواردی نظیراقامتگاه بومگردی حوضک، اقامتگاه سنتی ایروانی، اقامتگاه سنتی کریاس، اقامتگاه بومگردی آریو وهمچنین اقامتگاه سنتی ملک التجار جلب می کنیم که بدون شک، اقامت در چنین اقامتگاه هایی خاطره ای شیرین را برایتان به یادگار خواهد داشت. بعد از اینکه خیالتان بابت اقامت راحت شد، می توانید به غذا فکر کنید. در اینجا قادر خواهید بود یا از سرویس هتل یا اقامتگاه بهره ببرید و یا میهمان یکی از رستوران های شهر اصفهان مانند رستوران شب نشین، رستوران شهرزاد، رستوران زاگرس، رستوران خوانسالار و یا بریانی اعظم شوید واوقاتی خوش و آرام را در کنارهمراهان داشته باشید.

گشت و گذار در شهر تاریخی اصفهان

مسلما، هر گردشگری که پای به شهر تاریخی اصفهان می گذارد، اولین چیزی که مدنظر دارد، تماشای جاذبه های گردشگری هست، زیبایی هایی که چون آهنربا علاقمندان و گردشگران را به خود جذب خواهند کرد. اصفهان از آن دست شهرهای توریست پذیری بوده که مطابق با هر سلیقه ای دیدنی در بطن خویش جای داده است. به طور مثال، عاشقان بناهای تاریخی و تاریخگردی می توانند به دیدارمیدان نقش جهان، سی وسه پل، عالی قاپو، منارجنبان، پل خواجو وعمارت هشت بهشت بروند و درتاریخ پر فراز ونشیب این شهر افسانه ای وداستان هایی که برای گفتن وجود دارند، غرق شوند. دیدار از بناهای تاریخی اصفهان قطعا برای هر فردی که حتی علاقه ای هم به تاریخ نداشته باشد، جذاب خواهد بود. پس، در کنار لذت بردن از حال و هوای شهر، جاذبه های تاریخی اش را از دست ندهید که پشیمان خواهید شد. بعد از گشت زدن و تفریح در بناهای تاریخی شهر بهتر است کمی به سراغ طبیعت بکرآن بروید که در این بین برای شما همراهان جاذبه های طبیعی نظیررودخانه زاینده رود و کوه صفه را یادآورمی شویم. لازم هست متذکر شویم که به جز این دو دسته مواردی مثل کلیسای وانک، باغ پرندگان اصفهان، مسجد امام، پارک تفریحی ناژوان، باغ گلها، انگورستان ملک، حمام شیخ بهایی و …. را از یاد نبرده ایم که سفر به اصفهان بدون تماشا و گذراندن اوقاتی شاد در کنار خانواده و دوستان در بین این همه زیبایی، قطعا نیمه کاره می ماند و سال ها بعد حسرت خواهید خورد که به اصفهان رفتید و گوشه ای از نصف جهان را فراموش کردید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


سفر به اصفهان

خرید در شهر دیدنی اصفهان

در انتهای سفر به سراغ گشت در بازارهای اصفهان و خرید می رویم تا مبادا دست خالی از سفربازگردیم. لازم هست برای شما در گام نخست شرح دهیم که سوغاتی هایی که می توانید تهیه کنید، مواردی نظیر سوغات خوراکی (گز، پولکی، نبات، عسل، برشتوک، شیرینی برنجی، شیرینی کرکی، جوز قندی، سوهان عسلی) و همچنین صنایع دستی (میناکاری، خاتم کاری، پارچه‌ های قلمکار، کاشی‌ سازی، قلاب دوزی، ملیله کاری، قلم زنی) را شامل می شوند. پس، اگرعاشق خرید هستید خصوصا خانم ها، مواردی که گفتیم را از یاد نبرید. برای اینکه سوغات تهیه کنید، باید به گشت و گذار در بازارهای اصفهان و مراکز خرید آن بروید و ساعاتی هر چند کوتاه را به خوشگذرانی سپری کنید، ولی دراین بین به فکر جیب خود هم باشید و ولخرجی نکنید! اگر تمایل دارید که در هنگام خریدی آگاهانه از تماشای معماری زیبای بازارهم لذت ببرید و به اصطلاح، با یک تیر دو نشان بزنید، بازارهای تاریخی اصفهان مثل بازار بزرگ اصفهان، بازار قیصریه، بازار نقش جهان و بازار سپاهان مدنظرهستند و اگرهم شیفته مراکز خرید لوکس و شیک هستید، می توانید به مجتمع تجاری کوثر، مرکز خرید جلفا، پاساژ ارکیده و مجتمع تجاری مارتین مراجعه کرده و اوقاتی شاد را تجربه کنید.

سفر به اصفهان



 الی گشت    

                تور کیش