ساحل سوما استانبول
ساحل سوما استانبول

ساحل سوما استانبول ، ساحلی زیبا و بهشتی | Turkey

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

ساحل سوما استانبول

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با ساحل سوما استانبول آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید تا با این ساحل زیبا و بهشتی بیشتر آشنا شوید.

فرهنگ و تاریخ غنی استانبول و طبیعت منحصر به فرد آن از جمله مهمترین دلایلی است که باعث می شود گردشگران زیادی به این شهر زیبای اروپایی-آسیایی سفر کنند. تابستان های استانبول گرم است و توریست ها و مردم محلی را به سواحل ماسه ای استانبول می کشاند. ساحل سوما (Suma beach) در شمال استانبول، ساحلی زیبا و بهشتی با امکاناتی جذاب چون اقامتگاه‌ها و نمایشگاه‌ها است که جشنواره‌های موسیقی گوناگونی در آن برگزار می‌شوند.

ساحل سوما استانبول

این ساحل طلایی، شنی و تمیز با تپه‌های سبز و بکر محاصره شده است و مقصدی فوق‌العاده برای فرار از محیط شلوغ و شهری به شمار می‌آید. ساحل سوما درست همان جایی است که می‌توانید با مردم محلی آشنا شوید و روح استانبول را درک کنید. ساحل سوما یکی از معدود سواحل استانبول در نزدیکی تکسیم است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


از تفریحات ساحل سوما می‌توان به شنا در دریا، کلاس‌های یوگا،  پیلاتس، رقص، کنسرت محلی و غیره اشاره کرد. وسعت این ساحل در حدود ۲۳ هزار متر مربع است و بیشتر بازدیدکنندگان عصرها و شب‌ ها به‌سمت آن می‌روند؛ زیرا ساحل سوما دارای محوطه‌ای برای کمپینگ و چادر زدن است؛ البته باید از قبل با ساحل هماهنگ کنید. جمعه‌ها و یکشنبه‌ها، دی‌جی‌های محلی در این ساحل مهمانی‌هایی برگزار می‌کنند که بسیار مفرح و کالری‌سوز هستند و تا نیمه‌های شب و گاهی تا ۶ صبح به طول می‌انجامند.

ساحل سوما استانبول

بهترین زمان سفر به ساحل سوما از ماه مارس تا اکتبر (اواسط اسفند تا اواسط آبان) است. یک مسیر چوبی برای پیاده‌روی در این ساحل طراحی شده است؛ به‌علاوه صندلی‌ها و چترهای ساحلی نیز در اختیار شما قرار دارند تا زیر آفتاب تابستان و کنار دریای آبی استراحت کنید.

مقالات بیشتری بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)