خیابان عثمان بی استانبول
خیابان عثمان بی استانبول

منطقه و خیابان عثمان بی استانبول | Turkey

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

خیابان عثمان بی استانبول

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با خیابان عثمان بی استانبول آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

خیابان عثمان بی استانبول (Osmanbey Cd) یکی از بهترین مقاصد گردشگری در شهر استانبول می باشد. عثمان بی، محله کوچکی است در منطقه معروف و باکلاس شیشلی که انواعی از مراکز خرید کوچک و فروشگاه های پوشاک خانم ها را در خودش جای داده است. بهترین و شیک‌ترین مدل‌های لباس و کفش را می‌توان در خیابان عثمان بی شاهد بود. از این رو این مکان از گذشته‌های دور همواره یکی از ایده آل ترین مکان‌ها در ذهن بانوان استانبول شناخته می‌شده است.

البته بد نیست بدانید شهرت این محله به سبب تنوع پوشاک ارزان و غیر برندش است. در کنار بازار گردی در محله عثمان بی، وجود تعدادی رستوران و کافه متنوع نیز فرصت شکم گردی مختصری را فراهم می کند.

خیابان عثمان بی استانبول

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


تاریخ ساخت هر خیابان نشان از قدمت آن تا به امروز خواهد داشت. این در حالی است که ساخت خیابان عثمان بی استانبول در سال ۱۸۶۰ میلادی انجام گرفته است و این خیابان امروزه مهد گردشگری خانم‌های خوش سلیقه و شیک پوش می‌باشد. وجود مراکز خرید متنوع و بزرگ با اجناسی برتر و شیک، سبب گردیده است تا این خیابان در نگاه تمامی بانوان، ایده آل ترین نقطه استانبول به شمار آید.

منطقة عثمان از منطقه حارييه تا شیشلی به صورت یک زمینی خالی شناخته می شد که پس از شروع به ساخت و ساز، چند عمارت در آن ساخته شده که یکی از این عمارت ها متعلق به عثمان بی یکی از بنیانگذاران صنعت چاپ بود که بعدها در دهه ۱۸۷۰ با خرید یک زمین بزرگتر در منطقه ای که امروزه با نام وی وجود دارد عمارت دیگری ساخت که این منطقه با نام وی شناخته گردید.

خیابان عثمان بی استانبول با توجه به محبوبیت بالا در میان گردشگران و توریست‌های خارجی، از جمله پر بازدیدترین خیابان‌های استانبول شناخته می‌شود که همواره یکی از مقاصد اصلی گردشگران خارجی تلقی می‌گردد.

خیابان عثمان بی استانبول

نحوه دسترسی 

نحوه دسترسی به خیابان عثمان بی استانبول با توجه به فاصله زمانی کوتاه و اندک آن با میدان تکسیم، به آسانی امکان پذیر خواهد بود. از این رو افراد ساکن در هتل‌های مجاور میدان تکسیم و نواحی اطراف آن با استفاده از اتوبوس‌های مسیر این خیابان می‌توانند خود را به سادگی به مراکز و مکان‌های تفریحی و گردشگری این مکان برسانند.

مقالات بیشتری بخوانید :



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)