بازار نیشان تاشی استانبول
بازار نیشان تاشی استانبول

آشنایی با بازار نیشان تاشی استانبول | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بازار نیشان تاشی استانبول

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بازار نیشان تاشی استانبول آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

محله نیشان تاشی استانبول محله ای محبوب در قسمت اروپایی استانبول است. یک چهارم این محله در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند  به شکم گردی و خرید هستید می توانید خرید لوکس و معتبر را در نیشان تاشی داشته باشید. در این محله کافه ها، رستوران ها، غذاهای خیابانی هم وجود دارد که می توانید غذاهای اصیل ترکی را در اینجا میل کنید.

نیشان تاشی به پاریس استانبول مشهور است و دارای محله های معروف مانند محله عثمان بی، هالاس کارگازی، محله تشویکیه و محله مشروطیت است.

این منطقه از قدیم به عنوان مرکز مد استانبول شناخته می شد و با بوتیک ها و فروشگاه های پر زرق و برق خود جلب توجه می نمود و در سال های اخیر منطقه نیشان تاشی شهر استانبول به یکی از مهمترین مراکز مد و فشن در استانبول و حتی اروپا تبدیل شده و محلی برای خرید افراد مشهور داخل استانبول.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بازار نیشان تاشی استانبول

نیشان تاشی از بوتیک ها و مغازه های لباس به صورت مدرن و امروزی تشکیل شده که بسیار مورد توجه قشر جوان بوده است و همواره این محدوده پر است از جمعیتی که به دنبال روزترین مدل های لباس میگردند. لباس های مورد فروش در این منطقه به علت کیفیت و فروش در بوتیک های نامدار و مطرح از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است.

در خیابان های فرعی محله نیشانتاشی مملو از مراکز خرید، بوتیک، فروشگاه های متعدد است و با قدم زدن در خیابان ها می توانید آنها را به چشم ببینید. این محله مرکز خرید معروف به نام مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی دارد که در آنجا می توانید هر چه که لازم دارید را خریداری کنید. مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی در خیابان تشویکیه است. حدود ۱۵۰ فروشگاه دارد که اکثر برندهای مشهور جهانی در آنجا شعبه دارد. از امکانات این مرکز خرید می توان به سینما، کافه، رستوران اشاره کرد.

بازار نیشان تاشی استانبول

برندهای مشهور و برجسته جهان در خیابان نیشان تاشی استانبول شعبه دارند مانند گوچی، لوئیس ویتون، هوگو باس، اسکادا، کنزو، پرادا و بسیاری دیگر از برندهای دیگر جهان.

جالب است بدانید شعبه ای از رستوران نصرت آشپز و رستوران های Nusr-Et، به اسم نصرت برگر (NUSR-ET BURGER NİŞANTAŞI) در خیابان عبدی ایپکچی نیشانتاشی واقع شده است.

از جمله مکانهای دیدنی در نیشانتاشی می توان به خیابان عبدی ایپکچی، نیشانتاشی شهر، پارک ماچکا، مسجد تشویکیه، غرفه الامور، گالری هنر استانبول ماچکا، موزه نظامی هاربیه و بومونتی ادا اشاره کرد.

بازار نیشان تاشی استانبول

دسترسی

از میدان تکسیم می توان با 30 دقیقه پیاده روی به نیشان تاشی رسید. همچنین می توانید از میدان تکسیم یا هر ایستگاه دیگری سوار خط متروی M2 شوید و در ایستگاه عثمان بی Osmanbey پیاده شوید، پس از آن با دنبال کردن تابلوهای روملی می توانید به نیشان تاشی برسید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)