جاهای لاکچری مشهد

جاهای لاکچری مشهد را بیشتر بشناسید!

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جاهای لاکچری مشهد و تفریحات متعدد این شهر

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با جاهای لاکچری مشهد آشنا خواهیم کرد. برای دیدن اطلاعات و تصاویر هریک از آن ها در مشهد در ادامه با ما باشید.

در بین مقاصد گردشگری ایران مشهد همواره جز مهمترین شهرها شناخته می‌شود. مشهد طیف متنوعی از جاهای دیدنی را دارد و همه سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارد. این شهر به دلیل توریستی بودن جاهای لاکچری فراوانی دارد. به‌خصوص که مردم از نقاط مختلف ایران و دنیا برای زیارت حرم مطهر امام رضا وارد این شهر می‌شوند؛ بنابراین مکان‌های بسیار لوکس و جذابی در مشهد وجود دارند که بخش عمده‌ای از سفر به دیدن از این مکان‌ها می‌گذرد.

معرفی جاهای لاکچری مشهد

برای آشنایی بیشتر با جاهای لاکچری مشهد تا انتهای مقاله با ما باشید.

طرقبه

از معروف‌ترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی مشهد طرقبه است که از مناطق خوش آب و هوای مشهد به شمار می‌رود و یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسافران است. این مکان لوکس و زیبا در بین رشته‌کوه‌های تخت رستم و بینالود قرار گرفته است. سراسر روستا از باغ‌های میوه بزرگ و زیبا برخوردار بوده و مسافران می‌توانند از محصولات آنها به‌عنوان سوغات خریداری کنند. این روستای سرسبز از طبیعت خیره‌کننده‌ای بهره‌مند است که به پرورش گل و گیاه در آن پرداخته می‌شود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


طرقبه دارای رودخانه بوده و از مناطق ییلاقی با هوای مطبوع در تابستان شناخته می‌شود. بیشتر زائرین و گردشگران تابستان خود را در این منطقه سپری می‌کنند و از شب‌های خنک و آب و هوای مطبوع طرقبه لذت می‌برند. در این مکان هتل‌ها و رستوران‌های لوکس زیادی وجود دارد که تمام امکانات رفاهی را برای گردشگران مهیا می‌کنند. این مکان دیدنی در ۱۶ کیلومتری مشهد واقع شده و حتماً در سفر خود به این شهر مقدس پیشنهاد می‌شود از آن دیدن کنید.

جاهای لاکچری مشهد

شاندیز

از دیگر جاهای لاکچری مشهد منطقه گردشگری شاندیز را می‌توان نام برد. این منطقه طبیعت بسیار دلنشینی دارد و در آن رستوران‌های لوکس و معروفی مانند پدیده شاندیز آماده پذیرایی از گردشگران هستند. همچنین اقامت در مجموعه تفریحی پدیده شاندیز برای افراد امکان‌پذیر است. این مجموعه بزرگ از بخش‌های مختلفی مانند هتل ۵ ستاره پدیده، مراکز گردشگری و خرید، سرویس آپارتمان‌ها، پارک آبی، رستوران پدیده، مجتمع تفریحاتی و نمایشگاه دائمی گل و گیاه تشکیل شده و یکی از بهترین مکان‌های تفریحی استان خراسان رضوی به شمار می‌رود. شاندیز با شهر مشهد ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و آب و هوای فوق‌العاده آن در فصل بهار و تابستان گردشگران را به سمت خود می‌کشاند.

مجتمع تجاری کوهسر

شهر مشهد مراکز خرید لوکس فراوانی دارد که یکی از بهترین گزینه‌ها برای تفریح هستند. مجتمع تجاری کوهسر از جاهای لاکچری مشهد شناخته شده و به‌عنوان بزرگترین مرکز ورزشی و گردشگری در خاورمیانه معرفی می‌شود. این مجموعه طراحی فوق‌العاده مدرن و زیبایی دارد و به دلیل قرار گرفتن در مسیر خط هوایی می‌توان از داخل هواپیما نمای لوکس آن را مشاهده کرد.

از جمله امکانات این مجتمع می‌توان به سالن‌های بدنسازی، بیلیارد، بولینگ، اتاق فرار، لیزرتگ، پینت بال، رستوران‌ها و فست‌فودهای لوکس اشاره کرد. این مجتمع ۵۰ هزار مترمربع مساحت دارد و بهترین موقعیت برای تفریح و شکم گردی در شهر مشهد محسوب می‌شود. تمامی تجهیزات مجتمع استاندارد و مدرن هستند که با رفتن به آن‌جا یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات زندگی خود را تجربه خواهید کرد.

مجتمع تجاری کوهسر

کوهسنگی

کوهسنگی از دیگر جاهای لاکچری مشهد و از بهترین مناطق گردشگری برای زائرین و مسافران شناخته می‌شود. در این مجموعه رستوران‌ها و دیزی سراهای زیادی وجود دارد که بهترین دیزی‌های استان را سرو می‌کنند. از جمله جاذبه‌های کوهسنگی می‌توان به موزه، گالری تصاویر سه‌بعدی، پارک مخصوص کودکان، بانجی جامپینگ و مراکز خرید اشاره کرد. ورود به این منطقه جذاب رایگان است و می‌توانید با قدم زدن در آن از تماشای محیط اطراف لذت ببرید. کوهسنگی آب و هوای بسیار دلپذیری دارد و بستنی‌های آن بسیار خوشمزه و معروف هستند. در این منطقه گردشگری لباس‌های بسیار زیبا و ظرف‌های سنگی را می‌توانید تهیه کنید. برای دیدن از منطقه گردشگری کوهسنگی باید به بزرگراه کلانتری مشهد بروید.

چالیدره

از بهترین جاهای لاکچری مشهد با انواع تفریحات لوکس و هیجان‌انگیز چالیدره است. چالیدره از مناطق کوهستانی و ییلاقی مشهد به شمار می‌آید و فاصله چندانی با طرقبه ندارد. این مکان زیبا و سرسبز از بزرگترین مجتمع‌های تفریحی مشهد است و از جمله تفریحات آن می‌توان به زیپ‌لاین، قایق‌سواری، بانجی جامپینگ، تله سیژ و ماهیگیری در دریاچه مصنوعی اشاره کرد. این منطقه خوش آب و هوا از مناظر سرسبز و یک دریاچه مصنوعی تشکیل شده و مکان مناسبی برای تفریحات خانوادگی به شمار می‌رود.

پارک ملت

مشهد پارک‌های بسیار زیبا و جذابی دارد که یکی از آنها متعلق به پارک ملت است. این مکان دیدنی از پارک کودکان، پارک مخصوص بانوان و شهربازی تشکیل شده است. چشم‌اندازهای پارک بسیار زیبا هستند و شما در بخش‌های مختلف آن می‌توانید درختان قطور و کهنسال را مشاهده کنید که محل زندگی پرندگان پارک هستند. در شهربازی ملت بزرگترین و بلندترین چرخ و فلک خاورمیانه قرار دارد. همچنین می‌توانید از بازی با دیگر وسایل هیجان‌انگیز شهربازی در کنار خانواده و دوستان خود لذت ببرید.

پارک ملت مشهد

باغ گل‌ها

در لیست جاهای لاکچری مشهد باغ گل‌ها به چشم می‌خورد. این باغ با سه هکتار مساحت از انواع گونه‌های گیاهی برخوردار است. طراحی باغ بسیار جذاب بوده و به شکل گل بنفشه دیده می‌شود. از بخش‌های مختلف این مکان می‌توان به باغ گل‌های فصلی اشاره کرد که شامل باغ صخره‌ای، باغ گل رز، باغ گیاهان دارویی، باغ گیاهان پیازی و… هستند. این گل‌ها و گیاهان تنها در روزهای خاصی از سال وجود دارند.

در بخش دیگری از باغ شاهد حضور گونه‌های گیاهی خواهید بود که با شرایط آب و هوایی اقلیم خشک منطقه سازگار هستند. زمانی که وارد این بوستان لوکس و خیره‌کننده می‌شوید بوی عطر گل شما را مدهوش می‌کند و تا چشم کار می‌کند با چشم‌اندازهای رنگارنگ مواجه می‌شوید. امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، نمازخانه، بوفه، محوطه تئاتر و محوطه بازی کودکان در این مکان تعبیه شده‌اند. باغ گل‌ها مشهد در بلوار معلم قرار دارد و بازدید از آن رایگان است.

مرکز خرید آرمیتاژ

آرمیتاژ همواره در بین لوکس‌ترین مراکز خرید مشهد به شمار می‌رود و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این مرکز خرید دارای ۴۱۰۰ مترمربع مساحت بوده و از یک ساختمان ۱۵۰ متری با ۳۴ طبقه تشکیل شده است. همچنین نمای فوق‌العاده لوکس مرکز خرید آرمیتاژ همه را انگشت به دهان نگه می‌دارد. این مجتمع به‌عنوان بلندترین برج مشهد محسوب می‌شود و در خیابان هفت تیر قرار دارد. در این مجموعه می‌توانید بهترین و متنوع‌ترین برندهای ایرانی و خارجی را پیدا کنید. برای استفاده از خدمات تجاری و فروشگاهی باید به طبقه منفی یک تا طبقه چهارم مراجعه کنید. از امکانات این مجتمع می‌توان کافی‌شاپ، رستوران، فودکورت، پردیس سینمایی گلشن، شهربازی، استخر، بانک و گالری‌های هنری را نام برد.

مرکز خرید آرمیتاژ

موزه نادری

موزه نادری که به آن باغ نادری نیز گفته می‌شود از جاهای لاکچری مشهد به حساب می‌آید. این باغ موزه از بزرگترین مراکز فرهنگی شهر مشهد بوده و یکی از مهمترین جاذبه‌های آن متعلق به تندیس نادرشاه افشار است. همچنین به‌عنوان موزه اسلحه، نگهداری از آثار تاریخی دوره افشاریه و آثار زندگی نادرشاه افشار و کلونل محمد تقی خان پسیان شناخته می‌شود. این مجموعه تا حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام فاصله زیادی ندارد و محوطه سرسبز آن گردشگران را مجذوب می‌کند.

باغ موزه نادری در واقع آرامگاه نادرشاه افشار است که تندیس آن را در باغ خواهید دید، به‌طوری‌که نادرشاه سوار بر اسب بوده و مردم پشت سر اسب در حال دویدن هستند. این تندیس باشکوه در بالاترین نقطه موزه قرار گرفته است و قدرت نادرشاه را نشان می‌دهد. باغ موزه نادری از دو تالار اصلی تشکیل شده و علاوه بر آثار دوران افشاریان آثاری از دوران صفویان به همراه سلاح‌های جنگی در طول تاریخ را به نمایش می‌گذارد. باغ موزه نادری در چهارراه شهدا مشهد قرار دارد و از جذاب‌ترین موزه‌های کشور محسوب می‌شود.

آرامگاه فردوسی

حکیم ابوالقاسم فردوسی از بزرگترین و معروف‌ترین شاعران ایرانی است که در شهر توس مشهد زندگی می‌کرد. پیکر این شاعر گرانقدر در شهر توس به خاک سپرده شده و آرامگاه آن به‌عنوان یکی از باشکوه‌ترین و لوکس‌ترین مقبره‌های مشاهیر شناخته می‌شود. آرامگاه فردوسی در ۲۰ کیلومتری مشهد قرار دارد و یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های استان خراسان رضوی شناخته می‌شود. در نمای بیرونی این آرامگاه از سنگ مرمرین استفاده شده که بسیار چشمگیر است.

آرامگاه فردوسی در باغی سرسبز و بزرگ قرار دارد و از بخش‌های دیگر مانند موزه، کتابخانه و مزار مهدی اخوان ثالث از دیگر شاعران نامی ایران برخوردار است. در این موزه اشیای گرانبها متعلق به شهر توس که قدمت آنها به قبل از اسلام برمی‌گردد به نمایش گذاشته شده‌اند. همچنین از دیگر بخش‌های قابل توجه این مجموعه کتابخانه دو طبقه است که حدود ۹۰۰۰ جلد کتاب در آن وجود دارد. برای بازدید از آرامگاه فردوسی به بلوار بهارستان در شهر توس بروید.

آرامگاه فردوسی

گنبد هارونیه

گنبد هارونیه از دیگر مکان‌های تاریخی و پرطرفدار است که از جاهای لاکچری مشهد شناخته می‌شود. این مکان باشکوه که در نزدیکی آرامگاه فردوسی واقع شده همان زندان هارون‌الرشید است و محل دفن امام محمد غزالی به شمار می‌رود. گنبد هارونیه بنای بسیار زیبایی دارد و از آجر ساخته شده است. معماری و قدمت تاریخی این بنا در نزد گردشگران بسیار جالب و محبوب است.

قصر خورشید

قصر خورشید که بسیاری آن را با کلات نادری می‌شناسند از باشکوه‌ترین و جذاب‌ترین کاخ‌های کشور است. نادرشاه افشار پرقدرت‌ترین پادشاهان ایرانی با ساخت کلات نادری آن را مرکز حکومت خود قرار داد. این قطعه باشکوه در سال ۱۱۶۰ هجری قمری و در کوه‌های استوار بنا شد. قصر خورشید در میان باغی بسیار بزرگ و سرسبز قرار دارد و یکی از جاهای لاکچری مشهد به حساب می‌آید.

در ساخت این قصر از معماری ایرانی و هندی الهام گرفته شده و روی آن حکاکی‌هایی از میوه‌های گرمسیری دیده می‌شود که توسط هنرمندان هندی حک شده‌اند. قصر خورشید بنای بسیار زیبایی دارد و بدون شک از مهمترین آثار سلسله افشاریان شناخته می‌شود. کلات نادری از یک ساختمان استوانه‌ای شکل با سه طبقه تشکیل شده که هر یک از طبقات کاربری متفاوتی دارند. طبقه زیرین در گذشته به‌عنوان زندان مورد استفاده قرار می‌گرفت که بسیار مخوف است.

در طبقه دوم آیه‌های قرآن را خواهید دید که بر روی دیوار حک شده‌اند و طبق وصیت‌نامه نادرشاه قرار بود محل دفن او باشد. بی‌نظیرترین بخش کاخ طبقه سوم است که از ۶۶ نیم ستون تشکیل شده و گردشگران را شگفت‌زده می‌کند. کلات نادری در منطقه‌ای خوش آب و هوا واقع شده و دور تا دور آن را باغی سرسبز احاطه کرده است. قصر خورشید در کیلومتر ۱۵۰ جاده کلات قرار دارد و بهترین زمان برای بازدید از آن فصل تابستان و بهار است.

قصر خورشید

موزه آستان قدس رضوی

یکی از زیباترین و لوکس‌ترین مکان‌های گردشگری در شهر مشهد موزه آستان قدس رضوی است. این مکان زیبا و خیره‌کننده از محبوب‌ترین جاهای لاکچری مشهد شناخته می‌شود که زائرین پس از زیارت حرم امام رضا علیه‌السلام می‌توانند از آن بازدید کنند. این موزه توسط آندره گدار از برجسته‌ترین معماران فرانسوی در سال ۱۳۱۶ هجری شمسی ساخته شد و هم اکنون از پربازدیدترین موزه‌های ایرانی به شمار می‌رود.

در سراسر موزه ویترین‌های بسیار خاص با نورپردازی‌های فوق‌العاده‌ای قرار دارند که اشیای گرانبها و نفیس مانند نقاشی‌ها، سکه‌های قدیمی، ظروف قدیمی، قرآن‌های نفیس، سومین ضریح امام رضا، سلاح‌های جنگی، ابزارهای نجوم و ستاره‌شناسی، مدال‌های ورزشکاران ایرانی و… را به نمایش می‌گذارند. اغلب آثار این موزه متعلق به دوران قاجار و صفویه هستند و جالب است بدانید بسیاری از اشیا توسط مردم اهدا شده‌اند.

خانه ملک

از بی‌نظیرترین مکان‌های تاریخی مشهد خانه ملک است که به شخصی به نام حاج حسین ملک از خیرین سرشناس مشهد تعلق داشت. این خانه در اواخر دوره صفویه و اوایل دوره قاجار ساخته شد و نمای بسیار لوکس و زیبایی دارد. وجود حمام اختصاصی در این خانه یکی از مهم‌ترین دلایل لاکچری بودن آن است چرا که در آن زمان هیچکس داخل خانه خود حمام نداشت. نمای داخلی خانه بسیار زیبا و چشمگیر بوده و از انواع اشیای گرانبها و مصالح لوکس استفاده شده است. این خانه هم اکنون به‌صورت رایگان مورد بازدید عموم قرار می‌گیرد. برای بازدید از خانه ملک مشهد باید به خیابان امام خمینی مراجعه کنید.

خانه ملک

پارک وکیل آباد

مشهد پارک‌های متفاوتی دارد که یکی از جذاب‌ترین آنها پارک وکیل آباد است. پارک وکیل آباد با چشم‌اندازهای فوق‌العاده زیبا، نورپردازی‌های حرفه‌ای و آب و هوای مطبوع از جاهای لاکچری مشهد به حساب می‌آید. در میان این پارک یک دریاچه کوچک وجود دارد که محل مناسبی برای تفریح و استراحت مسافران به‌ویژه خانواده‌ها محسوب می‌شود. تماشای گل‌های رنگارنگ و قرار گرفتن زیر سایه درختان بلندقامت فضای دلنشینی برای گردشگران در این پارک به وجود آورده‌اند. این پارک از بخش‌های مختلفی مانند شهربازی و باغ‌وحش تشکیل شده که با مراجعه به آن می‌توانید با حیوانات مختلف آشنا شوید. پارک وکیل آباد با نام ییلاق مشهد نیز شناخته می‌شود و از انواع امکانات رفاهی مانند بوفه، رستوران، نمازخانه سرویس بهداشتی و… برخوردار است. این پارک زیبا و باصفا در انتهای بلوار وکیل آباد مشهد قرار دارد.

پارک مینیاتوری مشهد

اگر می‌خواهید با نمونه کوچکی از ایران آشنا شوید به پارک مینیاتوری مشهد بروید. این پارک زیبا و پربازدید ۸ هکتار مساحت دارد و به‌منظور آشنایی گردشگران با نقاط مختلف ایران ساخته شده است. پارک مینیاتوری مشهد دارای ماکت‌های کوچک بوده و جاذبه‌های مختلفی از ایران را به گردشگران داخلی و خارجی معرفی می‌کند. بخش‌هایی از این ماکت‌ها به پل‌ها، کاخ‌ها و میادین مختلف تعلق دارند که توسط بهترین طراحان و هنرمندان ایرانی ساخته شده‌اند.

این پارک هنوز تکمیل نشده و برخی از نمادها و جاذبه‌های گردشگری ایران در حال ساخت هستند. پارک مینیاتوری در منطقه‌ای خوش آب و هوا واقع شده که از مرکز مشهد فاصله دارد و در بلوار سجادیه قرار دارد. هنگام ورود به پارک به یک مسیر طولانی وارد خواهید شد که در اطراف آن درختان سر به فلک کشیده کاشته شده‌اند. علاوه بر ماکت‌ها انواع امکانات رفاهی و تفریحی مانند شهربازی، رستوران، سرویس بهداشتی و… در این پارک تعبیه شده‌اند. همچنین پارک مینیاتوری مشهد برخی از روزها به برگزاری جشنواره‌های مختلف غذایی و صنایع دستی می‌پردازد.

پارک مینیاتوری مشهد

سرزمین موج‌های آبی

از شناخته‌شده‌ترین مراکز تفریحی و لوکس کشور سرزمین موج‌های آبی شهر مشهد است. در این مجموعه مهیج‌ترین تفریحات آبی قرار دارند و یکی از پربازدیدترین مکان‌های مشهد به حساب می‌آید. در این مجموعه گردشگری انواع سرسره‌های آبی و بازی‌ها وجود دارند که برای تمام رده‌های سنی مناسب هستند. اگر می‌خواهید آدرنالین خونتان بالا برود و اوج هیجان را تجربه کنید حتماً به سرزمین موج‌های آبی سر بزنید.

انواع امکانات تفریحی این مجموعه شامل سرسره تورنادو، سرسره سوپر لوپ، سرسره‌های آهسته و پیچشی، حمام ترکی، چاله فضایی، رودخانه خروشان و آرام، سقوط آزاد، سونای بخار، سونای خشک و جکوزی هستند. همچنین امکانات رفاهی مختلف مانند رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه ملزومات شنا، سرویس بهداشتی، رختکن و… را ارائه می‌دهد. سرزمین موج‌های آبی در بزرگراه امام علی شهر مشهد قرار دارد.

هلیوم پارک

هلیوم پارک از جذاب‌ترین جاهای لاکچری مشهد است و به‌عنوان اولین پارک پرشی ایران محسوب می‌شود. در هلیوم پارک ۲ سالن با وسعت ۱۵۰۰ متر قرار دارد که طبقات چهارم و پنجم برج مروارید گوهر مشهد را به خود اختصاص می‌دهند. این مجموعه تفریحی و گردشگری هیجان‌انگیزترین آیتم‌ها مانند نینجا کورس، فری جامپینگ، بسکتبال ترامپولین، والیبال ترامپولین، کیک بال، فوتبال حبابی، فایتینگ، ژیمناستیک، صخره‌نوردی، ایربک، بیلیارد با پا و دوج بال را ارائه می‌دهد. امکان تفریح برای تمامی کودکان و بزرگسالان وجود دارد که با ورود به پارک لحظات مهیجی را تجربه خواهند کرد. تمامی وسایل و دستگاه‌های مجموعه استاندارد و ایمن هستند و با خیال راحت می‌توانید مشغول تفریح شوید.

هلیوم پارک مشهد

پارک علمی پروفسور بازیما

یکی از جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی مشهد ویژه کودکان و نوجوانان پارک علمی پروفسور بازیما است. کودکان و نوجوانان در این پارک آموزشی و تفریحی با شیوه‌ای بسیار جالب و هیجان‌انگیز با ساختار بدن و اندام‌های مختلف آن آشنا می‌شوند. این مجموعه اولین پارک علمی و فکری ایران به شمار می‌آید و نمونه آن فقط در کشورهای هلند و سنگاپور وجود دارد.

کودکان و نوجوانان با ورود به این پارک به‌صورت بصری با حقایق علمی آشنا می‌شوند و در کنار آن به سرگرمی و تفریح مشغول خواهند شد. از جمله آیتم‌های سرگرمی این پارک می‌توان به سفر به درون بدن انسان، شبیه‌سازی زمین‌لرزه، جانورشناسی، فسیل‌شناسی، باستان‌شناسی و انواع بازی‌های گروهی اشاره کرد. پارک علمی پروفسور بازیما در مجتمع تجاری وصال و انتهای بلوار خیام شمالی قرار گرفته است.

باغ پرندگان مشهد

از زیباترین و پرطرفدارترین مکان‌های دیدنی در شهر مشهد باغ پرندگان است. این باغ در کنار مجتمع تجاری الماس شرق واقع شده و یکی از بهترین بخش‌های منطقه گردشگری سپاد مشهد محسوب می‌شود. در این باغ گونه‌های مختلفی از پرندگان کمیاب و زیبا از نقاط مختلف دنیا مانند آسیا و آفریقا زندگی می‌کنند. باغ پرندگان به انواع خدمات و امکانات رفاهی مجهز است. جالب است بدانید در این باغ جهت تامین سلامت پرندگان تیم‌های پزشکی مستقر شده‌اند. این باغ همه‌روزه پذیرای گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور است. علاوه بر تماشای پرندگان می‌توانید از تماشای بخش‌های دیگر مانند فضای سبز، گل‌کاری‌ها، آبشارهای مصنوعی و پل‌های چوبی لذت ببرید.

باغ پرندگان مشهد

رستوران پسران کریم

از قدیمی‌ترین و در عین حال لوکس‌ترین رستوران‌های مشهد رستوران پسران کریم را می‌توان نام برد که علاوه بر اهالی مشهد بسیاری از گردشگران با آن آشنا هستند. این رستوران پرآوازه فضای بسیار لوکس و زیبایی دارد و قدمت آن به ۴۰ سال می‌رسد. خوشمزه‌ترین ماهیچه‌های مشهد در این مکان سرو می‌شوند که برای علاقه‌مندان به غذاهای گوشتی بهترین گزینه است. تمام غذاهای تهیه شده از بهترین و تازه‌ترین مواد طبخ می‌شوند و رستوران محیط کاملاً بهداشتی و تمیزی دارد. چلو ماهیچه سرخ شده، خوراک ماهیچه و شیشلیک سنتی از محبوب‌ترین غذاهای رستوران پسران کریم هستند. این رستوران دارای سه شعبه در خیابان فرهاد، مجتمع مروارید و برج تجاری التون است تا به هر کدام که نزدیک هستید می‌توانید مراجعه کنید.

رستوران ارم شاندیز

از دیگر رستوران‌های معروف و باکیفیت مشهد رستوران ارم شاندیز را می‌توان نام برد که در بین جاهای لاکچری مشهد قرار می‌گیرد. این رستوران لوکس در خارج از شهر مشهد واقع شده و در بین مسافران و گردشگران بسیار محبوب است. در این رستوران از تخت‌های سنتی بسیار زیبا استفاده شده که با خوردن غذا بر روی آنها و شنیدن صدای فواره در حیاط بسیار لذت خواهید برد. شیشلیک‌ زعفرانی محبوب‌ترین غذای رستوران ارم شاندیز است. جالب است بدانید که هنگام سفارش غذا می‌توانید از مخلفات رایگان مانند ماست، سالاد، نوشابه، دوغ و… بهره‌مند شوید. این رستوران در منطقه گردشگری شاندیز واقع شده و آب و هوای بسیار مطبوع و دلچسبی دارد.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی جاهای لاکچری مشهد پرداخته شد و امیدواریم برای افرادی که به دنبال مکان‌های لوکس هستند مفید واقع شده باشد. هم اکنون می‌دانید که برای تفریح و گردش در مشهد به کدام مکان بروید و از کدام مراکز تجاری لوکس سوغاتی و اجناس موردنظر خود را خریداری کنید.



 الی گشت    

                تور کیش