شهربازی ایران مال

شهربازی ایران مال تهران را بهتر بشناسید!

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

شهربازی ایران مال یا وودی کیدز کجاست؟

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با شهربازی ایران مال آشنا خواهیم کرد. برای دیدن اطلاعات و تصاویر این شهربازی در تهران در ادامه با ما باشید.

ایران مال از بزرگترین و مجهزترین مراکز خرید کشور است و در تهران قرار دارد. ایران مال از بخش‌های بسیار متنوعی برخوردار بوده و انواع امکانات رفاهی و تفریحی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های این مرکز شهربازی است. شهربازی ایران مال یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده در پایتخت بوده و به وسایل استاندارد و به‌روزترین دستگاه‌های بازی مجهز است. برای آشنایی با شهربازی ایران مال تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

معرفی شهربازی ایران مال

شهربازی ایران مال که با نام شهربازی وودی کیدز نیز شناخته می‌شود یکی از بهترین شهربازی‌های سرپوشیده در تهران است. با توجه به نام این شهربازی محل مناسبی برای تفریح کودکان نوجوانان به شمار می‌رود. شهربازی در طبقه سوم ایران مال و در نزدیکی سینمای ایران مال قرار دارد. تمامی وسایل موجود در این مکان تفریحی استاندارد و ایمن هستند و با خیال راحت می‌توانید کودک خود را در این مکان بسپارید و به خرید خود بپردازید. وسایل بازی شهربازی وودی کیدز برای گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال مناسب هستند. برخی از دستگاه‌ها به‌صورت فیزیکی و برخی دیگر به‌صورت دیجیتالی و واقعیت مجازی هستند.

نوجوانان معمولاً به سراغ دستگاه‌های دیجیتالی و واقعیت مجازی می‌روند و از انجام بازی‌های ویدئویی لذت می‌برند. این مجموعه تفریحی با هدف ترویج تفریحات سالم احداث شده و محل مناسبی برای خانواده‌ها است تا شرایط ایده‌آلی را برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان خود به وجود آورند. تنوع دستگاه‌های بازی در این مکان بسیار بالا بوده که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد. علاوه بر شهربازی تفریحات دیگری در بخش‌های مختلف ایران مال وجود دارد که بزرگسالان نیز می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند و در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


شهربازی ایران مال

امکانات تفریحی شهربازی ایران مال

شهربازی وودی کیدز از امکانات تفریحی بسیار متنوع و هیجان‌انگیز برخوردار بوده که در بخش‌های زیر ارائه می‌شوند:

ترن هوایی در فضای بسته

یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های شهربازی ایران مال ترن هوایی است. ترن هوایی در فضای بسته از ویژگی‌های انحصاری این مکان به شمار می‌رود که در شهربازی دیگری نمی‌توان آن را یافت. این وسیله از محبوب‌ترین دستگاه‌های بازی در بین تمام رده‌های سنی است که با آن اوج هیجان را تجربه خواهید کرد. ترن هوایی با سرعت بالا از مسیرهای پرپیچ‌وخم عبور می‌کند و آدرنالین خون را افزایش می‌دهد. همچنین ترن هوایی کودکان کاملاً امن بوده و مانند ترن‌های هوایی بزرگسالان ترسناک نیست.

فضای بازی‌های لیزری

از دیگر ویژگی‌های شهربازی ایران مال وجود فضای بازی‌های لیزری است. بازی‌های لیزری که معمولاً با بازی لیزرتگ شناخته می‌شوند از دیگر تفریحات هیجان‌انگیز و پرطرفدار هستند. به این منظور شرکت‌کنندگان در یک فضای جنگی شبیه‌سازی شده با یکدیگر مبارزه می‌کنند. این بازی شبیه به بازی پینت بال بوده و به هر یک از بازیکنان سلاح و جلیقه مخصوصی داده می‌شود که مجهز به سنسور هستند. در زمین بازی باید به دشمنان خود شلیک کنید و آنها را از بازی حذف نمایید تا بتوانید امتیاز کسب کنید. بازی‌های لیزری معمولا در گروه‌های ۸ الی ۱۰ نفره و به مدت ۳۰ دقیقه انجام می‌شوند.

بازی‌های الکترونیک

یکی دیگر از پرطرفدارترین تفریحات شهربازی وودی کیدز بازی‌های الکترونیک هستند. این بازی‌ها به‌واسطه دستگاه‌های الکترونیکی انجام می‌شوند. بازی‌های ویدئویی امروزه بین کودکان و نوجوانان بسیار محبوب و رایج شده و تا ساعت‌ها باعث سرگرمی افراد می‌شوند. از انواع بازی‌های الکترونیک می‌توان به بازی‌های الکترونیک دستی، دستگاه‌های مستقل نظیر ماشین‌های اسلات، بازی‌های آرکید و پین بال اشاره کرد. همچنین برخی از بازی‌ها غیر تصویری بوده و به‌صورت صوتی ارائه می‌شوند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این بخش برگزاری مسابقات قهرمانی بازی‌های الکترونیک است که در هر شهربازی صورت نمی‌گیرد. در چنین حالتی شرکت‌کنندگان می‌توانند به رقابت با یکدیگر بپردازند و جوایز ارزنده کسب کنند.

پیست قایق‌های ضربه‌ای

از دیگر فعالیت‌های تفریحی شهربازی ایران مال پیست قایق‌های ضربه‌ای است. در این پیست قایق‌های تک‌نفره بسیار محکم از جنس پلاستیک یا فلز وجود دارند که در برابر انواع ضربات مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. افراد به‌صورت انفرادی با قرار گرفتن در این قایق‌ها به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. بازیکنان در این پیست که از یک استخر آبی تشکیل شده باید حین این که قایق خود را در مسیر درست نگه می‌دارند به دیگران ضربه بزنند و یا از ضربه خوردن به قایق خود جلوگیری کنند. این پیست که انحصاری شهربازی ایران مال است باعث تقویت مهارت‌های قایقرانی کودکان و نوجوانان می‌شود و در عین حال افراد از هیجان و شادی برخوردار می‌گردند.

سالن‌های نمایش مخصوص کودکان

از بخش‌های ویژه در شهربازی وودی کیدز وجود سالن‌های نمایش یا تئاتر مخصوص کودکان است. کودکان با تماشای تئاتر و نمایش‌های مختلف به تجزیه و تحلیل مسائل دست پیدا می‌کنند و در فضای کاملا سالم مهارت‌های ادراکی خود را تقویت می‌نمایند. تقویت قدرت بیان، رشد درک و فهم، افزایش فعالیت ذهن کودکان، افزایش قدرت خلاقیت و افزایش اعتماد به نفس از مهمترین مزایای شرکت کردن کودکان در سالن‌های نمایش هستند.

سالن‌های نمایش مخصوص کودکان

خدمات شهربازی ایران مال

شهربازی مدرن ایران مال خدمات بسیار مختلفی برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها ارائه می‌دهد و در محیطی سالم و مفرح لحظات خوشی را برای آنها رقم می‌زند. خدمات سرگرم‌کننده ویژه خردسالان، کودکان و نوجوانان از مهمترین ویژگی‌های این شهربازی هستند که برای تمام سلیقه‌ها تجهیزات سرگرم‌کننده متنوعی ارائه می‌دهد. از دیگر خدمات این مجموعه تفریحی می‌توان موارد زیر را نام برد:

اتاق‌های مخصوص تماشای فیلم‌های ویژه کودکان و خردسالان

این مجموعه از چندین اتاق مختلف تشکیل شده که فیلم‌هایی برای رده‌های سنی گوناگون به نمایش می‌گذارد. تماشای این فیلم‌ها برای بچه‌ها بسیار جذاب است و آن‌ها را با مسائل جدید آشنا می‌کند. این اتاق‌ها مجهز به بهترین سیستم‌های صوتی و تصویری هستند و فضای بسیار شاد و هیجان‌انگیزی برای کودکان به وجود می‌آورند.

برگزاری انواع مسابقات نظیر مسابقات نقاشی

در این شهربازی مسابقات مختلفی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شوند و افراد می‌توانند در فضای رقابتی مهارت‌های خود را بسنجند. یکی از پرطرفدارترین آنها مسابقات نقاشی است. این مسابقات همراه با اهدای جوایز برگزار می‌شوند و کودکان را تشویق می‌کنند تا به انجام فعالیت‌های سالم بیشتر روی بیاورند.

برگزاری انواع مسابقات نظیر مسابقات نقاشی

برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها ویژه کودکان و نوجوانان

شهربازی ایران مال مجهز به سالن‌ها و اتاق‌های ویژه برگزاری جشن‌‌های تولد و مراسم‌های گوناگون است. همچنین به مناسبت‌های مختلف جشن‌های پرشور و هیجان مناسب با سنین کودکان و جوانان برگزار می‌شود. امکان برگزاری جشن‌های تولد با تم دلخواه کودک و خانواده وجود دارد. این اتاق‌ها از فضای کاملاً مدرن و کیفیت بالا برخوردار هستند و مراسم به یاد ماندنی برای علاقمندان می‌سازند.

امکان رزرو آنلاین و تلفنی

والدین جهت استفاده از خدمات این مجموعه تفریحی می‌توانند به‌صورت آنلاین از سایت ایران مال و یا تلفنی از طریق شماره تماس ۰۲۱۲۹۲۹ با کارشناسان در ارتباط باشند. همچنین از این طریق می‌توانید بلیط تهیه کنید و از انتظار کشیدن در صف‌های بلیط راحت شوید. این خدمات برای افرادی که خارج از تهران زندگی می‌کنند بسیار مناسب بوده و با هماهنگی مسئولین می‌توانید جشن‌های موردنظر خود را به بهترین شکل برگزار کنید.

باشگاه مشتریان

شهربازی ایران مال برای حفظ ارتباط خود با مشتریان و ارائه بهترین خدمات و پیشنهادهای ویژه به راه‌اندازی باشگاه مشتریان پرداخته است. با عضویت در این باشگاه می‌توانید از بهترین و به‌صرفه‌ترین پیشنهادها بهره‌مند شوید و با قیمتی مناسب‌تر خدمات را دریافت کنید.

شهربازی ایران مال

امکان نگهداری از کودکان و خردسالان

والدین می‌توانند از خدمات نگهداری از کودکان و خردسالان استفاده کنند و بدون دغدغه خرید خود را انجام دهند.

اتاق مادر و کودک

یکی از بهترین بخش‌های شهربازی ایران مال اتاق مادر و کودک است. در این مکان تجهیزات موردنیاز برای شیردهی و تعویض پوشک وجود دارد. همچنین ممکن است وسایل بهداشتی مانند پوشک، لوسیون و دستمال مرطوب در اختیار والدین قرار بگیرند.

نمایشگاه تصاویر

در این نمایشگاه تصاویر بسیار زیبا و متنوعی وجود دارد که برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب هستند.

سایر امکانات تفریحی ایران مال

بازار بزرگ ایران مال علاوه بر شهربازی سرپوشیده از تفریحات دیگری برخوردار است که به علاوه بر کودکان به بزرگسالان نیز اختصاص می‌یابند. زمانی که والدین کودکان خود را در شهربازی وودی کیدز قرار می‌دهند می‌توانند از تفریحات زیر برخوردار شوند:

پیست یخ

ورزش‌های متنوع و مهیجی مانند اسکی و هاکی روی یخ در پیست یخی ایران مال انجام می‌شوند. این پیست که وسعت آن به ۳۶۰۰ مترمربع می‌رسد در ضلع شرقی ایران مال واقع شده و یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌ها برای کودکان و بزرگسالان است.

پیست یخ

مجموعه استخر و اسپا

حتماً با آبنمای موزیکال ایران مال آشنا هستید. این مجموعه از قسمت‌های بسیار متفاوتی مانند استخرهای مجزا ویژه بانوان، کودکان و استخر روباز آقایان، سونا، سالن ماساژ، اسپا و حمام ترکی بهره‌مند است. سالن اسپا به‌منظور اهداف درمانی راه‌اندازی شده و افراد مجرب با استفاده از آب معدنی و آب دریا بیماری‌های گوناگون مانند گرفتگی عضلات را درمان می‌کنند.

مجموعه اسکواش

از دیگر تفریحات ورزشی ایران مال مجموعه اسکواش را می‌توان نام برد. این مجموعه دارای چهار زمین پیشرفته و مدرن است که بازیکنان در سطح مبتدی تا پیشرفته می‌توانند به ورزش و تفریح مشغول شوند.

بولینگ

سالن بولینگ در بام ایران مال واقع شده و از ۱۶ خط بازی بهره‌مند است. در این مکان علاوه بر بازی می‌توانید از چشم‌انداز دریاچه چیتگر و آبنمای موزیکال استفاده کنید.

جاده تندرستی

یکی از رایج‌ترین تفریحات در ایران مال استفاده از جاده تندرستی است. این جاده کاملاً مستقل از مجموعه بوده و علاقمندان می‌توانند به‌صورت ۲۴ ساعت در شبانه‌روز از آن استفاده کنند. جاده تندرستی حدود ۲۵۰۰ مترمربع مساحت و ۱.۶ کیلومتر طول دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این جاده می‌توان به قرار گرفتن در مسیر ایستگاه‌های خدمات پزشکی، ورزشی، رفاهی، فروشگاه‌های لباس‌ ورزشی و فروشگاه‌های ارائه خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های ورزشی و ارگانیک اشاره کرد.

جاده تندرستی ایران مال

استادیوم چند منظوره

در محدوده باغ بام ایران مال استادیوم مدرن و فوق‌العاده زیبایی وجود دارد که مجهز به انواع امکانات ورزشی مانند زمین‌های تنیس، فروشگاه تجهیزات ورزش‌های راکتی و آمادگی جسمانی است. همچنین مجهز به جایگاه‌های ویژه اصحاب رسانه و افراد کم توانا است.

کلینیک پزشکی، ورزشی و مرکز آمادگی جسمانی و سلامت ایران مال

در این مراکز انواع دستگاه‌های مدرن ورزشی وجود دارند که مراجعه‌کنندگان می‌توانند به انجام آزمون‌های سلامت ورزشی بپردازند. همچنین این مرکز دارای رستوران ارگانیک بوده که به‌صورت شبانه‌روز فعالیت می‌کند.

اطلاعات بازدید از شهربازی ایران مال

شهربازی وودی کیدز همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۳ فعالیت می‌کند. این شهربازی در روزهای تاسوعا، عاشورا، رحلت پیامبر، شهادت حضرت علی، رحلت امام خمینی، شهادت حضرت زهرا و سایر ایام سوگواری رسمی تعطیل است. اواسط هفته بهترین زمان برای مراجعه به شهربازی ایران مال است. در این زمان شهربازی خلوت بوده و با صبر و حوصله می‌توانید از تفریحات و خدمات آن استفاده کنید. در این میان ساعات ۱۵ تا ۱۷ در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه بسیار خلوت هستند و نیازی نیست در صف تهیه بلیط انتظار بکشید.

برای خرید بلیط می‌توانید به‌صورت حضوری و آنلاین اقدام کنید. جهت تهیه بلیط به‌صورت حضوری به گیشه ورودی شهربازی بروید. همچنین از طریق سایت ایران مال و سایت‌های تخفیفی به‌صورت آنلاین بلیط تهیه کنید. قیمت بلیط شهربازی وودی کیدز ۳۵ هزار تومان است. بازدیدکنندگان می‌توانند کارت الکترونیکی تهیه کنند و برای استفاده از تفریحات مختلف آن را شارژ نمایند. با توجه به تنوع بالای دستگاه‌های بازی در این مجموعه میانگین قیمت بلیط‌ها ۲۵ تا ۹۰ هزار تومان است و به هر مقداری که تمایل دارید می‌توانید کارت الکترونیکی خود را شارژ کنید.

شهربازی ایران مال

مسیر دسترسی به شهربازی ایران مال

شهربازی ایران مال در تهران، انتهای اتوبان شهید همت، اتوبان شهید خرازی و بازار بزرگ ایران مال قرار دارد. مجتمع تجاری و تفریحی ایران مال در نزدیکی پارک چیتگر قرار دارد و می‌توانید از طریق مترو، اتوبوس و تاکسی خود را به آن برسانید. ایستگاه مترو در جنوب پارک چیتگر قرار دارد که فاصله آن تا ایران مال زیاد است و می‌توانید مابقی مسیر را با تاکسی طی کنید. خودروی شخصی و تاکسی دربستی بهترین روش برای رفتن به ایران مال هستند. ایران مال ۲ درب ورودی دارد که یکی در ضلع شمالی قرار دارد و از طریق اتوبان شهید خرازی می‌توان به آن راه پیدا کرد. درب دیگر در جنوب مجموعه واقع شده و از طریق آزادراه تهران به کرج می‌توان خود را به آن رساند.

سخن پایانی

ایران مال بزرگترین مجموعه تجاری و تفریحی کشور در تهران است و همه‌روزه شهروندان و گردشگران زیادی به آن مراجعه می‌کنند. شهربازی ایران مال از محبوب‌ترین بخش‌های مجموعه است که در این مقاله به طور کامل به معرفی آن پرداخته شد. اگر به دنبال یک شهربازی متفاوت و هیجان‌انگیز هستید حتماً به شهربازی ایران مال سر بزنید.



 الی گشت    

                تور کیش