جاذبه های دیدنی روسیه

مشهورترین جاذبه های دیدنی روسیه

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

امروزه بسیاری از گردشگران و توریست ها به دنبال بازدید از بهترین و مشهورترین جاذبه های دیدنی روسیه هستند و برای این منظور نیز می خواهند یکی از بهترین تورهای روسیه را رزرو کنند تا بتوانند از جاذبه های بیشتری بازدید داشته باشند و لحظات بی نظیری را در این کشور سپری کنند.

آیا شما نیز به دنبال بازدید از بهترین و مشهورترین جاذبه های دیدنی روسیه هستید؟ آیا می دانید که برای بازدید از جاذبه های کشور روسیه می توانید در یکی از تورهای این کشور شرکت داشته باشید؟

امروزه بسیاری از آژانس های گردشگری و مسافرتی به دنبال برگزاری انواع بسیار مختلف از تور روسیه ارزان هستند تا از این طریق توجه گردشگران و توریست های علاقه مند را جلب کرده و کسب درآمد داشته باشند. شما نیز می توانید با شرکت در یکی از بهترین تور روسیه در اولین فرصت به دست آمده از بهترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری روسیه بازدید داشته و لحظات هیجان انگیزی را برای خود به ارمغان آورید. کشور روسیه با داشتن زیباترین و شگفت انگیزترین مکان های دیدنی خود توانسته است سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از کشورهای دیگر باشد و برای این امر نیز زیر ساخت های بسیار مدرنی را فراهم کرده است. از مهمترین جاذبه های دیدنی روسیه می توان به مواردی از جمله زیر اشاره داشت:

  • پارک گورکی
  • کلیسای جامع ناجی مسیح
  • پاتریارشی پردای
  • صومعه نوودویچی
  • باغ وحش و آسمان نما
  • موزه کازموناتیک
  • منطقه حفاظت شده کولومنسکو

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد هر یک از بهترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری روسیه توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


جاذبه های دیدنی روسیه

پارک گورکی روسیه

پارک گورکی یکی از زیباترین و مشهورترین جاذبه های گردشگری روسیه می باشد که در کرانه رودخانه مسکو واقع شده است و دارای 700 مجسمه بزرگ و کوچک از هنرمندان مختلف می باشد. این پارک یکی از قدیمی ترین پارک های روسیه بوده با داشتن 109 هکتار وسعت خود از بزرگ ترین پارک های جهان نیز به شمار می آید. روزانه در حدود 20 هزار نفر گردشگر و مسافر از این پارک بازدید می کند و بسیاری از مجریان گردشگری نیز در لیست برنامه سفری خود بازدید از این پارک را در اولویت های خود قرار می دهند. از مهمترین فعالیت های موجود در این پارک می توان به کنسرت های موسیقی، تماشای آسمان با تلسکوپ، زمین والیبال، فوتبال، پیاده روی و غیره اشاره کرد.

Image result for ‫پارک گورکی روسیه‬‎

کلیسای جامع ناجی مسیح

کلیسای جامع ناجی مسیح از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری در کشور روسیه می باشد که در لیست بزرگ ترین کلیساهای ارتدوکسی جهان واقع شده است و با داشتن ساختمانی باشکوه و بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از توریست ها را به سوی خود جذب کند. این کلیسا در سال 2000 مورد بازسازی واقع شده و به شکل امروزی خود در آمده است. لازم به ذکر می باشد که از فواصل بسیار دور نیز می توان به راحتی نمایی از کلیسای مذکور را مورد مشاهده کرد. در اطراف این کلیسا همچنین می توانید شاهد انواع رستوران ها و کافه هی متعددی باشید که گردشگران برای استراحت و گذراندن لحظات ناب می توانند به این مکان ها مراجعه کرده و بهترین لحظات را در کنار دوستان خود سپری کنند. گردشگران و مسافرانی که تورهای روسیه قصد بازدید از جاذبه های گردشگری کشور روسیه را دارند، می توانند از حجم بسیار بالایی از جاذبه ها بازدید کرده و تصاویر بسیار باشکوهی را برای خود به ثبت برسانند. شما نیز می توانید بازدید از کلیسای مذکور را در اولویت های بازدیدی خود در این کشور قرار داده و از آن بازدید نمایید.

جاذبه های دیدنی روسیه

پاتریارشی پردای مسکو

یکی دیگر از مهمترین جاذبه های دیدنی روسیه می توان به پاتریارشی پردای اشاره کرد که این دریاچه یکی از اسرارآمیزترین و عجیب ترین دریاچه های کشور روسیه می باشد و در زمان های بسیار دور آن را مرداب بزها می نامیدند. امروزه این مکان یکی از بهترین گزینه ها برای پیاده روی می باشد و گردشگران و توریست ها می توانند شاهد رستوران و کافی شاپ ها متعدد در اطراف این دریاچه باشند. در طول روزهای سال، بسیاری از هنرمندان و شاعران در یکی از رستوران های اطراف این دریاچه کنار هم جمع شده و اشعار بی نظیر خود را می سرایند. اگر شما نیز قصد دارید تا از یک مکان بسیار متفاوت تر بازدید داشته باشید می توانید پاتریارشی پردای را در اولویت های خود قرار دهید و از آن مکان بازدید نمایید. تور استانبول نوروز 99 را در سایت سفر باتو ببنید.

صومعه نوودویچی

صومعه نوودویچی از دیگر مهمترین و مشهورترین جاذبه های دیدنی کشور روسیه می باشد که این صومعه متعلق به قرن شانزدهم بوده که با داشتن معماری بسیار باشکوه و به سبک باروک خود توانسته است توجه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی را به سوی خود جذب کند. این صومعه در سال 1917 تعطیل شده تا بازسازی های لازم در آن صورت بگیرد و در نهایت در سال 1926 به عنوان یکی از موزه های تاریخ کشور روسیه از دوباره افتتاح شد. امروزه گردشگران می توانند آثار بسیار باشکوهی از نقاشان و هنرمندان روسی و جهانی را در این موزه مشاهده کرده و لحظات بسیار زیبایی را در این مکان سپری کنند.



 الی گشت    

                تور کیش