جاذبه های کشور هلند

معرفی برترین جاذبه های کشور هلند

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جاذبه های کشور هلند به عنوان یک کشور اروپایی بسیار توریست پذیر و بسیار متنوع بوده و در سال ۲۰۰۳ تعداد زیادی گردشگر و توریست را به سمت جاذبه‌های خود جلب می نماید هر ساله تعداد بسیار زیادی گردشگر و توریست از سراسر دنیا جهت مشاهده پایتخت کشور هلند به این کشور سفر کرده و از جاذبه های گردشگری موجود در این شهر دیدن نمایند همچنین کشور هلند علاوه بر پایتخت خود در مناطق دیگر نیز از جاذبه‌های گردشگری بسیار منحصر به فردی بهره می برد. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در کشور هلند می توان به مراکز تاریخی مختلف آسیاب های بادی کلاسیک و دیگر مکان های گردشگری اشاره نمود در صورتی که شما قصد سفر به تور اروپا را داشته و می خواهید به کشور هلند مسافرت نمایید و از جاذبه های کشور هلند دیدن نمایید و در مورد این جاذبه اطلاعات مناسبی کسب کنید می توانید با ما در ادامه مقاله همراه باشید:

جاذبه های کشور هلند

موزه ریجکس یکی از جاذبه های کشور هلند

در شهر آمستردام در کشور هلند در تور اروپا یک موزه بسیار بزرگ و با قدمت در حوزه هنر و تاریخ وجود دارد که نام آن موزه ریجکس می باشد. در این موزه بسیار زیبا تعداد بسیار زیادی از مجموعه نقاشی های دوران طلایی هلند وجود داشته که از جمله آثاری مانند ورمیر و رمبرانت در آن نگهداری می گردند. این موزه در شهر آمستردام هلند در سال ۲۰۱۳ به صورت کامل بازسازی شده و در حال حاضر تمام شاهکارهای بسیار زیبای موجود در این موزه برای تماشا در معرض دید عموم قرار دارد.

جاذبه های کشور هلند

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


پروژه دلتا در کشور هلند

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری بسیار منحصر به فرد در کشور هلند پروژه دلتا می باشد که این پروژه در قرن بیستم در بین سال‌های ۱۹۵۰ تا ۱۹۹۷ در استان‌های زیلند و هاند جنوبی در کشور هلند ایجاد شده و هدف از ایجاد این پروژه محافظت از قسمت‌های مختلف زمین ها در برابر آب دریا بوده است. در حالت کلی پروژه دلتا در کشور هلند از موارد متعددی از جمله دیوارها، سد‌ها، آب بند ها، کانال ها و موانع دیگر برای جلوگیری از برخورد موشک های طوفانی به زمین ها تشکیل می گردد. همچنین پروژه دلتا در کشور هلند به عنوان یکی از عجایب هفتگانه در دنیای مدرن به حساب می آید.

میدان وریجتف در کشور هلند

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری موجود در شهر ماستریخت در کشور هلند میدان معروف وریجتف می باشد که به عنوان یکی از قسمتها در جنوبی‌ترین منطقه هلند شناخته می شود. این میدان با کلیسای سنت سرو آتیس و همچنین کلیسای جامع سنت جان دارای همسایگی بوده و به عنوان همسایه این کلیساها شناخته می شود. در این میدان انواع مختلف فستیوال ها و جشنواره ها برگزار می گردد که از جمله مهم‌ترین فستیوال ها می‌توان به فستیوال زمستانی و پاییزی در کشور هلند اشاره نمود. این میدان به عنوان یک مرکز تفریحی و گردشگری منحصر به فرد در کشور هلند شناخته می شود که هر ساله تعداد بسیار زیادی گردشگر و توریست را به سمت خود جذب می نماید که این افراد می‌توانند اوقات بسیار خوشی را در این مکان سپری نمایند. سفر با تور های چین را در سفر باتو ببنید.

روستای تاریخی نهر کودکان

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی موجود در کشور هلند آسیاب های بادی در این کشور می باشند که چیزی در حدود هزار سال قدمت دارند بزرگترین آسیاب های بادی موجود در کشور هلند را می توان در نزدیکی روستای نهر کودکان که به‌عنوان یک روستای با قدمت در کشور هلند شناخته می‌شود پیدا نمود در گذشته از این آسیاب های بادی برای خشک کردن زمینه هایی که در منطقه وجود داشت و آب اضافه داشتند استفاده می شده است. تا به امروز از این آسیاب های بادی که در نزدیک روستای تاریخی نهر کودکان در کشور هلند واقع شده به خوبی محافظت شده و در حال حاضر به عنوان یکی از جذاب ترین و مشهور ترین جاذبه های گردشگری کشور هلند شناخته می‌شوند. تور بالی ارزان را آنلاین بخرید.

باغ های گل در کشور هلند

کشور هلند در کل دنیا به کشور گل معروف میباشد. باغهای گل کوکنهوف در کشور هلند به عنوان بزرگترین باغ‌های گل در کل دنیا شناخته شده و به عنوان نمادی بسیار برجسته در صنعت پرورش گل در کشور هلند به حساب می آید. در باغ های گل در منطقه کوکنهوف کشور هلند هر ساله چیزی در حدود ۷ میلیون گل کاشته و نگهداری می شود. از جمله مهم ترین گل های پرورش یافته در این منطقه می توان به گلهای سنبل و داوودی و همچنین دیگر گل های بهاری معطر اشاره نمود. این باغ هر ساله از ماه مارس تا ماه می برای نمایش عموم باز بوده و گردشگران و توریستها می توانند به این باغ گل بسیار معروف سفر کرده و از مناظر طبیعی موجود در این باغ نهایت استفاده را ببرند. در حالت کلی پیشنهاد می گردد در صورتی که قصد سفر به تور اروپا و کشور هلند را دارید حتماً از این باغ بسیار زیبا و خیره کننده دیدن نمایید.



 الی گشت    

                تور کیش