متفاوت ترین هتل های داخلی را بشناسید

متفاوت ترین هتل های داخلی را بشناسید

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

متفاوت ترین هتل های داخلی

در سفرهای داخلی، چیزهای جدید و هیجان‌ انگیزی را می‌توانید تجربه کنید. از تفریحات و سرگرمی‌های مختلف تا اقامت در هتل‌ های خاص ، سفر شما را به یادماندنی‌تر می‌کند. تجربه اقامت در هتل ‌هایی با ویژگی‌ های خاص و متفاوت از هتل ‌های معمولی، می‌تواند به اندازه بازدید از جاذبه‌ های گردشگری، لذتبخش و هیجان‌ انگیز باشد. در این مطلب، تعدادی از هتل های داخلی خاص را به تفکیک شهرها معرفی می‌کنیم.

متفاوت ترین هتل های داخلی را بشناسید

بهترین هتل های کیش

کیش از مقاصد گردشگری کشورمان محسوب می‌شود که هر گوشه آن پر از جذابیت و شگفتی است. از محله‌ های قدیمی و بافت سنتی گرفته تا مناطق مدرن با هتل ‌ها و ساختمان‌های شیک و مجلل که سفری به یادماندنی برایتان خلق می‌کنند. نمی‌توان از تجربه متفاوت و خاص در ایران سخن گفت و اسمی از کیش نیاورد.

از میان هتل ‌های کیش ، تعدادی از آنها با امکانات لوکس و مطابق با استانداردهای بین‌المللی متمایز از بقیه هستند. در صدر این لیست، هتل ترنج کیش قرار دارد. هتلی با طراحی بته جقه در میان آب که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از زیر آب و منظره دریا دارد. کف اتاق ‌های هتل ترنج شیشه‌ای هستند و می‌توانید موجودات زیر آب را ببینید و در آرامش جزیره با منظره غروب دریا، اقامت آرامی تجربه کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


اگر به دنبال تجربه اقامتی متفاوت و در عین حال ارزانتر هستید، هتل ارم کیش را امتحان کنید. هتل ارم، یک هتل چهار ستاره در کیش است که امکانات تفریحی و ورزشی متعددی مانند زمین تنیس و سالن بیلیارد، رستوران گردان و کافی شاپ و امکاناتی چون آرایشگاه و فروشگاه و … دارد. با اقامت در اتاق‌ ها و سوئیت ‌های هتل ارم کیش، از چشم‌انداز جزیره لذت خواهید برد.

معرفی هتل های اصفهان

اصفهان از شهرهای گردشگری محبوب هم برای ایرانیان و هم گردشگران خارجی است. بافت و معماری این شهر که هنوز آثاری از اعصار گذشته را در خود نمایش می‌دهد، جاذبه‌های تاریخی زیادی برای بازدید گردشگران فراهم کرده که بازتاب آن را در هتل‌ های اصفهان نیز می‌توان دید.

تعدادی از هتل‌ های اصفهان که با معماری سنتی، حس اقامت در خانه‌ای قدیمی ایجاد می‌کنند و به هتل بوتیک معروفند، شامل هتل عباسی، هتل شیران، هتل عتیق، هتل سرای اردیبهشت، هتل خان نشین، هتل طلوع خورشید و هتل کریاس می‌شوند.

آشنایی با هتل های تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور و مرکز بسیاری از فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و هنری، هتل‌ ها و اقامتگاه‌ های بسیاری برای گردشگرانی دارد که با اهداف مختلف به این شهر سفر می‌کنند. کسانی که از اقامت در هتل‌ های معمولی خسته شده‌اند، می‌توانند اقامت در هتل‌ های لوکس تهران را تجربه کنند. مهمانان در این هتل‌ ها علاوه بر اقامتی خاص با پذیرایی لاکچری، می‌توانند از امکانات تفریحی و ورزشی خاص نیز بهره ببرند.

از جمله هتل ‌های لوکس تهران می‌توان به هتل اسپیناس پالاس، هتل ویستریا، هتل پارسیان آزادی، هتل پارسیان استقلال، هتل نووتل و هتل اسپیناس بلوار اشاره کرد. برای آن دسته از گردشگرانی که با هدف تجربه اسکی یا کوهنوردی به تهران می‌آیند، هتل دیزین در منطقه دیزین کرج می‌تواند اقامت خاصی را فراهم کند. چشم‌انداز کوه و پیست اسکی، همراه با امکاناتی چون رستوران و کافی شاپ، سالن بیلیارد و زمین ورزشی، تجربه یک اقامت خاص در دل کوه به یادگار می‌گذارد.

متفاوت ترین هتل های داخلی را بشناسید

اقامتگاه ها و هتل های مشهد

مشهد به عنوان یکی از توریستی ‌ترین شهرهای ایران، هتل‌ ها و اقامتگاه‌های بسیار زیادی دارد و در هر زمان از سال که به این شهر سفر کنید، می‌توانید با هر میزان بودجه جایی برای اقامت خود پیدا کنید.

برخی از هتل های مشهد، مجلل‌ترند و تجربه متفاوت‌تری ایجاد می‌کنند که از میان آنها می‌توان به هتل مجلل درویشی، هتل‌ های الماس 1 و 2، هتل مدینه ‌الرضا، هتل اسپینو و هتل قصر طلایی اشاره کرد.

رزرو هتل های خاص در دیگر شهرهای توریستی ایران

علاوه بر تجربه اقامت در مرکز شهر و در هتل‌ های مجلل و مدرن، در جای جای ایران اقامتگاه‌هایی تعبیه شده تا در دل طبیعت اقامت داشته باشید و از زیبایی‌های طبیعت به سبکی سنتی بهره ببرید. در روستای کندوان در شهر تبریز، هتلی صخره ‌ای در دل کوه‌ها قرار دارد که فضایی خاص و جذاب ایجاد کرده تا علاوه بر لذت بردن از آب و هوایی خوش، اقامت در دل کوه را هم تجربه کنید.

در روستای ابیانه کاشان نیز می‌توانید اقامت در هتل ابیانه با معماری بومی خاص آن را تجربه کنید. تجربه زندگی روستایی در طبیعت بکر می‌تواند بی‌همتا باشد. هتل بین‌ المللی لاله بیستون نیز از آن هتل‌ های خاص ایران است که تجربه اقامت در محوطه داخلی بیستون کرمانشاه را برایتان به یادماندنی می‌کند. یک کاروانسرای دوره صفوی که حال مرمت شده و با امکاناتی چون موسیقی زنده و نمایشگاه صنایع دستی و پذیرایی فوق‌العاده، شما را شگفت‌زده می‌کند.

در کرمان و در شهرستان قلعه گنج، هتلی به شکل کپرهای بومی ساخته شده تا گردشگرانی که دوست دارند چنین سبک زندگی را تجربه کنند، در کپرها بخوابند و از شترسواری و آفرود، رقص و موسیقی محلی لذت ببرند.

اگر عاشق جنگل هستید، می‌توانید هتل بام رامسر را تجربه کنید و با تله‌کابین به ارتفاعات سرسبز رامسر بروید و در سوئیت‌ ها و کلبه ‌های جنگلی با چشم‌انداز جنگل و دریا اقامت داشته باشید.

متفاوت ترین هتل های داخلی را بشناسید

رزرو هتل های خاص در فلای تودی

هتل های خاص و متفاوت داخلی را می‌توانید در وبسایت فلای تودی رزرو کنید. فلای تودی با پوشش حداکثری هتل ‌ها و اقامتگاه‌ ها، هر هتلی را که انتخاب کنید برای رزرو در اختیارتان قرار می‌دهد. سامانه رزرواسیون فلای تودی این امکان را فراهم کرده است تا هتل ‌ها را ارزانتر از هر جای دیگر رزرو کنید. فقط باید نام هتل یا شهر موردنظر خود را در قسمت جستجوی هتل داخلی وارد کرده، زمان سفر و مدت زمان اقامت را مشخص کنید تا اطلاعات هتل یا هتل‌ ها در اختیارتان قرار بگیرد.

برای انتخابی آگاهانه، لازم است اطلاعات هتل و قوانین آن را به دقت مطالعه کنید. با چند کلیک ساده و بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانید توسط کارت‌های عضو شتاب، رزرو اینترنتی هتل را انجام دهید و بلافاصله واچر هتل برایتان صادر می‌شود.

پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی شما را کمک می‌کند تا هرگونه سوال یا مشکلی بلافاصله برطرف شود و در صورت کنسلی رزرو، اقدامات به صورت اینترنتی انجام شود. سفر خاص خود را با خرید بلیط و رزرو هتل های خاص داخلی در فلای تودی آغاز کنید.



 الی گشت    

                تور کیش