تور مجازی مادرید
تور مجازی مادرید

تور مجازی مادرید ، به صورت 360 درجه | Madrid

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی مادرید

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی مادرید آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشدید به کشور اسپانیا سفر کنید در این با سفر مجازی به این شهر با ما همراه باشید.

مادرید شهری پر از زندگی و فرهنگ است که پایتخت و بزرگترین شهر اسپانیا می باشد و زیباترین جاهای دیدنی اسپانیا در آن قرار دارد. مادرید از نظر هنری، توانایی رقابت با هر شهر دیگری در اروپا را داراست. این شهر از بهترین موزه‌های هنری اروپا برخوردار است. با بازدید از مکان‌های تاریخی این شهر، با امپراطوری اسپانیا که در قرن‌های شانزدهم و هفدهم میلادی در جهان گسترش پیدا کرد، آشنا می‌شوید. به‌علاوه، تفریحات کوچک فراوانی ازجمله نوشیدن شیرقهوه در میدانی مجلل یا قدم زدن در پارک رتیرو (Retiro) شما را سرگرم خواهد کرد.تور مجازی مادرید

این شهر با دارا بودن موزه‌های متعدد، رستوران‌ها و کافه‌های همیشه بیدار و هوایی معتدل و مردمی سرزنده یکی از جذاب‌ترین شهرهای اروپا برای گردشگران است. با این که مادرید شهری چهار فصل است، بهار و پاییز برای دیدن مادرید وقت مناسب‌تری هستند.در این دو فصل هم هوا خوب است و هم فستیوال‌ها و جشن‌های زیادی در شهر برپاست.

مادرید 581 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و دارای تابستان‌ها و زمستان‌های نسبتا معتدلی است.به طوری که حد متوسط دما در این شهر در تابستان 24 و در زمستان 8 درجه سانتیگراد است. سیستم حمل و نقل عمومی بسیار منظم و کارآمد فعالیت می‌کند. 10 خط مترو تمام نقاط این شهر را به هم متصل می‌کند.قطارها و متروی مادرید به عنوان اصلی‌ترین بخش حمل و نقل عمومی فعالیت می‌کنند و در کنار آنها، اتوبوس، مونوریل و تراموا به عنوان مکمل فعالیت می‌کنند.                                                                 

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


با چشم پوشی از شهرت فوتیال این شهر و رو به رو شدن با شگفتی ها ، انرژی آتشی و پرشور شهر ، کهکتن نوازی مردم محلی ، غذا های خوب و خوشمزه از دیگر چیز هایی هستند که شاید باعث شود از چیزی که انتظار داشتید بیشتر به مادرید علاقه مند شوید و مدت زمان طولانی تری را برای توقف در این شهر در نظر بگیرید.

امیدواریم که از تور مجازی شهر زیبای مادرید لذت برده باشید لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره مادرید با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)