تور مجازی جزیره مالدیو
تور مجازی جزیره مالدیو

تور مجازی جزیره زیبای مالدیو (360 درجه)

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی جزیره مالدیو

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی جزیره مالدیو آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشدید به کشور مالدیو سفر کنید در این با سفر مجازی به این جزیره با ما همراه باشید.

مالدیو، سفری به بهشت هزار پاره اقیانوس هند است. مجمع الجزایر مالدیو، به داشتن سواحل زیبای مرجانی معروف بوده و مملو از درختان نارگیل و مرداب‌هایی پر ماهی‌های رنگارنگ است، که محیطی رویایی و مناسب را، برای استراحت و آرامش مسافران تور مالدیو فراهم می‌آورد.

 مالدیو؛ خاطره حضور در بهشت هزار جزیره
مالدیو؛ خاطره حضور در بهشت هزار جزیره

شما برای ورود به کشور مالدیو، هیچ مشکلی از نظر اخذ ویزا نخواهید داشت و شاید یکی از دلایل محبوبیت تور جزایر مالدیو برای گردشگران ایرانی، همین عدم نیاز به اخذ ویزا برای سفر توریستی به این کشور باشد. البته به شرطی که حداقل 6 ماه از اعتبار پاسپورت شما باقیمانده باشد. ویزای مالدیو، اگر بشود نام آن را ویزا گذاشت، یک ویزای فرودگاهی با اعتبار 30 روزه است که به محض ورود به مجمع‌الجزایر مالدیو صادر می‌شود. شما پس از فرود در فرودگاه بین‌المللی ابراهیم نصیر شهر ماله، پایتخت مالدیو، باید فرم مخصوص ویزای مالدیو را پر کرده و هزینه‌ی بسیار اندکی را جهت صدور ویزای مالدیو پرداخت کنید.

               

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


امیدواریم که از تور مجازی جزیره زیبای مالدیو لذت برده باشید لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره مالدیو با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)