تور مجازی تخت جمشید

تور مجازی تخت جمشید شیراز ☀️

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی تخت جمشید

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی تصمیم گرفتیم تا شما را با تور مجازی تخت جمشید آشنا کنیم. پس اگر به دنبال جاهای دیدنی شیراز میگردید تا انتهای این مقاله با مجله سفر و گردشگری تاپ توریست همراه شوید تا با تور مجازی تخت جمشید که یکی از جاذبه های زیبای شیراز به حساب می آید بیشتر آشنا شوید.

تخت جمشید یا پارسه ، نام یکی از شهرهای باستانی ایران است که طی سالیان پیوسته پایتخت باشکوه و تشریفاتی پادشاهی ایران در زمان امپراتوری هخامنشیان بوده‌ است.

در این شهر باستانی کاخی به نام تخت جمشید وجود دارد که در دوران زمامداری داریوش بزرگ، خشایارشا و اردشیر اول بنا شده‌است و به مدت حدود ۲۰۰ سال آباد بوده‌است. در نخستین روز سال نو گروه‌های زیادی از کشورهای گوناگون به نمایندگی از ساتراپی‌ها یا استانداری‌ها با پیشکش‌هایی متنوع در تخت جمشید جمع می‌شدند و هدایای خود را به شاه پیشکش می‌کردند.

تور مجازی تخت جمشید

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


تخت جمشید در شمال شهرستان مرودشت، شمال استان فارس (شمال شرقی شیراز) جای دارد. این مکان تاریخی از سال ۱۹۷۹ یکی از آثار ثبت شدهٔ ایران در میراث جهانی یونسکو است. جدا از سازندگان تخت جمشید که داریوش، خشایارشا و اردشیر یکم بودند، اردشیر سوم نیز تعمیراتی در تخت جمشید انجام داد. آرامگاه‌های اردشیر دوم و سوم در کوهپایهٔ شرقی تخت جمشید کنده شده‌است.

این مکان شگفت انگیز با معماری باشکوه و بی نظیر خود که پایگاه شاهان هخامنشی بوده است، یکی از مکان هایی است که حتما باید از آن بازدید کنید. در بدو ورود قطعا از عظمت این کاخ شگفت زده خواهید شد. هر ساله توریست های زیادی برای بازدید از این اثر تاریخی به شیراز سفر می کنند.

اگر تا به امروز از تخت جمشید شیراز بازدید نکرده اید پیشنهاد میکنیم وارد لینک زیر شوید و با تور مجازی تخت جمشید بازدید متفاوتی را داشته باشید.

تور مجازی تخت جمشید



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)