تور استانبول نهال گشت

تور استانبول نهال گشت؛ با هر بودجه‌ای می‌توان به استانبول سفر کرد!؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

لذت تماشای مراکز تجاری لوکس و مدرن و خرید از برندهای معروف دنیا، خوردن یک وعده غذای لذیذ ترکی در رستوران‌های مشهور استانبول، بازدید از جاذبه‌هایی مثل مسجد ایاصوفیه، میدان تقسیم و ….، تجربه هیجان در پارک وایلند، پارک آبی آکوا مارین، … و سرانجام رفع خستگی با ماساژهای منحصر به فرد در حمام ترکی استانبول، همه و بیش از این ‌همه، جاذبه‌های تور استانبول هستند. البته اقبال تور استانبول، سوای از جاذبه های گردشگری، به‌خاطر امکان سفر و اقامت هم‌زمان در دو قاره و تجربه یک سفر اروپایی بدون ویزا است. اما این موضوع هم دلیل مناسب بودن تور استانبول برای همه نیست! برای جذب گردشگران مختلف با توان مالی مختلف، تور استانبول باید به لحاظ قیمت و هزینه هم منعطف باشد. از آن‌جایی که خرید یک تور استانبول خوب، با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه، دغدغه‌ متقاضیان تور استانبول است، آژانس‌های مسافرتی با توجه به پتانسیل بالای استانبول در زمینه گردشگری، تورهای استانبول متنوعی را از نظر هزینه ارائه می‌هند.

تور استانبول نهال گشت

دلایل تنوع قیمت در تور استانبول

در استانبول بیش از 3000 هتل و اقامتگاه مختلف وجود دارد، از هتل‌های لوکس و به روز 5 ستاره گرفته تا هتل‌های سه ستاره ارزان و مقرون به‌صرفه؛ بیش از 10 ایرلاین ایرانی و ترکی مختلف نیز، هر روز هفته پروازهای مستقیم اقتصادی، تجاری و ویژه‌ای را به مقصد استانبول انجام می‌دهند. تسلط کامل آژانس‌های‌ معتبر به همین تنوعی که در ظرفیت‌های گردشگری استانبول وجود دارد، دست آن‌ها را باز میگذارد تا با ترکیب‌ هتل‌ها و پروازها در فصول مختلف سال، پکیج‌های تور استانبول را با قیمت‌ها و خدمات متنوع به مشتریان خود ارائه دهند.

 انواع پکیج‌های تور استانبول

قبل از معرفی پکیج‌های تور استانبول اجازه دهید توضیح مختصری در مورد پکیج به شما بدهم، پکیج شامل تمام خدماتی است که به شما فروخته می‌شود، بلیط رفت و برگشت، هتل، وعده‌های غذایی، ترانسفر، بیمه مسارتی، تور لیدر و … .  با توجه به کیفیت خدمات، پکیج‌های مختلف، با قیمت های متنوعی ارائه می‌شوند. اما چگونه یک پکیج تهیه می‌شود؟

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


  1. پکیج‌ آماده تور استانبول

در این نوع، شرکت‌های کارگزار یک برنامه سفر چند روزه، با هتل، پرواز و خدمات خاص و پیشنهادی خود را آماده و با قیمتی منصفانه به شرکت‌های گردشگری ارائه می‌دهند تا آن‌ها نیز این پکیج را به مشتریان خود بفروشند.

  • تور لحظه آخری استانبول: روزهای آخر گاهی چند صندلی پرواز یا اتاق‌ هتل در پکیج‌های آماده خالی می‌ماند، که آژانس‌های مسافرتی این ظرفیت‌های خالی را با تخفیف ویژه می‌فروشند. تقریبا اکثر مسافران از این قضیه مطلع هستند و ترجیه می‌دهند از تور لحظه آخری استانبول استفاده کنند تا هزینه کمتری پرداخت کنند.
  • تور ارزان استانبول: در چند بازه زمانی پکیج‌های تورهای استانبول به ارزان‌ترین قیمت خود می‌رسند. همچنین ساعت پرواز نیز در قیمت تور موثر است. البته از این نکته نباید غافل شوید که در مواقع عادی (به جز لحظه آخری‌ها) کیفیت هتل در ارزان شدن تور استانبول تاثیر زیادی دارد. پس اگر قرار است تور ارزان استانبول شما با یک هتل سطح پائین دو یا سه ستاره بسته شود، یک تور بی‌کیفیت را خریده‌اید.
  1. پکیج سفارشی تور استانبول:

در این نوع، پکیج را خودتان می‌بندید. با یک آژانس گردشگری معتبر و با تجربه تماس گرفته و با حوصله، همه چز را مشخص می‌کنید. از جمله تاریخ و مدت سفر، ساعت و کلاس پرواز، موقعیت مکانی و تعداد ستاره‌های هتل، و حتی کیفیت خدماتی از جمله ترانسفر، بیمه، غذا و … در این نوع پکیج شما قادر خواهید بود با توجه به بودجه خود پکیج خود را ببندید.

کدام پکیج بهتر است

هرچند شرکت‌ها پکیج‌های آماده متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند اما امکان دارد خدمات موجود در هیچ یک از این پکیج‌ها، مورد پسند شما نباشد یا شاید هزینه پکیج مورد تایید شما بالا باشد. سفارش یک پکیج دلخواه نیز گران‌تر از یک پکیج آماده است. زیرا شما با توجه به شرایط زمانی و اقتصادی خودتان، تعیین می‌کنید که خدمات سفرتان را چگونه برایتان آماده کنند.

بهترین و تنها راه‌حل موجود خرید تور استانبول از آژانس‌هایی است که خودشان برگزار کننده تورهای استانبول هستند. یکی از این آژانس‌های خوب نهال گشت است که از طریق آن قادر خواهید بود پکیج تور استانبول دلخواه خود را با قیمتی مشابه با پکیج‌های آماده خریداری کنید.

چرا نهال گشت بهترین و مناسب‌ترین تور استانبول را به شما ارائه می‌دهد؟

هلدینگ نهال گشت، خود برگزار کننده مستقیم تور استانبول و ارائه دهنده پکیج به سایر شرکت‌های فعال در گردشگری است. به همین دلیل با تمامی هتل‌های خوب استانبول و شرکت‌های هواپیمایی، ارتباط و همکاری مستیم داشته و به همین خاطر، تورهای نهال گشت دلخواه و سفارشی را با قیمتی مشابه با پکیج‌های آماده، در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در نتیجه شما میتوانید با توجه به بوجه‌ای که دارید، یک پکیج مقرون به صرفه و مناسب حالتان را بچینید.

چطور پکیج توراستانبول خود را بچینید

اطلاع از شرایط هتل‌ها و پروازهای استانبول از ضروریات سفر به استانبول است.

  1. هتل مناسب شرایط خود را بیابید:
  • حدود 60 درصد از مسافرین تور استانبول، هتل‌های 4 ستاره را برای اقامت انخاب می‌کنند که مناسب حال گردشگران با بودجه متوسط است 20 درصد از مسافرین، هتل‌های 5 ستاره و 20 درصد دیگر نیز هتل های 3 ستاره را انتخاب می‌کنند.
  • جاذبه‌های بی‌شمار استانبول باعث میشود که زمان زیادی را در هتل نمانید و فقط برای استراحت و خواب به هتل برگردید، به همین دلیل توصیه میکنم که بودجه زیادی را برای هتل کنار نگذارید.
  • در تور استانبول، هتل‌های نزدیک میدان تقسیم و خیابان استقلال، به دلیل نزدیکی به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری، گران‌تر از سایرین هستند، اما به دلیل هزینه‌های بالای حمل‌ونقل در استانبول، توصیه می‌کنم که هتل خود را در نزدیکی همین مناطق انتخاب کنید.
  1. پرواز مناسب شرایط خود را بیابید:
  • ساعات پرواز رفت و برگشت در هزینه تور استانبول تاثیرگزار است. پروازهای شب به شب (شب رفت و شب برگشت) و پروازهای شب به صبح، از نظر هزینه‌ای برای شما به‌صرفه خواهد بود، اما در نظر داشته باشید که در این صورت آخر شب به هتل می‌رسید و اتاقتان را تحویل می‌گیرید و این یعنی هزینه یک شب را اضافه تر را باید پرداخت کنید.
  • از نظر اقامتی و تحویل گرفتن هتل محل اقامت، پروازهای صبح به شب بهترین انتخاب شما خواهد بود. پس با کانتر فروشتان مشورت کنید که آیا هزینه یک شب اضافه‌تر برای شما به صرفه است یا اینکه پرواز صبح بگیرید و بیشترین استفاده را از تور ببرید!
  • توجه داشته باشید که هزینه سفر با ایرلاین‌های ایرانی به‌صرفه‌تر از سفر با ایرلاین‌های ترک می‌باشد.

توجه داشته باشید که انتخاب هر یک گزینه‌های پیشنهادی در هزینه تمام شده تور شما تاثیر گذار است، پس باید بدانید که هدف از سفرتان چیست. اما نگران نباشید، متخصصین تورهای مسافرتی نهال گشت از کیفیت و موقعیت مکانی و حتی دسترسی تمامی هتل‌های استانبول آگاهی کامل داشته و با راهنمایی دقیق در مورد کیفیت خدمات تمامی شرکت‌های هواپیمایی، ساعت پروازها و جزئیات سفر از ابتدا تا انتها، به صورت دقیق و بیشتر از چیزی که خود بخواهید شما را راهنمایی خواهند کرد تا با توجه به بودجه مد نظرتان، بهترین تور استانبول ممکن تهیه کنید.



 الی گشت    

                تور کیش