“تلاقی صحرا و دریا” در سواحل دیدنی چابهار | Chabahar

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تلاقی صحرا و دریا در سواحل چابهار

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره تلاقی صحرا و دریا در سواحل چابهار خواهیم گفت. برای آشنایی با این سواحل شگفت انگیز و زیبا، در ادامه با مجله تاپ توریست باشید.

با توجه به اینکه سال 1396 استان سیستان و بلوچستان مقصد گردشگری ایرانیان معرفی شده است، فرصت مناسبی برای معرفی بهتر مناطق مختلف گردشگری، تاریخی و دیدنی بلوچستان و سواحل مکران می باشد. مناطق بکر استان سیستان و بلوچستان قطعا ارزش بازدید دارد. تماشای زیبایی های این استان هر گردشگری را به وجد می آورد و ساعت ها از دیدن آن لذت میبرید، مشاهده سواحل ماسه ای بدون سنگ در کنار کوه، جنگل و نخلستان در چابهار جذابیت خاصی به این منطقه داده است.

روستای درک یک روستای شگفت انگیز با طبیعت فوق العاده ، زیبا و بکر است که در بخش زرآباد شهرستان کنارک چابهار قرار گرفته است. این روستا که صحنه زیبای کنار هم قرار گرفتن دریا و صحرا را دارد به یکی از مقاصد بی نظیر برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده است. روستای دَرَک در انتهای نقشه استان سیستان و بلوچستان و نزدیک مرز دریایی 2 استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان و در حوزه بخش زرآباد شهرستان کنارک واقع شده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


چند نقطه در دنیا بیشتر نیست که دریا و صحرا با یکدگیر در یک قاب بگنجند. سواحل کشور نامبیا و سواحل کشور شیلی مطرح ترین ساحل های شبیه روستای درک زرآباد دارد. هنگام غروب به بالای یکی از رمل های این منطقه بروید و بی نظیرترین غروب خورشید را تماشا کنید.

در ادامه مجله گردشگری تاپ توریست ویدئویی از این سواحل زیبا و تلاقی بی نظیر صحرا و دریا در چابهار را برای شما فراهم کرده است. با دیدن این ویدئو قطعا به فکر برنامه ریزی سفری به چابهار و بازدید از این سواحل می افتید که قطعا ارزش دیدن دارند.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨