تصاویری از جنگل عباس آباد چالوس ، مازندران | Mazandaran

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جنگل عباس آباد چالوس

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با جنگل عباس آباد چالوس آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با این جنگل زیبا در استان مازندران با ما همراه باشید.

جنگل عباس آباد در 28 کیلومتری غرب چالوس و به فاصله 24 کیلومتر از تنکابن در مسیر راه چالوس رامسر واقع شده است. جنگل با تمامی راز و رمزهایش، خاطرات خوبی را برای آدمی به یادگار می گذارد. درست است، خاطرات سفر به جنگل های شمال به سادگی پاک نخواهند شد. جنگل عباس آباد نیز مانند هم خویشان خود در فصل بهار، سبز سبز است و با طراوت. طراوتی که در جنگل های شمال به خوبی استشمام می شود. دیدن این جنگل رویایی را از دست ندهید.

الان اگر قصد سفر داشته باشید و بخواهید به یکی از شهرهای شمالی بروید، پیشنهاد ما عباس آباد است که هم نسبتا خنک است و هم دیدنی. عباس آباد را به جنگل‌هایش می‌شناسند. نزدیکی به شهرهای، چالوس، کلاردشت، متل قو (سلمانشهر فعلی)، رامسر و تنکابن باعث معروفیت هرچه بیشتر این شهر شده است. در ادامه تصاویری زیبا از این جنگل سرسبز و رویایی را برای شما آورده ایم.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


جنگل عباس آباد چالوس
جنگل عباس آباد چالوس

جنگل عباس آباد چالوس
جنگل عباس آباد چالوس

اگر به سفرهای جاده ای علاقه مندید و میخواهید در سفر از زیبایی های جاده لذت ببرید، گزینه های بسیار زیادی برای سفر دارید. جاده های بسیار زیبایی در سرتاسر کشورمان وجود دارد که تجربه سفری لذت بخش را به شما می دهند. پس اگر می خواهید علاوه بر مقصد، مسیر سفرتان نیز زیبا و دیدنی باشد به دل جاده بزنید تا جاده کلاردشت عباس آباد که یکی از زیباترین جاده های ایران است را از نزدیک ببینید و از جاذبه های بی شمار اطراف آن از جمله جنگل عباس آباد و دریاچه عباس آباد نیز دیدن کنید.

  • منبع تمامی تصاویر این مقاله وبسایت اقتصاد آنلاین می باشد.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨