بیمه سفر در فرودگاه

خرید بیمه سفر در فرودگاه قبل از پرواز

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

 اینکه ما ایرانی ها همیشه دقیقه نود کارها را انجام می دهیم بر کسی پوشیده نیست. حال اگر قرار باشد که کاری مثل سفر به خارج از کشور را انجام دهیم که خودش پروژه ای است و کارهای زیادی را باید در دل آن انجام دهیم. از هماهنگی امور در زمانی که نیستیم گرفته تا خرید ارز و رزرو بلیط و تور و هواپیما و هتل، تا برنامه ریزی برای بستن چمدان ها و خرید لوازم ضروری سفر. انجام دادن این کارها بعضاً باعث می شود که برخی از این امور از دستمان در برود. به طور مثال یکی از کارهای واجب برای هر سفر خارج از کشور خرید بیمه مسافرتی است. چرا که اگر قبل از مسافرت بیمه سفر را تهیه نکرده باشیم، بعد از خروج از ایران، خرید بیمه فایده ای نخواهد داشت. طبق قوانین بیمه های مسافرتی، شروع این بیمه ها از اولین مهر خروج از ایران روی گذرنامه شما خواهد بود، بنابراین وقتی که از ایران خارج شده باشیم عملاً بیمه نامه ای که برای ما صادر شده باشد، اعتبار نخواهد داشت و عملاً برای سفر بعدی خواهد بود.

بیمه سفر در فرودگاه

اما شرکت بیمه سامان برای این موضوع راهکار خوبی پیش بینی کرده است. شما در صورتی که امکان خرید بیمه مسافرتی را نداشتید، می توانید در سالن ترانزیت فرودگاه امام خمینی از غرفه بیمه سامان فرودگاه امام بیمه مسافرتی را تهیه نمایید. این غرفه به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و همواره یکی از کارشناسان بیمه سامان در این مرکز مستقر هست. بنابراین نگرانی از بابت بیمه مسافرتی را از شما خواهد گرفت. ضمن اینکه صدور هر بیمه نامه حدود پنج دقیقه زمان می برد.

حتی شما می توانید از قبل بیمه نامه مسافرتی خود را به صورت تلفنی در شعبه فرودگاه سفارش دهید و در زمان مراجعه به فرودگاه، بیمه نامه فیزیکی خود را تحویل بگیرید. با این روش، در زمان صدور بیمه نامه هم صرفه جویی کرده اید و می توانید با خیال راحت مسافرت کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


باجه بیمه سامان در فرودگاه امام خمینی در سالن تزانزیت مسافرین خروجی قرار دارد.



 الی گشت    

                تور کیش