مرکز خرید آسماکاتی

مرکز خرید آسماکاتی ازمیر ☀️ (Asmacati)

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید آسماکاتی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید آسماکاتی ازمیر آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مرکز خرید آسماکاتی مجموعه‌ای از فروشگاه‌های متعدد و رستوران‌های متنوع است. معماری و طراحی جالب این بنا از ویژگی‌های متمایز آن محسوب می‌شود و در کنار امکانات مناسب، آن را به یکی از دیدنی های ازمیر بدل کرده است.

مرکز خرید آسماکاتی

معماری مرکز خرید آسماکاتی واقع در ازمیر ترکیه به گونه ای است که با شیوه زندگی مردم ازمیر که ترجیح می دهند با توجه به آب و هوای گرم، وقت خود را در خارج از منزل بگذرانند، مطابقت داشته باشد. این مرکز خرید در سال 2009 و در زمینی به مساحت 22760 متر مربع ساخته شد.مرکز خرید آسماکاتی

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


نام مرکز خرید آسماکاتی از کلمه “آسما” (Asma) به معنی “درخت مو” و “آویزان کردن” گرفته شده است. طراحی خاص این مجموعه نیز بر همین اساس بوده، به طوریکه تقریباً کل این مجموعه در پوششی از سقف مشبک با طرح برگ قرار دارد که نور را به داخل مرکز خرید تزریق کرده و تهویه مجتمع را نیز فراهم می آورد.

آسماکاتی دارای 18 فروشگاه و بوتیک و تعدادی رستوران است که همه آن ها در اطراف یک هایپر مارکت بزرگ سازماندهی شده است. علاوه بر کافی شاپ ها و رستوران ها، این مجموعه دارای یک حیاط بزرگ با هوای آزاد است که گیاهان متنوعی در آن کاشته شده است.مرکز خرید آسماکاتی

مرکز خرید آسماکاتی دارای مغازه ها و رستوران هایی است که نیازهای روزمره زندگی را برآورده می کنند. آسماکاتی در دو طبقه ساخته شده که در طبقه ورودی فروشگاه های 5M migros، آرچِلیک، دارتی، واتسون، مادو، موندیو و دوئتاش و در طبقه فوقانی آن نیز مرکز ورزشی مَک فیت قرار گرفته اند. این مجموعه که در زمینی به مساحت ۲۷۷۷۵ متر مربع بنا شده دارای پارکینگ سرپوشیده و روباز می باشد.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)