بهترین مرکز خرید لباس زنانه در تهران
بهترین مرکز خرید لباس زنانه در تهران

بهترین مرکز خرید لباس زنانه در تهران کجاست؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین مرکز خرید لباس زنانه در تهران

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین مرکز خرید لباس زنانه در تهران آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با مراکز خرید مختلف در تهران با ما باشید.

تهران قطب تولید پوشاک در ایران محسوب می‌شود و اغلب مغازه‌داران پوشاک برای تهیه اجناس خود به پایتخت سفر می‌کنند. در هر جای تهران بازار و مراکز خرید متنوعی را خواهید دید که به فروش انواع لباس زنانه در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف می‌پردازند. در ادامه لیستی از بهترین مرکز خرید لباس زنانه در تهران را برایتان معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین مرکز خرید لباس زنانه در تهران

بازار بزرگ تهران

اولین و بزرگ‌ترین مرکز خرید پوشاک در تهران بازار بزرگ است که تقریباً همگی آن را می‌شناسیم. در این بازار راسته‌های مختلفی وجود دارند که انواع لباس زنانه مانند مانتو، لباس مجلسی و هر نوع پوشاک دیگر را عرضه می‌کنند. همچنین برای بازارگردی حداقل باید نصف روز را در نظر بگیرید. در بازار بزرگ علاوه بر لباس زنانه انواع پوشاک مردانه و بچگانه نیز وجود دارد که از بهترین مراکز خرید پوشاک برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. اطلاعات بازار بزرگ تهران عبارت‌اند از:

  • آدرس: منطقه ۱۲، خیابان ۱۵ خرداد، جنب کاخ گلستان
  • ساعات کاری: ۹ الی ۱۸
بازار بزرگ تهران
بازار بزرگ تهران

مرکز خرید تیراژه

تیراژه یکی از بهترین مراکز خرید پوشاک زنانه در تهران به شمار می‌رود که در بزرگراه اشرفی اصفهانی واقع شده است. پاساژ سه طبقه تیراژه از ۳۵۰ واحد تجاری تشکیل شده و برندهای معتبری از پوشاک، کفش و لوازم دیگر توسط آنها به فروش می‌رسند. لباس‌ها از کیفیت بسیار بالا برخوردار هستند و مطابق با مد روز طراحی شده‌اند. مجتمع تجاری تیراژه علاوه بر فروش پوشاک دارای امکاناتی مانند شهربازی، رستوران، کافی‌شاپ و فینگرفود است. اطلاعات مرکز خرید تیراژه عبارت‌اند از:

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


  • آدرس: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۴

مرکز خرید کمپانی

در لیست بهترین مرکز خرید لباس زنانه در تهران نام پاساژ کمپانی به چشم می‌خورد. این مجتمع تجاری از پاساژ‌های کوچه برلن به شمار می‌رود و اکثر مغازه‌های آن به فروش انواع لباس زنانه به خصوص لباس مجلسی می‌پردازند. همچنین برخی از فروشگاه‌ها لباس مجلسی مردانه عرضه می‌کنند. در واقع می‌توان گفت پاساژ کمپانی بهترین مرکز خرید برای تهیه لباس مجلسی در پایتخت شناخته می‌شود. برخلاف ساختمان قدیمی آن تمامی لباس‌های مجلسی زنانه و مردانه در سطح بالایی از کیفیت قرار دارند و به‌روزترین لباس‌ها را می‌توانید از آنجا تهیه کنید. تعدادی از عمده‌فروش‌های لباس مجلسی مطرح در این پاساژ قرار دارند و بسیاری از مغازه‌داران سایر شهرهای کشور برای خرید لباس مجلسی به این مکان مراجعه می‌کنند. اطلاعات مرکز خرید کمپانی عبارت‌اند از:

  • آدرس: خیابان فردوسی، کوچه برلن
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۲
مرکز خرید کمپانی
مرکز خرید کمپانی

مرکز خرید پالادیوم

یکی از لوکس‌ترین و بهترین مرکز خرید لباس زنانه در تهران مرکز خرید پالادیوم است که از جاهای دیدنی زعفرانیه نیز به شمار می‌رود. این مرکز خرید دارای دو ساختمان ۱۳ طبقه و ۱۱ طبقه است. فروشگاه‌های معتبر پوشاک و برندهای مطرح جهانی مانند شنل، ویکتوریا سیکرت، نایک، آدیداس و ال سی وایکیکی در این مرکز خرید فعالیت می‌کنند. به دلیل وجود برندها کلیه اجناس از قیمت‌های گران بهره‌مند هستند و شما شاهد مغازه‌های لوکس در آن خواهید بود. این مرکز خرید دارای امکاناتی نظیر باشگاه بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی است. اطلاعات مرکز خرید پالادیوم عبارت‌اند از:

  • آدرس: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۲

مرکز خرید بام لند

این مرکز خرید از فروشگاه‌های بسیار متنوعی جهت عرضه لباس زنانه از برندها و مارک‌های مختلف برخوردار است. پوشاک موجود در بام لند معمولاً قیمت گرانی دارند چرا که اکثراً برند هستند و در عین حال کیفیت بسیار بالایی دارند. از معروف‌ترین برندهای پوشاک آن می‌توان برندهای بنتون، جین وست، منگو، ال سی وایکیکی، آنتونی موراتو، ovs، آدولفو دومینگز و اسکچرز را نام برد. همچنین لباس‌های ورزشی زنانه نایک، آدیداس و ریبوک در این مرکز خرید عرضه می‌شوند. بام لند امکانات تفریحی گوناگونی نیز دارد که علاوه بر خرید لباس می‌توانید ساعت‌ها از تفریح و سرگرمی در این مرکز لذت ببرید. اطلاعات مرکز خرید بام لند عبارت‌اند از:

  • آدرس: منطقه ۲، جنب ساحل دریاچه چیتگر
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۴
مرکز خرید بام لند
مرکز خرید بام لند

ارگ تجاری تجریش

مجتمع ارگ تجاری تجریش مجموعه چندمنظوره‌ای است و برای همین در لیست بهترین مرکز خرید لباس زنانه در تهران قرار می‌گیرد. بانوانی که به دنبال پوشاک برند مطابق با مد روز هستند می‌توانند از فروشگاه‌های این مجتمع تجاری لباس دلخواه خود را به راحتی انتخاب کنند. علاوه بر آن اجناس دیگری در رابطه با بانوان مانند جواهرات و لوازم آرایشی مارک در این مرکز خرید به فروش می‌رسند. این مرکز لوکس و مدرن با هدف گسترش صنعت اقتصادی افتتاح شد و نسبت به بسیاری از مراکز خرید اجناس خود را با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌کند. اطلاعات ارگ تجاری تجریش عبارت‌اند از:

  • آدرس: میدان تجریش
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۲

مرکز خرید کوروش

در مرکز خرید لوکس کوروش انواع برندهای خارجی توسط نمایندگی‌های معتبر پوشاک و لباس عرضه می‌شوند. برای همین این پاساژ به‌عنوان بهترین مرکز خرید لباس زنانه در تهران به‌خصوص در زمینه فروش لباس مجلسی و مانتو شناخته می‌شود. علاوه بر آن دارای شعبه‌های فعال در زمینه فروش انواع اکسسوری، کیف و کفش، لباس ورزشی، لباس مردانه و بچگانه است و اکثر محصولات مارک هستند. علاوه بر پایتخت‌نشینان روزانه گردشگرانی از سایر شهرهای کشور در این مجتمع تجاری مشغول به خرید می‌شوند چرا که به غیر از پوشاک محصولات دیگری نیز در این مرکزعرضه می‌شوند. مجتمع تجاری کوروش از بزرگ‌ترین مراکز خرید تهران است و امکانات مختلفی شامل کافه، رستوران، فودکورت، سالن‌های سینما، سرزمین بازی، خانه کودک، کتاب‌فروشی و هایپرمارکت در آن وجود دارند. اطلاعات مرکز خرید کوروش عبارت‌اند از:

  • آدرس: بزرگراه ستاری شمالی، نبش خیابان پیامبر مرکزی
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۲
مرکز خرید کوروش
مرکز خرید کوروش

ایران مال تهران

اگر می‌خواهید انواع لباس زنانه در رنگ‌ها، جنس‌ها و مدل‌های مختلف را تهیه کنید حتماً به ایران مال تهران سری بزنید. این مرکز خرید به‌عنوان دومین مال پهناور خاورمیانه و از ۵ مال بزرگ دنیا به شمار می‌رود. در ساخت این مرکز خرید از معماری اسلامی ایرانی استفاده شده و علاوه بر بخش تجاری از قسمت‌های هنری، فرهنگی، تفریحی و اجتماعی برخوردار است. ایران مال تهران دارای ۳۲ هکتار مساحت بوده که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد. علاوه بر فروشگاه‌های لباس زنانه برند دارای امکاناتی نظیر شهربازی، پردیس سینمایی، پاتیناژ، کتابخانه جندی‌شاپور، ۳۰۰ کافه، رستوران و فودکورت و ۳ هتل لوکس است. این مرکز خرید بزرگ و شگفت‌انگیز در اطراف دریاچه چیتگر واقع شده که در کنار خرید لوازم موردعلاقه خود می‌توانید از مناظر اطراف آن لذت ببرید. اطلاعات ایران مال تهران عبارت‌اند از:

  • آدرس: منطقه ۲۲، بزرگراه شهید خرازی
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۲

مرکز خرید ونک

بهترین مرکز خرید لباس زنانه در تهران که اغلب فروشگاه‌های آن به فروش پوشاک زنانه اختصاص دارند مرکز خرید ونک است. در این مرکز خرید انواع برندهای پوشاک داخلی و خارجی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رسند. در این پاساژ می‌توانید هر نوع لباسی که مدنظر دارید را به راحتی پیدا کنید. مانتوهای مجلسی، لباس‌های شب، کیف و کفش زنانه، اکسسوری، عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله اجناسی هستند که در پاساژ ونک به فروش می‌رسند. امکانات این پاساژ شامل سیستم گرمایش و سرمایش، کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ اختصاصی، نمازخانه، سرویس بهداشتی و پله برقی هستند. پس از پاساژ گردی برای رفع خستگی می‌توانید به طبقه دوم بروید و در کافی‌شاپ یا رستوران با غذاهای متنوع ایرانی و انواع نوشیدنی‌های لذیذ از خود پذیرایی کنید. اطلاعات مرکز خرید ونک عبارت‌اند از:

  • آدرس: خیابان ونک، نبش خیابان کار و تجارت
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۲
مرکز خرید ونک
مرکز خرید ونک

مرکز خرید شانزلیزه

پاساژ میلاد قائم یا شانزلیزه بهترین مرکز خرید لباس زنانه در تهران از نظر تنوع و ارزان بودن قیمت محسوب می‌شود. در این مرکز خرید انواع پوشاک زنانه به‌ویژه لباس مجلسی و مانتو در مدل‌های بسیار زیبا و گوناگون عرضه می‌شوند. برای یافتن لباس‌های مجلسی باید به طبقه دوم بروید. همچنین در طبقه همکف انواع لباس‌های روزانه زنانه و مانتوهای رسمی عرضه می‌شوند. از دیگر اجناس آن می‌توان به مانتو، پالتو، بارانی، لباس شب، لباس نامزدی، لباس عروسی، بلوز، دامن، شلوار، شال، روسری، کیف و کفش اشاره کرد. این اجناس علاوه بر کیفیت بالا نسبت به دیگر مراکز خرید تهران قیمت ارزان‌تری دارند. اطلاعات مرکز خرید شانزلیزه عبارت‌اند از:

  • آدرس: تقاطع خیابان جمهوری و ولیعصر
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۲

میدان هفت تیر

از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مراکز خرید تهران میدان هفت تیر است که اکثر بانوان برای خرید انواع مانتو، پالتو، شال و روسری به آنجا مراجعه می‌کنند. در این مرکز جدیدترین مدل‌های مانتو و پالتو با بهترین کیفیت ارائه می‌شوند. همچنین از نظر قیمت، طرح و رنگ‌بندی دارای تنوع هستند و مشتریان می‌توانند با دست باز لباس موردنظر خود را انتخاب کنند. اطلاعات مرکز خرید میدان هفت تیر عبارت‌اند از:

  • آدرس: میدان هفت تیر
میدان هفت تیر تهران
میدان هفت تیر تهران

بازار نازی‌آباد

در این بازار مراکز خرید متنوعی فعالیت می‌کنند و اغلب به فروش انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه و کیف و کفش می‌پردازند. این بازار از شلوغ‌ترین بازارهای تهران محسوب می‌شود و با تنوعی که در فروش اجناس دارد همه سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارد. بانوان علاوه بر پوشاک و کیف و کفش می‌توانند در این بازار اکسسوری و لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه کنند. اطلاعات بازار نازی‌آباد عبارت‌اند از:

  • آدرس: انتهای بزرگراه نواب، خیابان بازار دوم نازی‌آباد

سخن پایانی

در این مقاله شما را با لیستی از بهترین مرکز خرید لباس زنانه در تهران آشنا کردیم. مسافران هنگام سفر به پایتخت می‌توانند لباس‌های موردعلاقه خود را در این مراکز تهیه کنند. این مراکز علاوه بر فروش لباس دارای امکانات رفاهی و تفریحی گوناگونی هستند و لحظات خوشی را برایتان رقم می‌زنند.



 الی گشت    

                تور کیش