بهترین مراکز خرید قشم { لیست لوکس ترین و ارزان ترین بازارها }

بهترین مراکز خرید قشم

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین مراکز خرید قشم آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با بازارها و مراکز خرید قشم در جنوب کشورمان با ما همراه باشید.

قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس است. این تنها مشخصه این جزیره زیبا نیست. بلکه به جرات می توان گفت که جزیره قشم جزیره شگفتی هاست. قشم با طبیعت شگفت انگیزش یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ایران می باشد. قشم مراکز خرید متعدد و جاهای دیدنی بسیاری دارد. همانطور که می دانید قشم مقصدی عالی برای خرید کردن و گشت و گذار است. در ادامه بهترین مراکز خرید قشم را به شما معرفی می کنیم.

فاصله قشم تا درگهان ۲۰ دقیقه بیشتر نیست. مراکز خرید قشم را که دیدیم، می‌توانیم یک روز را هم برای دیدن از مراکز خرید درگهان اختصاص بدهید. درگهان چند بازار و مجتمع تجاری دارد که عمده‌فروشی و تک‌فروشی می‌کنند. هر چه بخواهیم در این بازارها پیدا می‌شود.

بهترین بازارها و مراکز خرید قشم

بازار قدیم قشم

این بازار یکی از بازارهای قدیمی شهر قشم و از مهمترین دیدنی های قشم به شمار می‌آید که یک بازار رو باز و گاها در بعضی از قسمت‌ها سقف‌ آن پوشیده است. بازار قدیم قشم مثل همه بازارهای شهرهای ایران، در سال‌های اولیه آغاز به کار خود، برای پاسخگویی به نیازهای اهالی قشم تاسیس شده بود، اما با گذشت زمان امروزه به عنوان یکی از مراکز خرید محبوب گردشگران تبدیل شده است. شما می‌توانید در این بازار کالاهایی همچون پوشاک، ساعت، لوازم خانگی و وسایل خیاطی و هر آنچه که در نقاط مختلف شهر پیدا نمی‌شوند را خریداری کنید.

آدرس بازار قدیم قشم : استان هرمزگان، جزیره قشم، خیابان امام خمینی، میدان جهاد

بهترین مراکز خرید قشم

سیتی‌ سنتر

سیتی سنتر قشم برای آنهایی که دنبال خرید از برندها هستند بهترین انتخاب است. سیتی‌سنتر، دو فاز یک و دو دارد و یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید جزیره است. این مرکز خرید چندین طبقه دارد با فروشگاه‌های زیاد. در این مرکز هم کیف و کفش و لباس می‌توان خرید و هم سیسمونی و اسباب‌بازی و موبایل.

برندهایی مثل پوما و آدیداس در اینجا شعبه دارند و از آن گذشته دوربین و لوازم مربوط به آن را هم می‌توان از اینجا خرید. سیتی‌سنتر، سینمای ۴ بعدی، سالن بیلیارد و بولینگ هم دارد و با داشتن شهربازی مخصوص کودکان و کافی‌شاپ‌ و رستوران‌،انتخاب مناسبی برای خرید و سرگرمی است.

آدرس سیتی سنتر ۱ قشم : استان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار ولیعصر، نبش خیابان دریا

مرکز خرید خلیج فارس

این مرکز خرید گزینه‌ی خوبی برای خرید محصولاتی مانند پوشاک، لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی است. مرکز خرید خلیج فارس چهار طبقه دارد که یک طبقه‌ی آن مسکونی است. در دو طبقه اول آن 80 فروشگاه قرار دارد و در طبقه سوم، 30 واحد مسکونی. در طبقه آخر نیز رستورانی ساخته شده‌ که برای استراحت و میل کردن یک وعده لذیذ مناسب‌ است.

آدرس مرکز خرید خلیج فارس قشم : استان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار ولیعصر، بین خیابان فلسطین و میدان گلها

بهترین مراکز خرید قشم

بازار ستاره

آن زمان‌ها که خبری از خیلی از مراکز خرید دیگر قشم نبود، یک قشم بود و یک بازار ستاره. شما در بازار ستاره می‌توانید همه چیز پیدا کنید. از ساعت و لوازم برقی گرفته تا عینک و پوشاک.

برای رفتن به بازار ستاره کافی ست که از بازار قدیم یا سیتی سنتر یک تاکسی بگیرید تا در عرض ۵ دقیقه به اینجا برسید. بازی‌های رایانه‌ای، رستوران سنتی، سالن مخصوص بیلیارد، فست فود، کافه تریا، آرایشگاه زنانه و مردانه و … از امکانات مختلف این شعبه از مراکز خرید قشم است.

آدرس بازار بین‌المللی ستاره قشم : استان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها

مجتمع پردیس

بازار پردیس قشم یکی از بازارهای باسابقه جزیره قشم است که درست روبروی بازار ستاره ساخته شده است. این بازار دو طبقه دارد و در بین اهالی قشم و گردشگران به عنوان مرکز خرید لباس قشم شناخته شده است. پس اگر به دنبال خرید لباس مجلسی زنانه به صورت عمده یا خرده هستید، حتما سری به این بازار بزنید و لباس‌های مورد نیاز خود را خریداری کنید.

آدرس بازار پردیس قشم : استان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار ولیعصر، بین خیابان فلسطین و میدان گلها

بهترین مراکز خرید قشم

مجتمع فردوسی

بازار فردوسی هم یک بازار سه طبقه است که حدودا هم قدمت بازار ستاره است و دقیقا کنار آن و در ضلع شمالی قرار دارد. مانند مراکز خرید دیگر، در بازار فرودسی هم اکثر اصناف حضور دارند. طبقه بالای این بازار هم واحدهای مسکونی قرار دارد. اگر در میان مراکز خرید قشم به دنبال گزینه‌ای ارزان هستید پیشنهاد ما مرکز خرید فردوسی است. جایی که می‌توانید انواع روسری و لباس زنانه و مردانه و کالاهای ورزشی را با قیمتی پایین از آن تهیه کنید.

آدرس مرکز خرید فردوسی قشم : استان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار ولیعصر، بین خیابان فلسطین و میدان گلها

مجتمع نخل زرین

این مجتمع از دو بخش اداری و تجاری تشکیل شده است و مساحتی بالغ بر شش هزار متر مربع دارد. فاز اول مجتمع 72 واحد تجاری و اداری را در خود جای داده است. فاز دوم نیز با وسعت 68 هزار متر مربع به چند بلوک تقسیم می‌شود که در هر بلوک تعدادی فروشگاه، واحد اداری، سوئیت و هتل وجود دارد. بخش دیگری از فاز دوم به مجتمع دانشگاهی اختصاص داده‌ شده است.

آدرس مجتمع تجاری و اداری نخل زرین قشم : استان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار ولیعصر، نرسیده به میدان امام قلی خان

بهترین مراکز خرید قشم

مرکز خرید مرجان (لؤلؤ)

مرکز خرید مرجان قشم که به مرکز خرید لؤلؤ نیز معروف است دو بخش دارد، بخش اول متشکل از دو طبقه بوده که طبقه زیرزمین سوپرمارکت، طبقه همکف و اول اداری، و طبقه دوم مسکونی است. بخش دوم متشکل از پنج طبقه دارای واحدهای تجاری، اداری و مسکونی است.

آدرس مرکز خرید مرجان قشم : استان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار ولیعصر، بین خیابان فلسطین و میدان گل‌ها

مرکز خرید سیمرغ

یکی دیگر از مراکز خرید قشم، مرکز خرید سیمرغ است که چهار طبقه دارد و مجموعه‌ای کامل از خرید، تفریح و سرگرمی است. این مرکز خرید نیز مانند تمام مراکز خرید قشم مکانی عالی برای خریدهای متنوع شماست.

آدرس مجتمع تجاری و اداری نخل زرین قشم : استان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار ولیعصر، میدان امام قلی خان

بهترین مراکز خرید قشم

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨