مرکز خرید سیتی سنتر

مرکز خرید سیتی سنتر قشم ، لوکس‌ ترین مرکز خرید جزیره

مرکز خرید سیتی سنتر

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید سیتی سنتر قشم که جزء یکی از بهترین و محبوب ترین مراکز خرید قشم بحساب می آید آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مرکز خرید سیتی سنتر قشم (Qeshm City Center) که در واقع از دو مرکز خرید به نام‌های سیتی سنتر یک و سیتی سنتر دو تشکیل شده است را می‌توان به‌عنوان یکی از مدرن‌ترین، لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید قشم معرفی کرد. مساحت مجتمع سیتی سنتر یک که بزرگ‌ترین مجتمع تجاری تفریحی جنوب کشور به شمار می‌آید، ۱۲۵,۰۰۰ متر مربع است. سیتی سنتر دو، حدود دو سال پس از سیتی سنتر یک تاسیس شده است و با حدود ۳۴۰۰ مترمربع مساحت، فضای مدرن‌تر و شیک‌تری دارد.

مرکز خرید سیتی سنتر
مرکز خرید سیتی سنتر

سیتی ستر 1 و 2 به هم راه ارتباطی دارند. راه ارتباطی جالبی که خودش هم در واقع جزئی از قسمت تجاری مجموعه است. یک پل هوایی سرپوشیده بین دو قسمت این مجتمع تجاری وجود دارد و به هم متصل‌شان می‌کند. جالب اینکه روی همین پل هم غرفه‌های صنایع‌دستی هرمزگان و جزیره قشم مشغول به‌کار هستند و می‌توانید در صورت نیاز و تمایل از آنها خرید کنید. پس وقتی دارید از سیتی سنتر 1 به 2 می‌روید یا برعکس، همچنان امکان خرید فراهم است.

مرکز خرید سیتی سنتر
مرکز خرید سیتی سنتر

مجتمع تجاری سیتی سنتر در نزدیکی بازار بزرگ ستاره، سینما دریا و پارک زیتون قرار دارد. بیش از ۲۰۰۰ واحد تجاری در این مجتمع، اجناس باکیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند که  به همان نسبت از قیمت بالایی هم برخوردار هستند. در مجتمع سیتی سنتر می‌توانید انواع مختلفی از محصولات متنوعی از پوشاک، وسایل نوزاد، کیف و کفش، اسباب‌بازی، موبایل، مبلمان، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و بدلیجات و لوازم‌خانگی گرفته تا دوربین عکاسی، لوازم الکتریکی، ساعت، شکلات، قهوه و بسیاری از اجناس دیگر را پیدا کنید.

در ضمن به‌محض ورود به مجتمع سیتی سنتر یک با یک مجسمه دایناسور متحرک روبه‌رو خواهید شد که برای بچه‌ها بسیار جذاب است.به خاطر لوکس بودن مجموعه و برندهای حاضر در آن چندان یا اصلا مرکز خرید ارزانی به حساب نمی‌آید و از این بابت شاید با تصورات و پیش فرض‌های ما از قشم در تضاد باشد.

مرکز خرید سیتی سنتر
مرکز خرید سیتی سنتر

امکانات مرکز خرید سیتی سنتر قشم 

یکی از امکانات قابل توجه این مجوعه نزدیکی به دریا می باشد. در طبقه سوم آن نیز سرزمین عجایبی برای کودکان در کنار شهربازی، بازی ‌های رایانه‌ای، بولینگ، سالن بیلیارد، سینما چهار بعدی، کافی‌شاپ و فود کورت وجود دارد. در پارک بازی این مجموعه بیش از 240 دستگاه بازی قرار داده شده است. فست فودهای مختلفی همچون پیتزا هت و پدر خوب نیز آماده خدمات دهی می باشند. در سیتی سنتر 2 برای استراحت در بین خریدها، کافی شاپ در قلب آن قرار گرفته است.

از لحاظ کافه و رستوران هم این مرکز خرید جدید تنوع خوبی دارد و فست‌فودهای شناخته شده و دارای اسم‌ و رسم در آن شعبه دارند. اینجا رستوران سنتی خوبی هم دارد. فودکورت سیتی سنتر را هم فراموش نکنیم که مثل بیشتر فود‌کورت‌ها تنوع بالایی و برای هر سلیقه‌ای چیزی برای عرضه دارد.

مرکز خرید سیتی سنتر
مرکز خرید سیتی سنتر

دسترسی

  • ساعت کار: روزهای عادی از ۱۰ صبح تا دو بعد از ظهر و پنج عصر تا ۱۲ شب؛ روزهای شلوغ و تعطیلات از ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ شب
  • تلفن سیتی سنتر یک: ۱۵۰۱ ۳۵۲۴ ۰۷۶
  • آدرس سیتی سنتر یک: قشم، پایین‌تر از میدان امام قلی خان

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)