بهترین مراکز خرید استانبول
بهترین مراکز خرید استانبول

بهترین مراکز خرید استانبول ، برای خرید در استانبول کجا برویم؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

راهنمای جامع بهترین مراکز خرید استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست راهنمای جامع بهترین مراکز خرید استانبول را خواهیم گفت تا بتوانید از بهترین مراکز خرید خودتان را انجام دهید. با ما همراه باشید.

از جذاب‌ترین قسمت‌های سفر به ترکیه رفتن به مراکز خرید استانبول است. این مراکز بسیار جذاب و پر زرق و برق هستند و گردشگران زیادی برای خرید به آنجا می‌روند. در واقع می‌توان گفت این مراکز در جذب گردشگران خارجی بسیار تأثیرگذار هستند و به رونق صنعت گردشگری ترکیه کمک زیادی می‌کنند. در این مراکز خرید انواع اجناس از برندهای گوناگون به فروش می‌رسند و علاوه بر آن امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی دارند. در ادامه به معرفی بهترین مراکز خرید استانبول همراه با اطلاعات مفید پرداخته شده است.

معرفی بهترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول

از محبوب‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید در استانبول به شمار می‌رود و معروف‌ترین برندهای دنیا در آن به فروش می‌رسند. این مرکز خرید فعالیت خود را از سال ۲۰۱۱ شروع کرد و در طبقه اول به فروش انواع پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایشی و محصولات مختص به بانوان می‌پردازد. از معروف‌ترین برندهای آن می‌توان به ویکتوریا سیکرت و تویز شاپ اشاره کرد. در طبقه دوم نیز به فروش پوشاک و لوازم موردنیاز آقایان پرداخته می‌شود.

در طبقه سوم مجتمع مال آف رستوران‌ها و فست‌فودهای شناخته شده قرار دارند و انواع غذاهای سنتی ترکیه و غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند. این مجموعه دارای امکاناتی مانند بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده ترکیه، سالن بولینگ، ۱۶ سالن سینمایی مجهز، ژوراسیک پارک و پیست اسکی روی یخ است. اطلاعات مرکز خرید مال آف استانبول عبارت‌اند از:

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


  • آدرس: منطقه بشیکتاش، محله ضیا گوکالپ، خیابان سلیمان دمیرل
  • ساعات: کاری ۱۰ الی ۲۲
مرکز خرید مال آف استانبول
مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید آکمرکز استانبول

از بهترین مراکز خرید استانبول شناخته می‌شود و عنوان بهترین مرکز خرید اروپا و جهان را در سال‌های ۱۹۹۵ و ۱۹۹۶ میلادی به خود اختصاص داده است. این مرکز خرید طرفداران زیادی دارد و توانسته موفق به دریافت جایزه بین‌المللی طراحی و توسعه شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن تنوع مغازه‌ها و محصولات بوده که رضایت گردشگران داخلی و خارجی را به دنبال داشته است.

انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، محصولات آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، وسایل ورزشی، لوازم و ابزار الکترونیکی در این مجتمع تجاری به فروش می‌رسند. گران‌ترین برندها و محصولات با قیمت ارزان را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. آکمرکز دارای شعبه‌های متنوعی از معروف‌ترین برندهای جهانی است. اطلاعات مرکز خرید آکمرکز استانبول عبارت‌اند از:

  • آدرس: منطقه بشیکتاش، منطقه اتیلر، خیابان نیسپتیه
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۲

مرکز خرید وادی استانبول

در سال ۲۰۱۷ یکی از زیباترین و بهترین مراکز خرید استانبول به نام مرکز خرید وادی تأسیس شد. این پاساژ مدرن در مجاورت جنگل بلگراد واقع شده و چشم‌اندازهای بسیار زیبایی دارد. معروف‌ترین برندهای ترکیه و جهان شامل زارا، برشکا، ماوی، دسا، پنتی، مانگو و جین ماوی در این محل دارای شعبه هستند. علاوه بر فروشگاه‌های متنوع این مرکز دارای چندین فودکورت است که انواع غذاهای ترکی، آسیایی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. مرکز خرید وادی دارای سه بخش اصلی است که یکی از آنها به تراس وادی تعلق دارد.

در این بخش ۸ برج لوکس مسکونی با امکاناتی مانند استخر، سالن بدنسازی، سوپرمارکت، مهدکودک، زمین بازی و بسیاری از تجهیزات دیگر قرار دارند. بخش دیگر آن به پارک وادی استانبول اختصاص دارد که مساحت آن به ۷۴ هزار متر مربع می‌رسد و بیشتر از ۸۰۰ آپارتمان در آن وجود دارند. در بلوار وادی نیز ساختمان‌های اداری و مراکز خرید متنوع قرار گرفته‌اند. در مجتمع تجاری وادی یک هتل بین‌المللی ۵ ستاره وجود دارد که از امکانات بی‌نظیری بهره‌مند است. سالن‌های سینمای دوبعدی و سه‌بعدی از دیگر امکانات این مجتمع به شمار می‌روند. برای خرید پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و لوازم ورزشی پیشنهاد می‌شود حتماً از این مرکز خرید دیدن کنید. اطلاعات مرکز خرید وادی استانبول عبارت‌اند از:

  • آدرس: ساریر، محله ماسلاک، محله آیازآقا، خیابان کمربورگاز
  • ساعات: کاری ۱۰ الی ۲۲
مرکز خرید وادی استانبول
مرکز خرید وادی استانبول

مرکر خرید ایستینیه پارک

از لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید استانبول مرکز خرید ایستینیه پارک را می‌توان نام برد که اجناس آن معمولاً قیمت بالایی دارند. این پارک توسط هنرمندان و بلاگرهای زیادی بازدید و معرفی می‌شود. دارای ساختمانی چهار طبقه با نمای شیشه‌ای است. بیشتر از ۳۰۰ مغازه از برندهای معتبر اروپایی نظیر زارا، دیور، شنل و آرمانی در این مرکز فعالیت می‌کنند. همچنین برندهای معروف ترکیه با شعبه‌های زیبا و مدرن در این مجتمع تجاری راه‌اندازی شده‌اند. از امکانات ایستینیه پارک می‌توان به فروشگاه‌های روباز و سرپوشیده و انواع رستوران‌های مدرن و سنتی با ارائه غذاهای باکیفیت اشاره کرد.

یکی از قسمت‌های جذاب این مرکز خرید آکواریوم بزرگی است که بیش از ۱۰ هزار گونه متنوع از آبزیان در آن وجود دارند. این آکواریوم به‌عنوان بلندترین تونل آبی جهان شناخته می‌شود. همچنین اولین سالن تئاتر استانبول در این مرکز خرید راه‌اندازی شد. روزهای اول هفته خلوت‌ترین و بهترین زمان برای گشت‌وگذار در مرکز خرید ایستینیه پارک به شمار می‌رود. در این مجتمع حراج پایان فصل با تخفیف‌های بالا برگزار می‌شود. اطلاعات مرکز خرید ایستینیه پارک عبارت‌اند از:

  • آدرس: ساریر، خیابان کادسی، محله پینار
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۲

مرکز خرید کاپیتول استانبول

در سال ۱۹۹۳ یکی از بهترین مراکز خرید استانبول یعنی مرکز خرید کاپیتول در بخش آسیایی این شهر افتتاح شد. کاپیتول زمان افتتاح عنوان نخستین مرکز خرید مدرن استانبول را از آن خود کرد و به‌عنوان بهترین مرکز خرید در بخش آسیایی این شهر به شمار می‌رود. این پاساژ دارای ۶ طبقه است و مشهورترین برندهای ترکیه و جهان در آن شعبه فعال دارند. پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و ساعت محصولات این مرکز خرید را تشکیل می‌دهند.

این مرکز همچنین امکانات دیگری دارد که شامل ۱۴ سالن سینمایی، سالن بولینگ، زمین بازی کودکان، اتاق نگهداری کودک، سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای و پارکینگ اختصاصی هستند. معروف‌ترین فست‌فودهای جهان شامل استارباکس، برگر کینگ و کی اف سی در این محل شعبه دارند. علاوه بر آن بهترین رستوران‌های ترکیه با ارائه بهترین غذاهای سنتی ترکی در این مجتمع وجود دارند. با استفاده از تاکسی، مترو و کشتی‌های امینونو و کاپاتاش می‌توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید. اطلاعات مرکز خرید کاپیتول استانبول عبارت‌اند از:

  • آدرس: منطقه اسکودار، محله آلتونی زاده
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۲
مرکز خرید کاپیتول استانبول
مرکز خرید کاپیتول استانبول

مرکز خرید پالادیوم استانبول

یکی دیگر از لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید استانبول به مرکز خرید پالادیوم تعلق دارد که در بخش آسیایی این شهر واقع شده است. ساختمان بسیار زیبا و مجللی دارد و دارای نمای شیشه‌ای است. در واقع معماری این ساختمان بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته و یکی از پرطرفدارترین پاساژ‌ها در بین گردشگران خارجی شناخته می‌شود. برترین برندهای جهانی شامل آدیداس، زارا، تامی هیلفیگر و پیر کاردین در این پاساژ فعال هستند. انواع پوشاک و لوازم موردنیاز آقایان، بانوان و کودکان در این مرکز خرید با بهترین کیفیت به فروش می‌رسند.

مرکز خرید پالادیوم دارای یک فودکورت بسیار بزرگ با بیش از ۲۰ رستوران سنتی و بین‌المللی است و غذاهای بسیار متنوع و خوشمزه‌ای در آن سرو می‌شود. این پاساژ دارای یک پارکینگ ۵ طبقه بوده که بهترین خدمات را به گردشگران ارائه می‌دهد. از دیگر امکانات آن می‌توان به سالن‌های سینما و تئاتر اشاره کرد. اطلاعات مرکز خرید پالادیوم استانبول عبارت‌اند از:

  • آدرس: بارباروس، آتاشهیر
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۲

مجتمع خرید سیتیز نیشان تاشی

در منطقه نیشان تاشی یکی از بهترین مراکز خرید استانبول قرار دارد که دارای فروشگاه‌های بسیار زیبا و لوکس است. در این مرکز خرید می‌توانید شیک‌ترین برندهای مطرح ترکیه را تهیه کنید. از معروف‌ترین برندهای این مرکز خرید می‌توان به کارتیه و لویی ویتون اشاره کرد. مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد و با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به آن برسانید.

کافه‌ها و رستوران‌های این مجتمع پاتوق مناسبی برای جوانان است که پس از پاساژگردی می‌توانید از غذاها و دسرهای خوشمزه آنها لذت ببرید. در این فروشگاه انواع کتاب‌های راهنما به زبان‌های انگلیسی و ترکی نیز عرضه می‌شوند و برای کسانی که زبانشان ضعیف است بسیار مناسب هستند. فروشگاه‌های برندهای معتبر لباس شب از مهم‌ترین قسمت‌های این مرکز خرید در استانبول هستند. اطلاعات مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی عبارت‌اند از:

  • آدرس: میدان تکسیم، عثمان بی، منطقه نیشان تاشی
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۲
مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی
مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی

مرکز خرید توریوم استانبول

یکی دیگر از مدرن‌ترین و بهترین مراکز خرید استانبول مرکز خرید توریوم است که در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد. در توریوم مانند دیگر مراکز خرید استانبول برندهای مطرح جهانی در زمینه پوشاک، وسایل ورزشی، لوازم خانگی و محصولات آرایشی و بهداشتی عرضه می‌شوند. بخش قابل توجه این مرکز خرید مجموعه تفریحی آن است که ۴۵۰۰ متر مربع از مساحت توریوم را به خود اختصاص می‌دهد. اسنو پارک از پرطرفدارترین بخش‌های آن است که به علاقه‌مندان به ورزش اسکی روی برف پیشنهاد می‌شود از امکانات این بخش نهایت استفاده را ببرند. مرکز خرید توریوم استانبول عبارت‌اند از:

  • آدرس: منطقه اسن پورت، محله تورگوت اوزال
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۲

مجموعه خرید اوت لت کاله استانبول

در کنار لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید استانبول مراکزی نیز وجود دارند که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کنند. مرکز خرید کاله برای تهیه انواع پوشاک از برندهای معتبر ترکیه مناسب است و بیش از ۱۲۰ فروشگاه دارد. آدیداس و نایک از معروف‌ترین برندهای ورزشی در این پاساژ هستند. همچنین امکانات دیگری شامل سینما، رستوران، بخش مسکونی، مراکز تفریحی و شهربازی در این مجموعه وجود دارد. اطلاعات مرکز خرید کاله استانبول عبارت‌اند از:

  • آدرس: محله گوون، خیابان اسکی لوندرا
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۲
مرکز خرید اوت لت کاله استانبول
مرکز خرید اوت لت کاله استانبول

سخن پایانی

برجسته‌ترین و بهترین مراکز خرید استانبول در این مقاله معرفی شدند. در این مراکز خرید به عرضه بهترین برندهای ترکیه و جهان پرداخته می‌شود که دارای انواع امکانات رفاهی و تفریحی هستند. در نزدیک این مراکز هتل‌های متنوعی وجود دارند که می‌توانید در آنها اقامت کنید و از پاساژ گردی در استانبول لذت ببرید.



 الی گشت    

                تور کیش