واردات از چین و دبی

واردات از چین و دبی با ساده ترین روش

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اگر صاحب کسب‌و‌کاری پرسود هستید اما هنوز به فکر واردات از چین نیافتاده‌اید، بهتر است دست بجنبانید. از ما نشنیده بگیرید اما تمام رقبای شما در حال حاضر از راه‌ های گوناگون در حال واردات کالای چینی یا خرید از دبی هستند. چرا؟ زیرا وارد کردن کالا پرسودترین تجارت دنیا محسوب می‌شود.

همواره تجار و بازرگانان با وارد کردن کالاهایی که در کشور خودشان تولید نمی‌شود، سود زیادی به دست آورده‌اند. پس اگر هنوز تصمیم جدی برای اینکه اجناس مورد نیاز خود را از چین یا دبی وارد کنید نگرفته‌اید، تا پایان این مطلب با ما باشید. چرا که قرار است بعد از پایان یافتن مطلب متقاعد به انجام این کار شده باشید.

برای واردات از چین با وانیکس  بر روی لینک https://1xcompany.com/imports/ کلیک کنید.

واردات از چین و دبی

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


چرا واردات سودآور است؟

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید آن را در دو مرحله و بسته به شرایط کشورهای چین و دبی بررسی کنیم. در مورد کشور چین این موضوع برقرار است که اجناس آن با قیمت بسیار پایینی به‌فروش می‌رسد. در واقع شرکت‌های چینی با تلاش چندین ساله توانسته‌اند به قدرت تولید انواع کالا به صورت انبوه ولی با ارزان‌ترین قیمت فروش دست یابند.

از طرفی شهر دبی نیز به خاطر داشتن بازار آزاد بسیار قدرتمند و البته روابط خوب با کشور ایران، یکی دیگر از مقاصد بسیار محبوب بازرگانان و تجار ایرانی است. این تاجران به خاطر نزدیک بودن شهر دبی و البته بعضی قوانین گمرکی مثبت که در مورد واردات از این شهر وجود دارد ترجیح می‌دهند کالاهای مورد نیاز خود را از این شهر وارد کنند.

پس واردات از چین و دبی یکی به خاطر ارزان بودن کالاها و دیگری به خاطر شرایط واردات خوبی که دارد محبوب‌ترین مقاصد واردات کالا به ایران هستند. اما چگونه می‌توان به ساده‌ترین شکل ممکن از این دو مقصد کالا به ایران وارد کرد؟

مراحل واردات کالا از چین و دبی 

قبل از اینکه بخواهیم دو روش ساده برای واردات از چین و دبی را توضیح دهیم، لازم است که مراحل واردات از این دو کشور بررسی شود. برای واردات کالا از هر کشور خارجی لازم است، چند مرحله پشت سر گذاشته شود. اولین مرحله عبارت است از خرید کالا.

برای خرید کالا در جایی خارج از مرز ایران لازم است با فرستادن چیزی به نام پیش‌فاکتور درخواست رسمی شما به دست فروشنده برسد. این پیش‌فاکتور شامل قیمت کالاها، تعداد آن‌ها و البته نحوه پرداخت مبلغ خرید آن‌هاست. بعد از اینکه خرید شما مورد تایید شرکت فروشنده قرار گرفت، نوبت به ارسال این اجناس به گمرکی شهر فروشنده می‌رسد.

در گمرکی شهر صادر کننده با بررسی کالاهایی که خریداری شده دستور ترخیص آن‌ها صادر شده و شما می‌توانید اقدام به ارسال آن‌ها به ایران کنید. برای ارسال اجناس به ایران سه روش وجود دارد که شما بسته به شهری که از آن کالا خریده‌اید می‌توانید یکی از این سه روش را انتخاب کنید.

ارسال از طریق خشکی، ارسال از طریق دریا و ارسال از طریق هوا. در مورد خرید از شهر دبی ارسال از طریق دریا انتخاب می‌شود اما در مورد ارسال کالای چینی راه هوایی بهترین گزینه است. به‌ویژه زمانیکه سریعا بار را نیاز داشته باشید. در نهایت بعد از واردات از چین یا دبی نوبت به ترخیص کالاهای وارداتی می‌رسد. این مرحله آخرین مرحله واردات کالا به ایران است.

ته لنجی

یکی از ساده‌ترین روش‌ها و البته ارزان‌ترین آن‌ها که به واردات از چین منجر می‌شود استفاده از بازار ته لنجی است. ته لنجی اصطلاحی است که برای نوعی واردات که صاحبان لنج و ملوانان از طریق لنج اجناس چینی وارد کشور کنند، به‌کار می‌رود. در هر سفر دریایی صاحبان لنج حق دارند که به صورت قانونی تا یک سقف معین جنس وارداتی بدون گمرک به بنادر ایران وارد کنند.

واردات از چین و دبی

این اجناس که به نام ته لنجی شناخته می‌شوند در بازارهای شهرهای جنوبی کشور برقرار هستند و به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با سفر به این شهرها و خرید از بازار ته لنجی، به ساده‌ترین روش کالاهای چینی مورد نیاز خود را وارد کشور کنید. با شرکت بازرگانی وانیکس تماس بگیرید تا در این مورد شما را راهنمایی کنند.

برای واردات ته لنجی با وانیکس بدون پرداخت گمرکی، کلیک کنید.

خرید کالا از دبی

خرید کالا از دبی نیز راه دیگر برای واردات از چین و دبی به ساده‌ترین و ارزان‌ترین شکل ممکن است. کسانی که از دبی کالا خریداری می‌کنند می‌توانند با ساده‌ترین راه و البته با قیمتی ارزان، کالاهای مورد نیاز خود را به کشور وارد کنند.

واردات از چین و دبی

در مرحله اول به خاطر کوتاه بودن مسافت میان بنادر ایران و شهر دبی، هزینه واردات از طریق دریا بسیار ارزان تمام می‌شود. همچنین بعد از تحویل کالاها به گمرکی ایران، قانونی وجود دارد که هیچ هزینه گمرکی برای ترخیص کالاهای وارداتی از دبی گرفته نمی‌شود. برای اینکه بتوانید به ساده‌ترین شکل ممکن خرید کالا از دبی انجام دهید بهترین راه مشورت گرفتن از شرکت وارداتی وانیکس است.

برای خرید کالا از دبی با وانیکس در ایران کلیک کنید.



 الی گشت    

                تور کیش