استانبول گردی با تور استانبول ارزان

بهترین شهرهای ترکیه برای سفر در بهار و تابستان 1403

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

ترکیه کشوری است که در همسایگی ایران قرار گرفته و با تاریخ غنی و مشترکات فرهنگی ، یکی از مقاصد اصلی گردشگری برای گردشگران ایرانی به شمار می رود. ایرانیان همواره علاقه فراوانی برای سفر به شهرهای توریستی ترکیه از خود نشان داده و در مناسبت های مختلف و تعطیلات نوروز یا در تعطیلات تابستانی از تور ترکیه استقبال چشمگیری کرده اند.

البته برای سفر به ترکیه عوارض خروج از کشور باید پرداخت شود. همچنین بیمه مسافرتی نیاز است که عموما توسط آژانس گردشگری صادر می شود. یکی از زمان هایی که سفر به شهرهای ترکیه مورد استقبال بالای گردشگران ایرانی قرار می گیرد، فصل بهار و فصل تابستان است. در فصل بهار، عید نوروز فرصت مناسبی برای ایرانیان است تا تعطیلات نوروزی خود را در شهرهای زیبا و جذاب ترکیه سپری کنند.

در این ایام استقبال از تورهای گردشگری ترکیه بسیار بالا می رود و قیمت خدمات گردشگری در شهرهای مختلف ترکیه مانند استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی، چشمه، وان، ازمیر و سایر شهرهای پر طرفدار به اوج می رسد. پس از تعطیلات نوروز مجددا قیمت ها متعادل می شود و فرصت مناسبی برای گردشگرانی پدید می آید که می خواهند به تور روزه استانبول و سایر شهرهای ترکیه بروند.

آژانس مسافرتی و گردشگری رویای زندگی انواع آفرهای تورهای شهرهای توریستی ترکیه از جمله استانبول که دارای طرفداران زیادی است را ارائه می دهد. شما می توانید به تور 7 روزه استانبول با قیمت بسیار عالی بروید و از دیدن جاذبه های این شهر زیبا لذت ببرید. رویای زندگی انواع تور ارزان و لحظه آخری به تمام شهرهای ترکیه را برایتان فراهم می کند. با رویای زندگی با خیالی آسوده به ترکیه سفر کنید و لحظاتی به یادماندنی برای خود به یادگار بگذارید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


در ادامه این نوشتار بهترین شهرهای ترکیه برای سفر و گردشگری خصوصا در فصول بهار و تابستان 1403 را معرفی می کنیم.

استانبول گردی با تور استانبول ارزان

استانبول، شهری جادویی با جاذبه های تمام نشدنی

شهر استانبول یکی از بزرگ ترین و زیباترین شهرهای ترکیه است که دارای تاریخ غنی و آثار و ابنیه تاریخی و باستانی معتنابهی است که به این شهر مدرن، حال و هوای تاریخی داده است. استانبول یک شهر اروپایی-آسیایی است و بخشی از آن در اروپا و بخشی دیگر در آسیا قرار گرفته که به وسیله تنگه بسفر از یکدیگر تفکیک می شود.

مجاورت با تنگه بسفر زیبایی های بی شمار و مناظر طبیعی چشم نواز به همراه سواحل جذاب و طلایی با آب های درخشان را برای استانبول به ارمغان آورده و تفریحات آبی و شنا و آبتنی و آفتاب گرفتن در سواحل استانبول به یکی از جذابیت های این شهر برای گردشگران خصوصا در فصل بهار و تابستان مبدل شده است.

جاذبه های بی نظیر گردشگری در استانبول مانند مسجد ایاصوفیه که با معماری باشکوه و موزه جذاب به نماد شهر استانبول تبدیل شده، مسجد آبی که همچون نگین کبود استانبول می درخشد، برج گالاتا که 700 سال قدمت داشته و چشم انداز فوق العاده ای در بالای برج ارائه می دهد، حمام های ترکی، بازار بزرگ استانبول و مراکز خرید مدرن، میدان تکسیم و خیابان استقلال با کافه ها و رستوران های لوکس و گالری های هنری، کاخ های باشکوه دلما باغچه و توپکاپی و سایر جذابیت ها سالانه میلیون ها گردشگر را به این شهر می کشاند.

در فصل بهار و تابستان جشنواره ها و حراجی های متعددی در استانبول برگزار می شود که برای گردشگران بسیار جذاب و دلپذیر هستند. برای تور هوایی استانبول از تهران که با پروازهای متعدد ایرانی و خارجی برگزار می شود می توانید با کارشناسان خبره رویای زندگی تماس بگیرید و تور مورد نظر خود را رزرو کنید. رویای زندگی خیال شما را از رزرو بهترین تور استانبول بهار 1403 و تور استانبول تابستان 1403 با قیمت مناسب و خدمات بی نظیر آسوده می سازد.

بهترین شهرهای ترکیه برای سفر

آنتالیا، شهر محبوب گردشگری ترکیه

آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که در خط ساحلی مدیترانه واقع شده و هر ساله شاهد حجم بالای گردشگران خارجی به این شهر بزرگ و جذاب می باشد. سواحل آنتالیا در بین تمام گردشگران دنیا مشهور است و فصل بهار و تابستان بهترین ایام برای گردشگری در این شهر زیبا محسوب می شود. سواحل کنیالتی، لارا، کمر و پاترا از معروف ترین سواحل آنتالیا به شمار می روند.

در این سواحل زیبا انواع تفریحات آبی مانند قایق سواری، جت اسکی، غواصی، فلای برد، پاراسل و حمام آفتاب در آن ها انجام می شود و گردشگران بی شماری را به این شهر می کشاند. آثار تاریخی و سایر جاذبه های شهر آنتالیا نیز بسیار دیدنی و جذاب است. قدم زدن در محله های قدیمی آنتالیا، بازدید از برج ساعت، کلیساهای قدیمی، حمام های ترکی، مسجد محمد پاشا، تونک تپه، موزه آنتالیا و خرید از مراکز خرید مدرن آنتالیا از دیگر جذابیت های این شهر توریستی به شمار می رود.

وان، شهری دیدنی و مقصدی ارزان

شهر وان ترکیه در نزدیکی مرز ایران قرار گرفته و مقصدی جذاب و ارزان برای گردشگری در این شهر زیبا محسوب می شود. با توجه به اینکه تور وان زمینی بسیار محبوب و مرسوم است، بسیاری از گردشگران که بودجه محدودی دارند به تور وان رفته و از زیبایی های بی شمار این شهر تاریخی لذت می برند. دریاچه وان مناظر طبیعی بکر و حیرت انگیزی ارائه می دهد که قایق سواری در این دریاچه را بسیار جذاب کرده است.

همچنین بازدید از قلعه وان، گردشگری در دریاچه آکدامار و آبشار مرادیه، بازدید از موزه وان، موزه گربه ها و سایر آثار تاریخی و گردشگری تور وان را برای گردشگران ایرانی جذاب کرده است. آب و هوای وان در فصل بهار و تابستان بسیار مطبوع است و بسیاری از گردشگران برای خرید به این شهر زیبا سفر می کنند. کافه ها و رستوران های وان، غذای لذیذ و معروف ترکی را به گردشگران ارائه داده و صبحانه های مفصل و معروف شهر وان به جذابیت های این شهر افزوده است.

وان، شهری دیدنی و مقصدی ارزان

کوش آداسی، یک تفرجگاه ساحلی بی نظیر

شهر کوش آداسی یک تفرجگاه ساحلی ترکیه محسوب می شود که در 95 کیلومتری شهر ازمیر، در استان آیدین و در مجاورت دریای اژه قرار گرفته است. هتل های کوچک و بزرگ، پارک های آبی، جزیره کبوتر و قلعه های تاریخی متعدد و مراکز تفریحی جذاب باعث شده تا این شهر را به عنوان یک آنتالیای کوچک بشناسند.

شما می توانید در سواحل زیبای کوش آداسی به تفریح پرداخته و در رستوران های آن غذای لذیذ ترکی و دریایی را نوش جان کنید. فستیوال های به یادماندنی، زندگی شبانه پر جنب و جوش، کافه های دنج، گالری های هنری و پیاده روی در کوچه های این شهر ساحلی برای شما بسیار جذاب و لذت بخش خواهد بود.

کلام آخر

گردشگری در شهرهای ترکیه بسیار جذاب است و برای شما خیره کننده خواهد بود. اگر قصد سفر به بهترین شهرهای ترکیه در بهار و تابستان 1403 را دارید، رویای زندگی گزینه های جذابی به شما ارائه می دهد. با رویای زندگی لحظاتی رویایی و ماندگار برای خود به یادگار بگذارید.

سوالات متداول

آیا برای سفر به شهرهای ترکیه ویزا نیاز است؟

خیر. برای سفر به ترکیه تنها پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار کفایت می کند.

در سفر به استانبول پرواز به کدام فرودگاه استانبول انجام می شود؟

پروازهای استانبول در فرودگان بین المللی یا فرودگاه جدید استانبول به زمین می نشینند.



 الی گشت    

                تور کیش