سفر به لندن

نکات مهم برای سفر به لندن از ویزا تا هزینه سفر

برای سفر به لندن پایتخت انگلستان، اول از همه نیاز به اخذ ویزای سفر به منظور گردشگری یا هر هر هدف دیگری دارید. ویزای تحصیلی، ویزای کار و یا ویزای گردشگری هر یک، نیاز به مدارک و شرایط مربوط به خود دارد. اما تنها دریافت ویزا کافی نیست و برای آسودگی خاطر در سفر، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و ثبت یک خاطره به یاد ماندنی از سفر به شهر لندن، باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. از این رو در این مطلب قصد داریم به بررسی این موارد پرداخته و در خصوص هزینه سفر و تهیه بلیط لندن نیز با شما بیشتر صحبت کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

سفر به لندن

شرط اخذ ویزای انگلستان

برای سفر به کشور انکلستان سه نوع ویزا وجود دارد. بسته به هدفتان برای سفر به هر یک از شهرهای این کشور، باید نسبت به اخذ ویزای مربوطه اقدام کنید.

  • ویزای توریستی انگلیس

  • ویزای تحصیلی انگلستان

  • ویزای کار انگلیس

شرط اول برای اخذ انواع ویزای انگلستان و بخصوص ویزای گردشگری، تمکن مالی و ارایه مدارک مربوط به گردش حساب است. برای ویزای تحصیلی باید از سوی یک دانشگاه در انگلستان، دعوت‌نامه داشته باشید. برای ویزای کار نیز باید از سوی کارفرما یا شرکتی که قصد استخدام شما را دارد، یک دعوتنامه معتبر داشته باشید.

سفر به لندن

چند نکته در سفر به لندن

از آن‌جا که حال‌وهوای شهر لندن، قوانین و مقررات کشور انگلستان و فرهنگ و آدب و رسوم مردم شهر، با ما متفاوت است، دانستن چند نکته در خصوص این شهر خالی از لطف نیست، تا سفری ایمن و بدون دردسر در پیش داشته باشید.

مراقب جهت حرکت خودروها باشید!

در لندن و کشور انگلستان‌، خودروها در خیابان از سمت چپ حرکت می‌کنند. پس مراقب رفت‌وآمد و گذر در خیابان باشید. اگر دچار سردرگمی شدید، به علایم جاده و الگوی رفتاری مردم محلی شهر دقت داشته باشید.

همیشه چتر همراه خود ببرید!

بریتانیا در دنیا به خاطر شرایط آب‌وهوایی بد خود مشهور است. مهم نیست در چه فصلی یا در چه ماهی از سال در لندن هستید. همیشه در سفر به لندن، چتر، بارانی و لباس گرم همراه داشته باشید.

راه‌رفتن از استفاده وسایل حمل‌ونقل عمومی راحت‌تر است!

شبکه متروی شهر لندن نیز در دنیا و اروپا به گستردگی در سطح شهر و شلوغی و ازدحام آن معروف است. با مترو امکان سفر به هر نقطه‌ای از شهر را دارید، اما برخی اوقات گردش در سطح شهر و پیاده‌روی ارزش بیشتری به نسبت استفاده از این وسایل عمومی دارد. پس همیشه نقشه همراه خود داشته باشید و با تخمین مسافت گزینه مناسب را انتخاب کنید.

در طول هفته خرید کنید!

همانطور که گفته شد، لندن سومین شهر شلوغ جهان است. پس مسلما آخر هفته‌ها نیز آشوب و همهمه‌ای به پا خواهد شد. بنابراین اگر قصد خرید در سفر دارید، پیشنهاد می‌کنیم خریدتان را یکی دو روز هم که شده به تعویق بیاندازید و یکی دو روز به غیر از تعطیلات آخر هفته به خیابان آکسفورد سر بزنید تا خریدی آرام و به دور از شلوغی داشته باشید.

برای پیمودن مسیر از دوچرخه استفاده کنید!

امکان اجاره و مسیرهای مختص به تردد دوچرخه زیادی در سطح شهر وجود دارد. برای استفاده از این وسایل از قبل اطلاعات بیشتری کسب کنید و با استفاده از این روش به تردد و خرید بپردازید.

از تردد در رودخانه تیمز لذت ببرید!

برای فرار از ترافیک و ضلوغی خیابا‌ن‌ه،ا به قایق‌های اتوبوسی برای تردد در سطح شهر پناه ببرید. همچنین یک تجربه لذت‌بخش با هزینه کمتری نسبت به دیگر وسایل حمل و نقل شهری خواهید داشت. فقط در نظر داشته باشید که در زمان‌های شروع و خاتمه کاری لندن، شهروندان نیز از این وسایل استفاده می‌کنند و ممکن است ازدحام شود!

کارت بانکی بین‌المللی مناسب همراه داشته باشید!

کارت‌های اعتباری در سراسر لندن پذیرفته می‌شوند ولی کارت بانکی باید چیپ و پین 4 رقمی برای تراکنش داشته باشد. بررسی کنید که کارتتان از تبدیل ارز با کمترین مبلغ تبدیل یا به‌صورت رایگان پشتیبانی می‌کند تا در هزینه‌های خریدتان صرفه‌جویی شود.

انعام اجباری نیست!

در اکثر رستوران‌های لندن، هزینه‌های اضافی برای پوشش خدمات کارکنان به مبلغ صورت‌حساب شما اضافه می‌شود. با این حال، اگر از خدمات ارایه شده رضایت داشتید و یا هزینه خدمات اضافه در صورتحسابتان مشاهده نکردید، 10-15% انعام بدهید.

بلیط لندن را از قبل رزرو کنید!

سفر به لندن همیشه و در هر موقع از سال هواداران و طرفداران خود را دارد. پس قبل از سفر، و پس از تکمیل مدارک، به محض در دسترس بودن بلیط پرواز، حتما آن را رزرو کنید.

سفر به لندن

هزینه سفر به لندن

اما هزینه سفر به لندن نیز نیاز به توجه ویژه‌ای، از خرید بلیط لندن گرفته تا هزینه‌های در سفر، گردشگری و اقامت دارد. لندن یکی از گرانترین شهرهای دنیاست و بدون برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی سفر، ممکن است با مشکلات عدیده‌ای روبرو شوید.

آیا قصد دارید از تجربه گردشگری در شهر لذت ببرید یا قصد یک سفر تجملاتی و لاکچری دارید؟ با تور سفر می‌کنید یا قصد دارید خودتان برنامه‌ریزی کنید؟ عوامل مختلفی در انتخاب نوع سفر دخیل هستند که باید در تعیین بودجه به آن‌ها توجه داشته باشید.

  • هزینه‌ بلیط لندن

  • هزینه اقامت در لندن

  • هزینه غذا در لندن و انتخاب رستوران

  • هزینه اماکن دیدنی شهر لندن

  • هزینه خرید

سفر به لندن با فلای‌تودی

برای تجربه یک سفر دلپذیر، همراه با آرامش و بدون دغدغه و نگرانی از چالش‌های پیش رو، برنامه‌ریزی مناسب داشته باشید. برای شروع نسبت به اخذ ویزا اقدام نموده سپس بلیط لندن و محل اقامتتان را رزرو کنید و با در نظر داشتن مواردی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد، تجربه‌ای آرام و دلنشین از سفر به این شهر رویایی داشته باشید.

فلای‌تودی، به عنوان یکی از معتبرترین سامانه‌های آنلاین فروش بلیط هواپیما، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

اگر قصد سفر به لندن را دارید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی، بلیط هواپیما خود را به صورت آنلاین رزرو و خریداری کنید. همچنین، فلای‌تودی خدمات دیگری مانند رزرو هتل و تور، تهیه بیمه سفر، خرید بلیط قطار و اتوبوس را نیز ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.