بهترین رستوران های چالوس را بشناسید

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران های چالوس

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین رستوران های چالوس آشنا خواهیم کرد. پس اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آیا هوس خوردن غذاهای لذیذ و اصیل چالوس و جاده زیبای آن را کرده‌اید؛ اما بهترین مکان‌ها را نمی‌شناسید؟. چه از طرفداران خورش‌های گوشتی تند و چه دوست‌دار نان‌های خوش‌طعم باشید، این رستوران‌ها طعم و مزه بی‌نظیری را ارائه می‌دهند که شما را در فرهنگ غنی این شهر شمالی غرق می‌کنند.

از غذاخوری‌های‌ دنج گرفته تا سالن‌های ‌غذاخوری پیشرفته، هر یک از این رستوران‌ها تجربه‌ منحصربه‌فردی را برای شما فراهم می‌سازند که شما را عاشق غذاهای چالوس خواهند کرد. در نتیجه در این سفر لذت‌بخش با بهترین رستوران‌های چالوس که می‌بایست طعم دلچسب غذاهای آن‌ها را امتحان کنید آشنا خواهید شد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


رستوران آبادگران

اگر به چالوس سفر می‌کنید نباید تجربه غذاخوردن در رستوران آبادگران را از دست بدهید. از لحظه‌ای که وارد می‌شوید، با پذیرایی گرم و عطرهای لذت‌بخشی که از آشپزخانه در فضای رستوران پیچیده مواجه خواهید شد. منوی این رستوران دارای طیف گسترده‌ای از غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی است که با مواد اولیه محلی تازه تهیه شده‌اند. خورش‌های کباب آب‌دار و غذاهای دریایی بی‌نظیر آن مطمئنا شما را وسوسه می‌کنند.

کارکنان مودب و آگاه هستند و به‌راحتی به شما در انتخاب غذای عالی یا ترکیب آن با نوشیدنی مناسب کمک خواهند کرد. قیمت رستوران آبادگران مناسب بوده و محلی عالی برای خانواده، دوستان و زوج‌ها به ‌شمار می‌رود. اگر به‌دنبال تجربه غذاهای سنتی ایرانی در محیطی مدرن هستید، حتما باید به این رستوران سری بزنید؛ مطمئن باشید ناامید نخواهید شد!

  • آدرس: مازندران، چالوس نمک آبرود، جنب فروشگاه لایکو
  • شماره تماس: 01154602203
  • ساعت کاری: از ساعت 11 صبح الی 12 شب
بهترین رستوران های چالوس
بهترین رستوران های چالوس

رستوران همسفر

همسفر چالوس یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های ایرانی در این شهر محسوب می‌شود. هنگام ورود به ناهار‌خوری ایرانی لوکسی منتقل می‌شوید که از نظر کیفیت بی‌نظیر است. این رستوران با نقوش ایرانی پیچیده تزیین شده که آن را به مکانی عالی برای یک شام رمانتیک یا یک گردهمایی خانوادگی تبدیل کرده‌اند. منو ترکیبی چشمگیر از غذاهای سنتی و جدید ایرانی است. خورش بادمجان ایرانی، پای بره زعفرانی، پلو و کباب و گوشت کبابی آ‌ب‌دار از جمله غذاهایی هستند که باید حتما امتحان کنید.

به ویژه کباب‌های این رستوران به‌طور کامل پخته می‌شوند و مطمئن باشید که آب‌دارترین گوشت قابل تصور را میل می‌کنید. دسرهای رستوران همسفر نیز به همان اندازه فوق‌العاده هستند و مجموعه‌ای از خوراکی‌های شیرین از جمله بستنی ‌زعفرانی، باقلوا پسته و فالوده را ارائه می‌دهند. همچنین قیمت‌های مناسب غذاهای این رستوران سبب گردیده‌اند تا به عنوان مکانی محبوب در میان عموم مردم به شهرت برسد. اگر هوس غذاهای ایرانی خوشمزه و باکیفیت را کرده‌اید توصیه می‌کنیم به این رستوران سری بزنید.

  • آدرس: مازندران، جاده چالوس، بعد از مرزن آباد، دزبن
  • شماره تماس: 09113923003
  • ساعت کاری: از ساعت 6 صبح الی 12 شب
بهترین رستوران های چالوس
بهترین رستوران های چالوس

رستوران حاج عظیم

حاج عظیم چالوس یکی از معروف‌ترین و اصیل‌ترین رستوران‌های ایرانی در این شهر محسوب می‌شود. منوی این رستوران طیف گسترده‌ای از غذاهای سنتی ایرانی از کباب بره آب‌دار گرفته تا خورش‌های خوش‌طعم را در برمی‌گیرد. برنج این رستوران کاملا پخته ‌شده و مکمل گوشت و خورش است. محیط رستوران دنج و دلپذیر همراه با خدمات بی‌عیب ‌و نقص است.

رستوران حاج عظیم دکوراسیون ایرانی همراه با فرش‌هایی با طراحی پیچیده، پارچه‌های رنگارنگ و عکس‌هایی زیبا بر دیوار دارد. چه از طرفداران غذاهای ایرانی باشید و چه تنها کنجکاو باشید که یک طعم جدید را امتحان کنید، رستوران حاج عظیم چالوس منتظر شماست. فرصت لذت بردن از این غذاهای خوشمزه را از دست ندهید!

  • آدرس: مازندران، چالوس، خیابان ۱۷ شهریور، طبقه فوقانی پاساژ قائم
  • شماره تماس: 09119995214
  • ساعت کاری: از ساعت 11 صبح الی 12 شب
بهترین رستوران های چالوس
بهترین رستوران های چالوس

کافه رستوران کولاک

کافه رستوران کولاک چالوس مقصدی عالی برای افرادی است که به‌دنبال تجربه‌ غذاها و طعم‌های جدید هستند. فضای داخلی رستوران جذاب و دنج بوده و مکانی مناسب را برای استراحت و لذت بردن از ناهار یا شام فراهم کرد. یکی از غذاهای برجسته در منوی این رستوران چلو کباب کوبیده است که باید امتحان کنید. کباب از گوشت چرخ‌ کرده تهیه می‌شود و با برنج زعفرانی و گوجه فرنگی پخته شده و سرو می‌گردد.

یکی دیگر از غذاهای لذیذ این رستوران قورمه سبزی نام دارد که با سبزی تازه، گوشت گاو و لوبیا چشم بلبلی تهیه می‌شود. این رستوران از فضایی خانوادگی و دوستانه‌ همراه با کارکنان خوش برخورد برخوردار است. کافه رستوران کولاک چالوس جواهری است که در زمان حضور در این شهر می‌بایست از آن دیدن کنید. در این رستوران طعم غذاها فوق‌العاده، فضا لذت‌بخش  و خدمات عالی هستند. از صرف غذا در این رستوران پشیمان نخواهید شد.

  • آدرس: مازندران، چالوس، انتهای رادیو دریا
  • شماره تماس: 01152248848
  • ساعت کاری: از ساعت 10 صبح الی 12 شب
بهترین رستوران های چالوس
بهترین رستوران های چالوس

رستوران پارسه

پارسه چالوس یک رستوران ایرانی است که اصیل‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ‌ایرانی را سرو می‌کند. عطر کباب برنج زعفرانی و نان تازه پخته شما را به خیابان‌های تهران می‌برد. منوی پارسه چالوس مملو از مجموعه وسیعی از غذاهای خوشمزه است که حتی مشکل‌پسندترین افراد را نیز راضی می‌کند. غذای محبوب این رستوران کباب کوبیده آب‌دار است که از گوشت گوسفند و گوساله چرخ‌کرده با ادویه‌های مخصوص ایرانی طبخ شده است. از دیگر غذاهای پرطرفدار این رستوران می‌توان به کشک بادمجان اشاره کرد.

تیم رستوران پارسه چالوس به اصالت غذای خود افتخار می‌کند و روش‌های پخت سنتی آن‌ها تضمین می‌نماید. علاوه‌بر این، قیمت‌ها در این رستوران بسیار مناسب هستند. چه اولین مشتری باشید و چه مشتری دائمی، از کیفیت غذا و خدمات در پارس چالوس راضی خواهید ‌بود. اگر به‌دنبال یک غذای نفیس ایرانی هستید در رزرو میز و خوردن غذاهای لذیذی که این رستوران ارائه می‌دهد شک نکنید.

  • آدرس: مازندران، چالوس، هتل هایت، بلوار نخل
  • شماره تماس: 01152188800
  • ساعت کاری: از ساعت 12 الی 12 شب
بهترین رستوران های چالوس
بهترین رستوران های چالوس

رستوران سفیدرود

اگر به‌دنبال صرف غذا در بهترین رستوران‌ها هستید و به غذاهای اصیل ایرانی علاقه دارید، رستوران سفیدرود چالوس باید در صدر لیست شما قرار داشته باشد. از همان لحظه ورود مجذوب عطر نان تازه پخته ‌شده و ادویه‌های معطر می‌شوید. منوی این رستوران دارای مجموعه‌ای از غذاهای لذیذ از کباب ‌سنتی تا خورش‌های خوش‌طعم است که همگی با تازه‌ترین مواد محلی تهیه می‌گردند. این رستوران دارای محیطی گرم و دنج با پرسنلی منظم و دقیق است. شما می‌توانید در داخل یا در قسمت نشیمن بیرونی دوست‌داشتنی به صرف غذا بپردازید که برای یک عصر رمانتیک یا معاشرت با دوستان عالی است.

یکی از غذاهایی که حتما باید امتحان کنید چالوس پولو ترکیبی بهشتی از مرغ برنجی باسماتی با رایحه زعفرانی است. کباب کوبیده نیز با گوشت چرخ‌کرده آب‌دار همراه با ادویه‌های معطر طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داد. سفیدرود چالوس به‌دلیل نان تازه پخته‌ خود که مستقیما از تنور سفالی بیرون می‌آید، شهرت دارد. می‌توانید آن را با انواع اسپری‌ها از جمله هوموس بادمجان و ماست میل کنید. در پایان اگر می‌خواهید طعم واقعی غذاهای اصیل ایرانی را بچشید، رستوران سفیدرود چالوس مکانی است که باید به آن‌جا مراجعه نمایید.

  • آدرس: مازندران، شمال غرب چالوس، تقاطع بلوار امام رضا، جاده ساحلی چالوس به تنکابن، ضلع شمال شرقی میدان
  • شماره تماس: 09301005106
  • ساعت کاری: از ساعت 1 بعدازظهر الی 8:30 شب
بهترین رستوران های چالوس
بهترین رستوران های چالوس

سخن پایانی

چالوس شهری است در مازندران که رستوران‌های مختلفی برای سلیقه‌های متفاوت را در خود جای داد. از غذاهای گوشتی سنتی گرفته تا سوپ‌های خوش‌طعم، همه را در رستوران‌ها این شهر با بهترین طعم خواهید یافت. مهمان‌نوازی گرم و فضای غذاخوری فوق‌العاده رستوران‌ها باعث می‌شوند تا مشتاق باشید بار دیگر نیز به این مکان‌ها مراجعه نمایید و از غذاهای لذیذ آن‌ها میل کنید.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨