بهترین رستوران های بندرعباس

بهترین رستوران های بندرعباس کدامند؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران های بندرعباس و غذاهای ناب جنوب

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بهترین رستوران های بندرعباس صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با رستوران های مختلف این شهر در ادامه با ما همراه باشید.

شکم گردی همواره یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های سفر است. بندرعباس از شهرهای جنوبی کشور بوده که غذاهای بسیار لذیذ و منحصربه‌فردی دارد. در رستوران‌های بندرعباس می‌توانید از خوردن انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، محلی و دریایی لذت ببرید. این شهر رستوران‌های متنوع و باکیفیتی دارد که همه‌روزه از شهروندان و گردشگران استقبال می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین رستوران‌ های بندرعباس را برایتان معرفی کنیم.

معرفی بهترین رستوران‌ های بندرعباس

در ادامه قصد معرفی بهترین رستوران ها را داریم تا با داشتن اطلاعات بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید:

رستوران بادگیران

رستوران بادگیران یا رستوران آبشار از بهترین رستوران‌های بندرعباس به شمار می‌رود که علاوه بر فضای مدرن از یک رستوران سنتی نیز برخوردار است. این رستوران زیبا با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر به‌عنوان بزرگترین مجتمع پذیرایی و گردشگری در این شهر شناخته می‌شود و علاوه بر سرو غذا دارای فضای تفریحی است. منوی باکیفیت و متنوع، پرسنل مجرب، اجرای موسیقی زنده و ایجاد فضاهای خلاقانه از مهمترین ویژگی‌های این رستوران هستند. در این محل انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی با کیفیت بالا و طعم لذیذ سرو می‌شوند. مشخصات رستوران بادگیران بندرعباس عبارتند از:

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


  • آدرس: ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن، ۴۰۰ متر داخل کوچه
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۳۶۸۵۸۴۲

بهترین رستوران های بندرعباس

رستوران امپراطور

از مجلل‌ترین و مدرن‌ترین رستوران‌های بندرعباس به رستوران امپراطور می‌توان اشاره کرد. این محل دارای فضای بسیار شیک و لاکچری است و به سرو انواع غذاهای بین‌المللی با بهترین طعم می‌پردازد. منوی رستوران بسیار متنوع بوده و علاوه بر غذاهای بین‌المللی انواع غذاهای ایرانی، سنتی، دریایی و فست‌فودی را ارائه می‌دهد. قلیه ماهی و کباب‌های رستوران امپراطور بسیار زبانزد هستند و در کافی‌شاپ آن قهوه‌های عربی و دسرهای خوشمزه سرو می‌شوند. این رستوران از دو فضای سرپوشیده و روباز برخوردار بوده و پیشنهاد می‌شود هنگام شب در فضای بیرونی بنشینید و از تماشای نورپردازی‌های شبانه آن لذت ببرید. مشخصات رستوران امپراطور بندرعباس عبارتند از:

  • آدرس: انتهای رسالت شمالی، نبش کوی آزادشهر
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۳۷۵۵۸۱۴

رستوران هایدا

از بهترین رستوران‌ های بندرعباس جهت سرو غذاهای دریایی رستوران هایدا است. این رستوران محبوب انواع غذاهای دریایی و جنوبی را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. همچنین در منوی آن انواع غذاهای ایرانی موجود هستند. مهمترین ویژگی رستوران هایدا موقعیت مکانی آن است که در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی بندرعباس یعنی بازار ماهی، مسجد گله‌داری و حمام گله‌داری قرار دارد. این رستوران در نزد گردشگران بسیار محبوب بوده و در ایام تعطیلات به‌خصوص عید نوروز شلوغ است. مشخصات رستوران هایدا عبارتند از:

  • آدرس: بلوار صیادان، جنب بازار ماهی‌فروشان
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۳۴۴۲۴۳۲

بهترین رستوران های بندرعباس

رستوران ایتالیایی روژه

رستوران روژه از شیک‌ترین و بهترین رستوران‌ های بندرعباس شناخته می‌شود. این رستوران بهترین محل برای علاقمندان به غذاهای ایتالیایی است و فضای دلنشینی دارد. پیتزا، پاستا، استیک‌ها، سالاد سزار و غذاهای خوشمزه دریایی مهمترین بخش منوی این رستوران را تشکیل می‌دهند. خوردن غذاهای لذیذ روژه در کنار سس‌های مخصوص رضایت مشتریان را به دنبال داشته است. این رستوران دارای پارکینگ اختصاصی بوده و خدمات خود را به بهترین نحو ارائه می‌دهد. مشخصات رستوران روژه بندرعباس عبارتند از:

  • آدرس: رسالت شمالی، چهارراه پردیس، تقاطع طلوع، پلاک ۱
  • شماره تماس: ۰۷۶۴۳۶۰۰۳۶

رستوران بندر

رستوران بندر با ارائه بهترین غذاهای اصیل جنوبی و خانگی از بهترین رستوران‌ها در این شهر شناخته می‌شود. فضای رستوران کاملاً دوستانه بوده برخلاف رستوران‌های مدرن از فضای آنچنانی برخوردار نیست. همچنین طعم لذیذ غذاهای خانگی و جنوبی را در این رستوران تجربه خواهید کرد که نسبت به سایر رستوران‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر است. محبوب‌ترین غذای این رستوران کباب میکس بوده که از میگو ماهی، شیر کبابی و سس ویژه تهیه می‌شود. همچنین در کنار سفارش انواع غذاهای دریایی یک کاسه قلیه ماهی نیز به شما ارائه می‌شود. این رستوران در نزدیکی بازار ماهی‌فروشان، مسجد سلطانی، مسجد گله‌داری و موزه مردم‌شناسی بندرعباس قرار دارد. مشخصات رستوران بندر عبارتند از:

  • آدرس: محله پشت شهر
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۳۵۵۲۵۳۰

بهترین رستوران های بندرعباس

رستوران داریوش

رستوران داریوش از بهترین رستوران‌ های سنتی بندرعباس است. این رستوران با استفاده از تخت‌های چوبی و ظروف سفالی فضای دنج و کلاسیکی را به وجود آورده است. همچنین بر روی دیوارهای رستوران ظروف زیبا و عکس‌های قدیم خودنمایی می‌کنند. برخورد مناسب پرسنل مجرب و سرو غذاهای سنتی و لذیذ جنوبی از مهمترین دلایل جذب مشتریان به رستوران داریوش هستند. این رستوران در نزدیکی سواحل خلیج فارس قرار دارد و گردشگران زیادی به آن مراجعه می‌کنند. مشخصات رستوران داریوش بندرعباس عبارتند از:

  • آدرس: بزرگراه شهید رجایی، جنب هتل داریوش
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۳۵۹۲۰۷۶

رستوران خلیج فارس

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های بندرعباس با فضای خانوادگی و دوستانه رستوران خلیج فارس است. این رستوران منوی بسیار متنوعی دارد و انواع غذاهای ایرانی و دریایی در آن به چشم می‌خورند. رستوران خلیج فارس از شلوغ‌ترین رستوران‌ها در استان هرمزگان به شمار می‌رود که در تعطیلات رزرو میز در آن بسیار سخت است. فضای رستوران سنتی بوده و از المان‌های کلاسیک در طراحی آن استفاده شده است. مشخصات رستوران خلیج فارس بندرعباس عبارتند از:

  • آدرس: گلشهر جنوبی، بلوار آزادی، روبروی استانداری
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۳۶۲۰۰۴۷

بهترین رستوران های بندرعباس

رستوران سامکو

برای امتحان کردن غذاهای دریایی جدید در بندرعباس پیشنهاد می‌شود به رستوران سامکو بروید. سامکو از رستوران‌های دریایی بندرعباس به شمار می‌رود و غذاهای منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد. در کنار غذاهای دریایی سس‌های ویژه سرو می‌شوند و شما را غافلگیر می‌کنند. ناگفته نماند سامکو از گران‌ترین رستوران‌های بندرعباس است؛ اما برای یک بار طعم غذاهای آن را امتحان کنید و پی به کیفیت و خلاقیت آن ببرید. مشخصات رستوران سامکو بندرعباس عبارتند از:

  • آدرس: بلوار امام حسین، الهیه جنوبی
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۳۷۳۱۷۴۳

رستوران ستاره جنوب

از باکیفیت‌ترین و بهترین رستوران‌ های بندرعباس رستوران ستاره جنوب با فضای سنتی است. این رستوران در مرکز خرید ستاره جنوب قرار دارد که علاوه بر شکم گردی می‌توانید به خرید و گشت و گذار در این مجتمع تجاری بپردازید. علاوه بر رستوران سنتی ستاره جنوب یک رستوران مدرن و کافی‌شاپ نیز در این مرکز خرید وجود دارد و تنوع غذاها بسیار بالا هستند. مشخصات رستوران ستاره جنوب بندرعباس عبارتند از:

  • آدرس: بلوار ساحلی، مرکز خرید ستاره جنوب
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۲۲۳۵۰۳۱

بهترین رستوران های بندرعباس

رستوران فانوس

از رستوران‌های باصفا و محبوب در بندرعباس می‌توان به رستوران فانوس اشاره کرد. این رستوران فضای مدرن و بسیار زیبایی دارد و برای خانواده‌ها و قرارهای دوستانه مناسب است. تنوع غذایی در این رستوران بسیار بالا بوده و انواع غذاهای ایرانی و جنوبی در آن طبخ می‌شوند. رستوران فانوس دارای پارکینگ اختصاصی است و از بابت پارک ماشین مهمانان دغدغه‌ای نخواهند داشت. این رستوران در نزدیکی بازارهای خرید بندرعباس قرار دارد و مشتریان زیادی در آن مشغول به خوردن غذا می‌شوند. مشخصات رستوران فانوس بندرعباس عبارتند از:

  • آدرس: میدان ۱۷ شهریور، مقابل سیتی‌سنتر
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۲۲۵۴۵۰۱

رستوران هتل هما

هتل هما دارای بهترین رستوران‌ های بندرعباس است و انواع غذاهای ایرانی بین‌المللی و جنوبی در آن سرو می‌شوند. این رستوران دارای ۳۰۰ نفر ظرفیت است و فضای دلنشینی برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. رستوران هتل هما برای برگزاری مهمانی‌های بزرگ، دورهمی‌ها و جلسات مناسب است. این رستوران از پرسنل مجرب و خوش‌برخوردی بهرمند بوده که در اولین فرصت دستورات مهمانان را اجرا می‌کنند. محبوب‌ترین غذای رستوران هتل هما شیشلیک است. حین خوردن غذا در این رستوران شیک و زیبا می توانید از اجرای موسیقی زنده لذت ببرید. مشخصات رستوران هتل هما عبارتند از:

  • آدرس: بلوار پاسداران، خیابان معراج، هتل هما بندرعباس
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۳۵۵۳۰۸۰

بهترین رستوران های بندرعباس

رستوران هتل هرمز

از دیگر رستوران‌های باکیفیت در هتل‌های بندرعباس رستوران هتل هرمز است. هتل هرمز با ۱۵۰ نفر ظرفیت به ارائه غذاهای ایرانی و جنوبی خوشمزه می‌پردازد. این رستوران فضای دل‌انگیز و زیبایی دارد که می‌توانید در محیط باز غذای خود را نوش جان کنید. سبک رستوران به‌صورت سنتی بوده و فضای دنج و راحتی در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد. مشخصات رستوران هتل هرمز بندرعباس عبارتند از:

  • آدرس: بلوار امام خمینی، میدان انقلاب، هتل هرمز بندرعباس

رستوران هشت‌بهشت

از رستوران‌های زیبا با فضای خاطره‌انگیز رستوران هشت‌بهشت را می توان نام برد. این رستوران مجلل و زیبا فضای بسیار شیک و متفاوتی دارد و به سواحل بندرعباس نزدیک است. تنوع غذایی رستوران هشت‌بهشت بسیار بالا بوده و انواع غذاهای دریایی، جنوبی، خورشت‌ها و کباب‌های ایرانی در آن ارائه می‌شوند. محبوب‌ترین غذای این رستوران کباب است که طعم آن زیر زبانتان خواهد ماند. این رستوران از تالاری بزرگ تشکیل شده که برای برگزاری دورهمی‌ها و جشن‌ها مناسب است. بخشی از آن به کافی‌شاپ تعلق دارد و نوشیدنی‌های بسیار لذیذ در آن ارائه می‌شوند. مشخصات رستوران هشت‌بهشت بندرعباس عبارتند:

  • آدرس: تازیان بالا، نرسیده به دوراهی کوه گنو

بهترین رستوران های بندرعباس

سفره‌خانه مجلل

از باکیفیت‌ترین رستوران‌های بندرعباس با فضای کاملاً شیک و زیبا سفره‌خانه مجلل است. این رستوران در مسیر رسیدن به میناب قرار دارد و محل مناسبی برای مسافران و گردشگران است. بهترین غذاهای جنوبی با بهترین و تازه‌ترین مواد در این رستوران تهیه می‌شوند و طعم فوق‌العاده‌ای دارند. این سفره‌خانه همچنین دارای کافی‌شاپ و چای‌خانه است و مسافران زیادی با مراجعه به آن خستگی را از تن خود بیرون می‌کنند. اجرای موسیقی زنده و برخورد مناسب پرسنل مجرب ویژگی‌های این رستوران هستند. مشخصات سفره‌خانه مجلل بندرعباس عبارتند از:

  • آدرس: کیلومتر ۳ جاده میناب
  • شماره تماس: ۰۹۱۷۱۶۱۲۷۳۶

رستوران زرون

رستوران روباز زرون از دیگر رستوران‌های باصفا و متفاوت در بندرعباس است. با ورود به رستوران آلاچیق‌هایی را مشاهده می‌کنید که کنار درختان یا روی درختان قرار گرفته‌اند و می‌توانید غذای خود را در فضایی متفاوت میل کنید. این رستوران منحصربه‌فرد انواع غذاهای دریایی، ایرانی و کباب‌ها را با بالاترین کیفیت و بهترین طعم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. مشخصات رستوران زرون بندرعباس عبارتند از:

  • آدرس: ابتدای بلوار راه‌آهن، باغ زرون

سخن پایانی

سفر به جنوب کشور همیشه لذت‌بخش است و خاطرات خوشی می‌سازد. در این مقاله با بهترین رستوران‌ های بندرعباس و ویژگی‌های هر یک آشنا شدید و اکنون می‌دانید که کدام رستوران به شما نزدیک‌تر است و به فضای کدام یک علاقه بیشتری دارید.



 الی گشت    

                تور کیش