مهاجرت به استرالیا

آشنایی با شرایط مهاجرت به استرالیا

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

زندگی در کشوری با استانداردهای بالای اقتصادی، دولت مقتدر، آب‌وهوای دلپذیر و فرهنگ سازگار از آن دسته تجربیات دوست‌داشتنی است که فرصتی موفقیت‌آمیز برای هر مهاجر ایرانی به‌حساب می‌آید! اگر بخواهیم تعارف را کنار بگذاریم، باید نام استرالیا را به‌عنوان سرزمینی جادویی با شرایط واقعی، به طرفداران مهاجرت پیشنهاد کنیم. پرشین مایگرنت persianmigrant.com ، به‌عنوان شرکت خوش‌نام و معتبر، از سال ۱۳۸۵ تلاش کرده است تا بهترین شرایط مهاجرت به استرالیا را برای ایرانیان فراهم کند. با تیم حرفه‌ای و خوش‌سابقه این شرکت می‌توانید انواع ویزای اقامت را با چالش‌های کمتر از همیشه به دست آورید. با این مطلب همراه شوید و یک قدم اساسی به‌سوی مهاجرت به استرالیا بردارید.

مهاجرت به استرالیا

چرا مهاجرت به استرالیا با پرشین مایگرنت؟

مهاجرت به استرالیا مزایایی دارد که می‌تواند نقشه مهاجرت شما را روشن‌تر کند:

مزایای تحصیلی

نرخ سواد در استرالیا ۹۹ درصد است؛ این یکی از بالاترین نرخ‌های باسوادی در کل جهان به‌حساب می‌آید و کیفیت آموزش مدارس این کشور را می‌توان به‌عنوان نمونه عالی آموزشی به‌حساب آورد. علاوه‌براین، براساس آمار سال ۲۰۲۳ تعداد ۱۲ دانشگاه از ۱۰۰ دانشگاه برتر به نام استرالیا ثبت شده است. امکان دریافت بورسیه برای کاهش هزینه‌ها، کار ضمن تحصیل، اقامت دائم بعد از فارغ‌التحصیلی و دریافت مدرک بین‌المللی ازجمله مزایایی است که تحصیل در استرالیا برای شما به ارمغان می‌آورد. ناگفته نماند که زبان آموزشی این سرزمین نخبه‌پرور، انگلیسی است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مزایای بهداشتی-درمانی

یکی از جالب‌ترین مزایای مهاجرت به استرالیا شاخص بهداشتی و درمانی این کشور است. سیستم درمانی استرالیا طوری ساماندهی شده است که شهروندان و مقیمان دائمی این کشور می‌توانند خدمات بهداشتی-درمانی را با قیمت پایین و حتی در بسیاری از موارد، به‌صورت رایگان دریافت کنند. خدمات رایگان شامل مراقبت‌های اورژانسی، مراقبت‌های بارداری و زایمان، مراقبت‌ کودکان زیر ۶ سال و سالمندان می‌شود.

مزایای طبیعی

از کوهستان‌های بلند تا سواحل شنی! استرالیا با چنین آغوش چهارفصل و متنوعی به‌سراغ دوست‌داران طبیعت می‌آید. شرق این اقلیم را می‌توانید به‌عنوان مقصدی با تنوع آب‌وهوایی بی‌رقیب انتخاب کنید. پرشین مایگرنت برای انتخاب شهر مقصد نیز مشاوره تخصصی خود را متناسب با شرایط شخصی شما ارائه می‌کند تا از همان ابتدای مسیر، سنگ‌بنای مقصد را دقیق و درست پایه‌گذاری کنید!

مزایای اقتصادی

نرخ بیکاری در استرالیا به‌حدی پایین هست که نگرانی مهاجرین را از بابت وضعیت کاری این کشور، رفع کند! فرصت‌های شغلی پروپیمان این سرزمین باعث شده است که نرخ بیکاری ۴ درصدی آن، استرالیا را به یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت کاری تبدیل کند. اقتصاد باثبات و برنامه‌های رفاهی قابل‌اجرا در استرالیا، شهرهایی مانند سیدنی، ملبورن، کانبرا و پرت را به محبوب‌ترین و عاقلانه‌ترین انتخاب‌های مهاجرتی برای ایرانیان تبدیل کرده است. کارشناسان آموزش‌دیده با بررسی دقیق شرایط اقتصادی و کاری شما، بهترین مقصد را برای یک زندگی آرام استرالیایی به شما پیشنهاد می‌کنند.

مزایای اقامتی

استرالیا از آن دسته کشورهایی است که صدها راه‌وروش مختلف را پیش پای مهاجرین خود قرار می‌دهد تا بتوانند اقامت این کشور را اخذ کنند. اگر می‌خواهید با ذهنی مطمئن‌تر پیش بروید، برای دریافت ویزای خود، از وکلای مهاجرتی پرشین مایگرنت که مورد تایید سازمان‌های IAA، MARA، ICCRC و CRCIC هستند، کمک بگیرید تا انواع ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه‌گذاری، ویزای مهارت و تخصص، ویزای خانوادگی، ویزای توریستی و … را به‌دست بیاورید.

پرشین مایگرنت از چه روش‌هایی برای مهاجرت به استرالیا به شما کمک می‌کند؟

یکی از مزایای مهاجرت به استرالیا، وجود روش‌های متعدد برای این کار است! در ادامه می‌توانید انواع روش‌های مهاجرتی به استرالیا را بررسی کنید:

مهاجرت به استرالیا

ویزای کاری

مهاجرت کاری به استرالیا را می‌توان یکی از پرهوادارترین انواع مهاجرت به این کشور معرفی کرد. شرایط ایده‌آل این مدل از مهاجرت به استرالیا باعث شده است که اخذ این ویزا برای ایرانیان مهاجر به یک موفقیت حرفه‌ای و دوست‌داشتنی بدل شود. ویزای اسکیل ورکر استرالیا براساس جدول امتیاز (Point based) کار می‌کند؛ به‌این‌صورت که شما باید حداقل ۶۵ امتیاز به‌دست بیاورید تا بتوانید پروسه دریافت ویزا را طی کنید. سیستم امتیازبندی با معیارهایی مانند سن، میزان مهارت، سطح زبان، سابقه شغلی و… تعریف می‌شود؛ یعنی با هر میزان امتیازی که به دست می‌آورید، وارد رقابت با سایر متقاضیان دریافت ویزا (که مهارت یا شغل مشابه شما را دارند) می‌شوید. طبیعتاً دولت استرالیا با توجه به امتیاز شما برایتان دعوت‌نامه ارسال می‌کند. البته نگران نباشید! به کمک مشاورین مهاجرتی پرشین مایگرنت می‌توانید به بهترین سطح امتیاز در اسکیل ورکر استرالیا دست پیدا کنید و یک تجربه خوش‌خاطره از مهاجرت کاری به استرالیا برای خودتان خلق کنید.

ویزای توریستی

اگر می‌خواهید برای شرکت در کنفرانس، ملاقات با آشنایان، عقد قراردادهای کاری و یا هر اقدام زمان‌بر دیگری به استرالیا بروید، نیاز به ویزای توریستی استرالیا دارید. مدت اعتبار این ویزا بین ۳ تا ۱۲ ماه است و به‌صورت ساب کلاس ۶۰۰ و در استریم‌های متنوعی به متقاضیان ارائه می‌شود. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات کامل و اخذ بهترین نوع این ویزا، به‌صورت آنلاین با مشاورین معتبر مهاجرتی در ارتباط باشید تا با کمترین زحمت و در کوتاه‌ترین زمان، ویزای توریستی استرالیا را به‌دست بیاورید!

ویزای تلنت

با اخذ ویزای تلنت یا ویزای نخبگان می‌توان اقامت استرالیا را از همان لحظه ورود به این کشور، کسب کرد! کسانی تحت‌عنوان استعداد درخشان، مهاجرانی با دستاوردهای ویژه، افرادی با تخصص‌های خاص و نخبگانی در زمینه‌های علمی، هنری و ورزشی امکان مهاجرت به استرالیا و اقامت دائم این کشور را دارند. اگر نیاز به مشاوره ویزای گلوبال تلنت استرالیا دارید، با مشاورین پرشین مایگرنت تماس بگیرید و با خیالی آسوده، باقی مسیر را به دست متخصصین این شرکت معتبر بسپارید.

ویزای خانوادگی

این نوع از ویزای مهاجرت به استرالیا برای زمانی است که یکی از اعضای خانواده در این کشور از دیگر اعضای خانواده حمایت کنند تا آن‌ها نیز بتوانند به استرالیا مهاجرت کنند. ویزای والدین، ویزای فرزندی، ویزای ازدواج و ویزای فامیلی از انواع ویزای خانوادگی است که هر کدام ساب‌‌کلاس‌های مختلفی دارند و درصورتی‌که واجد شرایط باشید، می‌توانید برای اخذ چنین ویزای محبت‌آمیز و جذابی اقدام کنید. وکلای مهاجرتی باسابقه پرشین مایگرنت نیز شما را در مسیر گرفتن اقامت استرالیا با این روش،‌ حمایت می‌کنند تا بتوانید در کنار خانواده، زندگی گرم خود را در این سرزمین استارت بزنید.

ویزای تحصیلی

با ثبت‌نام در یکی از موسسات آموزشی یا دانشگاه‌های استرالیا می‌توانید برای گرفتن ویزای تحصیلی این کشور اقدام کنید. علاوه‌بر امکانات آموزشی و رفاهی دانشجویان مهاجر در استرالیا، می‌توانید همزمان با تحصیل، به کار هم مشغول شوید. نکته طلایی ماجرا اینجاست که اجازه اقامت بعد از اتمام دوران تحصیل، به شما این امکان را می‌دهد که برای پیدا‌کردن شغل مناسب، موقتاً تا حداکثر دو ماه اقامت استرالیا را داشته باشید و پس از یافتن شغل و استخدام، بتوانید برای اقامت دائم در این جغرافیای دلپسند، جدی‌تر قدم بردارید.

بهترین شهرهای استرالیا برای مهاجرت از نگاه کارشناسان باتجربه پرشین مایگرنت

سه شهر برتر برای مهاجرت به استرالیا را می‌توان شامل سیدنی، ملبورن و پرت دانست. سیدنی بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بندر استرالیاست. امکانات عجیب و پررونق سیدنی را در کنار صنایع مختلف ملبورن و دانشگاه‌های متنوع پرت بگذارید و با سنجیدن شرایط آب‌وهوایی این شهرها، دست به انتخاب بزنید. البته خاطرتان باشد که مشاورین مهاجرت به استرالیا می‌توانند این موضوع را به‌طور کامل مختص ویژگی‌های شخصیتی،‌ علایق و شرایط شغلی-تحصیلی افراد بررسی کنند و در انتخاب درست‌ترین شهر برای اقامت در استرالیا در کنار شما باشند.

سخن پایانی

فرقی نمی‌کند در چه شرایطی باشید؛ اغلب شما که طرفدار مهاجرتی امن و کم‌دردسر هستید، می‌توانید با متخصصین پرشین مایگرنت که سال‌های سال ایرانیان بسیاری را با روش‌های تخصصی به استرالیا رسانده‌اند، مشورت کنید و با بررسی مزایای مهاجرت به استرالیا برای اقامت در این سرزمین جادویی و مرفّه، قدم بردارید. دور از های‌وهویِ تبلیغات مهاجرتی، در عبور از این مسیر به تیم خوش‌نام پرشین مایگرنت اعتماد کنید!



 الی گشت    

                تور کیش