بازار گوهرشاد مشهد
بازار گوهرشاد مشهد

بازار گوهرشاد مشهد ، بازاری معروف و قدیمی

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بازار گوهرشاد مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بازار گوهرشاد مشهد ، یکی از قدیمی ترین و معروف ترین بازارهای این شهر آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

شهر زیبای مشهد در همه ایام سال پذیرای بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است، این شهر علاوه بر مکان های زیارتی متعدد، دارای مکان های تفریحی و سیاحتی می باشد که بازار گوهرشاد را می توان در این دسته قرار داد اگر به مشهد مقدس سفر کردید حتما به این بازار زیبا و دیدنی سری بزنید.

بازار گوهرشاد مشهد

بازار گوهرشاد یکی از بازارهای معروف و قدیمی شهر مشهد می باشد. مساحت این مکان حدود ۲۱۰۰ مترمربع و زیربنای آن در طبقه هم کف ۱۴۴۵ مترمربع و طبقه پایین ۷۲۰ مترمربع می‌باشد. زمین این بازار جزء موقوفات گوهرشاد بوده و در سال ۱۳۶۸ش توسط اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی بنیان و سه سال بعد افتتاح گردید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بازار گوهرشاد با وجود سالن‌های عریض دارای ۸۴ مغازه در طبقات است که در آن‌ها لوازم برقی و خانگی، بلور و کریستال، عطر و ادکلن، کفش، اسباب بازی، سوغات و… عرضه می‌شود.  بازار گوهرشاد بیشتر به عنوان بورس لوازم خانگی، بلور و کریستال در میان مردم شناخته شده است. از جمله تسهیلات این مجتمع باید به نمازخانه‌، عابر بانک، آبخوری و سرویس بهداشتی اشاره نمود.

بازار گوهرشاد مشهد

به تازگی در کنار این بازار دو مغازه بزرگ به نام ویرا کیش و میراژ کیش احداث شده است. شیک ترین نوع ظروف تزئینی و گلدان ها را می توان در این مغازه ها پیدا کرد. تمامی اجناس این دو مغازه به صورت مستقیم از کیش و کشور های خارجی وارد می شود. این دو مغازه توانسته اند رقیب های سرسختی برای بازار گوهرشاد در این منطقه محسوب شوند.

بازار گوهرشاد مشهد

دسترسی

  •  
  •  



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)