بازار موبایل ایران

معرفی بازار موبایل ایران و فروشگاه های آن

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بازار موبایل ایران و شعب مختلف آن

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بازار موبایل ایران صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با شعب مختلف این بازار در ادامه با ما همراه باشید.

بازار موبایل ایران از بزرگترین بازارهای کشور در تهران است که به عرضه برترین برندهای دنیا در زمینه تکنولوژی می‌پردازد. در این بازار هر یک از محصولات الکترونیکی از قبیل موبایل، ساعت‌های هوشمند، دوربین دیجیتال، کنسول بازی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم جانبی و… که نیاز داشته باشید پیدا می‌شود. این بازار برای علاقه‌مندان به تکنولوژی بسیار محبوب است و تازه‌ترین محصولاتی که توسط برندهای روز دنیا تولید می‌شوند را می‌توانید از این بازار تهیه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با هر یک از شعبات بازار موبایل ایران آشنا شوید.

معرفی بازار موبایل ایران

بازار موبایل ایران دارای دو شعبه در تهران و یک شعبه در کرمان است که برندهای معتبر بین‌المللی در آنها عرضه می‌شوند. همچنین تنوع محصولات در این بازارها بسیار بالا بوده و با کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف ارائه می‌شوند. این بازار علاوه بر فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات الکترونیکی دارای امکانات رفاهی متنوعی است و از مراکز خرید مدرن و مجهز کشور به شمار می‌رود. از جمله امکانات این بازار می‌توان به پارکینگ، کافی‌شاپ، رستوران، سلف‌سرویس، سوپرمارکت، پله برقی، آسانسور، نمازخانه، سرویس بهداشتی و… اشاره کرد. در ادامه با هر یک از شعبات بازار موبایل ایران بیشتر آشنا خواهیم شد.

بازار موبایل ایران

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


تاریخچه بازار موبایل ایران

از زمان ساخت بازار موبایل ایران مدت زیادی نمی‌گذرد و در سال ۱۳۸۸ به افتتاح این مجموعه در خیابان حافظ پرداخته شد. آقای علی انصاری به‌عنوان مالک بازار موبایل ایران برای گردآوری برندهای جهانی در زمینه تکنولوژی به افتتاح این مجموعه روی آورد. تنوع محصولات در این بازار بسیار بالا است و انواع برندهای معتبر و مطرح موبایل، کامپیوتر، لپ‌تاپ، کنسول بازی، ساعت‌های هوشمند، دوربین دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری، لوازم صوتی و تصویری و… در آن عرضه می‌شوند. قبل از این مجموعه در سال ۱۳۷۸ پاساژ علاءالدین در زمینه فروش موبایل و لوازم جانبی فعالیت خود را آغاز کرد.

این دو مجموعه در فاصله کمتر از یک کیلومتر از همدیگر قرار دارند و در حال حاضر به‌عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند. پس از آن که بازار موبایل ایران توانست به محبوبیت و فروش بالایی دست پیدا کند دو شعبه دیگر آن نیز افتتاح شد. سپس در سال ۱۳۹۴ شعبه دوم بازار موبایل در منطقه ۱۷ شهرداری افتتاح گردید. این مجموعه خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد و به یکی از بهترین مراکز خرید تهران تبدیل شده است. همچنین شعبه سوم بازار نیز در سال ۱۳۹۵ و در شهر کرمان افتتاح شد. تنوع محصولات از نظر برند، قیمت و کیفیت در بازار موبایل ایران بسیار بالا است و شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز می‌کند.

بازار موبایل ایران ۱

بازار موبایل اصلی ایران که با بازار موبایل شعبه یک شناخته می‌شود در تهران واقع شده است. این مجموعه از مجتمع بسیار بزرگ با ۱۴ طبقه و مساحت ۶۳ هزار مترمربع تشکیل شده است و بهترین بازار برای خرید انواع موبایل، کامپیوتر و لوازم دیجیتال شناخته می‌شود. پنج طبقه از این بازار به فروشگاه‌های تجاری، امکانات رفاهی و خدماتی و ۹ طبقه آن به پارکینگ اختصاص می‌یابد. هر یک از طبقات بر اساس محصولات و خدمات تفکیک شده‌اند؛ بنابراین دسترسی مشتریان به محصول موردنظرشان بسیار راحت است. پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، نمازخانه و سرویس بهداشتی از دیگر امکانات این مجموعه هستند. مشخصات بازار موبایل ایران شعبه ۱ عبارتند از:

  • آدرس: تهران، خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان جمهوری، حدفاصل کوچه غزالی و کوچه اقتدار
  • شماره تماس: ۰۲۱۶۴۹۲
  • ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۲۱ و جمعه از ساعت ۹ الی ۱۷

بازار موبایل ایران

فروشگاه‌های بازار موبایل ایران ۱

شعبه اول بازار موبایل ایران بیش از ۱۲۰ فروشگاه دارد که انواع محصولات الکترونیکی و لوازم جانبی را عرضه می‌کنند. فروشگاه‌های این بازار که پنج طبقه را به خود اختصاص می‌دهند عبارتند از:

طبقه زیرین

در طبقه زیرین به فروش موبایل و تعمیرات آن پرداخته می‌شود. از جمله فروشگاه‌های این طبقه می‌توان به کاپیتال، عقیق، همراه سرویس ایرانیان، پارسه، اسمارت، تک همراه، آلفاتل، کوروش، دفتر پیشخوان دولت و… اشاره کرد. این فروشگاه دارای بهترین تعمیرکاران موبایل است که خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهند.

طبقه همکف

در این طبقه برندهای معتبر موبایل مانند سامسونگ، اپل، هوآوی، شیائومی و ال جی در مدل‌های مختلف ارائه می‌شوند. فروشگاه‌های این طبقه شامل اپل، شیائومی، کمال الکترونیک، نمایندگی فروش هوآوی، فوژان، پردیس گستر فارس، کاراتل و… هستند. این طبقه بازدیدکنندگان زیادی دارد که همه‌روزه به خریداری بهترین برندهای موبایل در آن پرداخته می‌شود.

طبقه اول

در طبقه اول انواع کامپیوتر و لپ‌تاپ، انواع دوربین و لوازم جانبی این محصولات عرضه می‌شوند. از جمله فروشگاه‌های این طبقه می‌توان فروشگاه ایران موبایل، پارس، دنیای اپل، اپل استور، ایران اپل مارکت، سیب سفید، رادیکال، شهر نوت‌بوک، بیمه رازی و بانک آینده را نام برد.

طبقه دوم

در این طبقه نمایندگی برندهای معتبر قرار دارند. این فروشگاه‌ها شامل نمایندگی محصولات شیائومی، نمایندگی خدمات پس از فروش سامسونگ، نمایندگی خدمات پس از فروش هوآوی، خدمات پس از فروش همراه سرویس، اپل لند، مایکروتل و سیب ایران هستند.

بازار موبایل ایران

طبقه سوم

این طبقه به امکانات رفاهی و خدماتی مجموعه اختصاص دارد. رستوران‌های مختلف مانند رستوران هانی، فست‌فود جینجر، کافی‌شاپ پرسیت، فروشگاه ژرف آیین پارت، فروشگاه مگا استور لوازم خانگی و… در طبقه سوم قرار دارند. پس از گشت و گذار و خرید انواع محصولات می‌توانید به این طبقه مراجعه کنید و از خودتان پذیرایی نمایید.

بازار موبایل ایران ۲

شعبه دیگر این مجموعه به بازار موبایل ایران ۲ اختصاص دارد که در تهران واقع شده است. این مجموعه از یک مجتمع تجاری ۷ طبقه با ۲۵ هزار مترمربع مساحت تشکیل شده است. شعبه دوم بازار موبایل از بهترین مراکز خرید تهران جهت تهیه موبایل و لوازم جانبی است. این مجتمع دارای سه طبقه تجاری و خدماتی، سه طبقه پارکینگ و یک طبقه نمایشگاه اختصاصی است. مهمترین هدف از تاسیس این بازار ارائه برندهای معتبر موبایل و لوازم جانبی آنها در کنار یکدیگر بوده است. علاوه بر آن شرکت‌های گارانتی کننده با حضور در این بازار نیاز مشتریان را برآورده می‌کنند.

این مجموعه علاوه بر ۲۰۰ پارکینگ که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد در مجاورت پارکینگ شهرداری منطقه ۱۷ قرار گرفته است. این پارکینگ ۱۲۰۰ واحد دارد که نگرانی از بابت جای پارک ماشین برایتان وجود نخواهد داشت. شعبه دوم بازار موبایل از مدرن‌ترین مجتمع‌های تجاری در تهران است و امکاناتی مانند سوپرمارکت، کافی‌شاپ، رستوران، اتاق سیگار، سیستم دوربین مداربسته، سیستم اعلان و اطفای حریق، سیستم صوتی مرکزی، سرویس برق اضطراری هوشمند، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی و سرویس بهداشتی مدرن دارد. مشخصات بازار موبایل ایران ۲ عبارتند از:

  • آدرس: تهران، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، خیابان یافت‌آباد شرقی، جنب پارکینگ طبقاتی شهرداری منطقه ۱۷
  • شماره تماس: ۰۲۱۶۶۶۴۵۳۳۵
  • ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۲۱ و جمعه از ساعت ۹ الی ۲۰

فروشگاه‌های بازار موبایل ایران ۲

همانطور که گفته شد این مجموعه سه طبقه از واحدهای تجاری را به خود اختصاص می‌دهد و به فروش موبایل، لوازم جانبی و ارائه خدمات پس از فروش آن می‌پردازند که عبارتند از:

طبقه زیرین

این طبقه به فروش انواع موبایل اختصاص دارد. از فروشگاه‌های آن می‌توان کیا تل، آوا تل، آسی تل، میسکال، پایا گستر، ایران زمین، دسپینا، پارسیس و دفتر پیشخوان را نام برد.

طبقه همکف

این طبقه از امکانات و فروشگاه‌های مختلف تشکیل شده است. فروشگاه‌های پایتخت، شعبه مرکزی لوتوس، نیروان، اپل استور، دیاموند، هوآوی ارکان تک تیم، مایکروتل، پلاس، بیمه رازی، بانک آینده و نمازخانه در این طبقه قرار دارند.

بازار موبایل ایران ۲

طبقه دوم

برای دسترسی به کافی‌شاپ، محل برگزاری نمایشگاه، موزه مبل ایران و دفتر مدیریت به طبقه دوم می‌توانید مراجعه کنید.

بازار موبایل ایران ۳

سومین شعبه از بازار موبایل ایران در شهر کرمان واقع شده است. این بازار متعلق به یک مجتمع تجاری ۸ طبقه با مساحت ۸۰۰۰ مترمربع است. این مجموعه را می‌توان از دیگر محبوب‌ترین مراکز خرید موبایل کشور دانست که به فروش انواع موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوتر، ساعت‌های هوشمند، کنسول بازی و لوازم جانبی می‌پردازد. همچنین تعمیرات و خدمات پس از فروش در این مجموعه ارائه می‌شوند. سه طبقه از این بازار به فروشگاه‌های تجاری اختصاص دارد و مابقی طبقات به سه طبقه اداری، یک طبقه نمایشگاه و یک طبقه رستوران اختصاص می‌یابند. انواع امکانات رفاهی برای مشتریان از قبیل رستوران، سوپرمارکت، سرویس بهداشتی، اینترنت، نمازخانه و… در این مجموعه وجود دارند. مشخصات بازار موبایل ایران ۳ عبارتند از:

  • آدرس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، قبل از چهارراه امام جمعه
  • شماره تماس: ۰۳۴۳۲۴۴۴۳۰۸
  • ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۲۱ و جمعه از ساعت ۱۷ الی ۲۱

فروشگاه‌های بازار موبایل ایران ۳

واحدهای تجاری این مجموعه سه طبقه را به خود اختصاص می‌دهند که عبارتند از:

طبقه همکف

مهمترین فروشگاه‌های طبقه همکف شامل اپل استور جمهوری، اپل استور آروند، اپل استور ژوان، آرون، ژاو، پلاس، ماتریکس، بازرگانی یک، آریاتل و ساتل هستند.

طبقه اول

فروشگاه‌های هدفون، رادیس، فروشگاه ۱۲۰، امرالد، موبایل سلیم، نجیب‌زاده، اپل استور تاج و ساتل گستر در طبقه اول این مجموعه قرار دارند.

طبقه دوم

از فروشگاه‌های طبقه دوم بازار موبایل شعبه ۳ می‌توان به هیلو، شیائومی، مهاجر، کبیر، ونوس، سورن، تعمیرات عارف، تعمیرات هما، دفتر پیشخوان، گیم سنتر و… اشاره کرد.

سخن پایانی

در این مقاله شعبات بازار موبایل ایران به طور کامل معرفی شدند. این بازار از بهترین مراکز خرید در کشور در زمینه تکنولوژی شناخته می‌شود که علاوه بر شهروندان تهرانی و کرمانی بسیاری از مشتریان از سراسر کشور برای خرید به‌روزترین محصولات و برندهای معتبر جهانی به این بازار مراجعه می‌کنند.



 الی گشت    

                تور کیش