معرفی اقامتگاه بوم گردی ورشیو در نظنز ، اصفهان | Natanz

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اقامتگاه بوم گردی ورشیو نظنز

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با اقامتگاه بوم گردی ورشیو آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این بومگردی زیبا در نظنز در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از مهم ترین انتخاب ها قبل از سفر، انتخاب محل اقامت است که به موارد بسیاری بستگی دارد. اگر می خواهید در سفرتان با فرهنگ و سبک زندگی بومی مردم هر چه بیشتر آشنا شوید، یکی از بهترین تجربه ها اقامت در هتل ها و خانه های بوم گردی است. یکی از اقامتگاه های بومگردی محبوب در نظنز اقامتگاه ورشیو است.

اقامتگاه بوم گردی ورشیو (Varshiv Traditional Guest House) در روستای طار شهر نطنز در استان اصفهان واقع شده است. این اقامتگاه در دامنه های کوه کرکس و در 35 کیلومتری نطنز ساخته شده و دارای 5 باب سوئیت محلی با امکانات مجزا می باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


سوئیت های مختلف اقامتگاه

سوئیت آسمان آبی با ظرفیت اسکان 4 تا 10 گردشگر، دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سرویس خواب کف خواب و یک آشپزخانه جهت پخت و پز مستقل است.

سوئیت میانی دارای ظرفیت 2 تا 5 گردشگر، دارای امکانات حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و یک آشپزخانه است.

سوئیت رو به آسمان دارای ظرفیت 6 تا 10 گردشگر شامل یک تختخواب دبل، یک اتاق با سقف شیشه ای، آشپزخانه و سرویس ایرانی و فرنگی می باشد.

اقامتگاه بوم گردی ورشیو نظنز
اقامتگاه بوم گردی ورشیو نظنز

امکانات موجود

از جمله امکانات و خدمات ارائه شده در این اقامتگاه می توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تورهای گردشگری، سیستم های سرمایشی و گرمایشی شامل پنکه و بخاری گازی، اینترنت نامحدود و پارکینگ غیرمسقف اشاره کرد. فاصله پارکینگ تا اقامتگاه 150 متر است و برای افراد سالمند و کم توان نیز ویلچر تعبیه شده است.

گفتنی است ظرفیت کلی این اقامتگاه 30 گردشگر است، بنابراین اگر می خواهید یک سفر دوستانه با تعداد بالا و یا برگزاری تور داشته باشید، این بومگردی مناسب سفرهای خانوادگی و تورهای گردشگری است.

یک تراس زیبای 24 متری که مشرف به روستاست نیز به صورت مشترک بین تمامی اتاق ها برای دورهمی و صرف چای و انواع دمنوش‌های آتشی قابل استفاده است.

اقامتگاه بوم گردی ورشیو نظنز
اقامتگاه بوم گردی ورشیو نظنز

غذاهای اقامتگاه ورشیو

گردشگران عزیز با هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه می توانند انواع غذاهای محلی ارگانیک این منطقه نظیر کالجوش، آش نازه، آش جو، پلو نازه، انواع دلمه، خورش به، خورش سیب، تاس کباب، دمی باقالی، پلو ماش کرکره، خورش قیمه، قورمه سبزی، آبگوشت و انواع کوفته را سفارش دهند و از طعم و عطر بی نظیر آن ها نهایت لذت را ببرند.

صبحانه این اقامتگاه به صورت بوفه و با استفاده از محصولات محلی و تازه و اتواع مرباهای خانگی، پنیر، کره و نان تازه سرو می شود. خوردن یک صبحانه محلی در دل روستایی بکر بسیار لذتبخش است.

اقامتگاه بوم گردی ورشیو
اقامتگاه بوم گردی ورشیو

جاذبه های دیدنی اطراف

چطور به اقامتگاه ورشیو برویم ؟

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم این اقامتگاه در 35 کیلومتری شهر نطنز در استان اصفهان واقع شده است. برای رسیدن به آن کافیست به سمت نظنز و سپس روستای طار بروید. فاصله اقامتگاه تا شهر اصفهان ۹۹.۳ کیلومتر است.

  • آدرس: استان اصفهان، نطنز، روستای طار، پایین تر از مخابرات، کوچه ورشیو، پلاک 80
  • شماره تماس: 09124247668
  • صفحه اینستاگرام: Varshiv.house

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨