ارزان‌ترین تورهای داخلی برای سفر در عید نوروز ۱۴۰۳

در این مطلب به معرفی ارزان‌ترین تور داخلی برای سفر در عید نوروز ۱۴۰۳ می‌پردازیم تا با خیالی آسوده و بدون نگرانی از هزینه‌ها، سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید. با ما همراه باشید.

ارزان‌ترین تورهای داخلی
ارزان‌ترین تورهای داخلی

تور داخلی مشهد، پایتخت معنوی ایران

هر سال قیمت تور مشهد در ایام ماه رمضان کاهش می‌یابد. امسال نیز به دلیل مقارن شدن عید نوروز و ماه رمضان، می‌توانید تور مشهد را با قیمتی ارزان‌تر از سایر مقاصد تهیه کنید. مشهد با قدمتی دیرینه و فرهنگی غنی، میزبان زائران و گردشگران بسیاری از سراسر ایران و جهان است. مشهد، علاوه بر جاذبه‌های مذهبی، دارای مکان‌های تاریخی متعددی نیز است. از جمله این مکان‌ها می‌توان به آرامگاه فردوسی، شاعر حماسه‌سرای ایران، مسجد گوهرشاد، بنای تاریخی هارونیه و موزه بزرگ خراسان اشاره کرد. هر کدام از این مکان‌ها، گویای بخشی از تاریخ و فرهنگ غنی ایران هستند.

تور داخلی اصفهان، نصف جهان

اصفهان، شهر گنبدهای فیروزه‌ای و زاینده‌رود خروشان، با قدمتی دیرینه و فرهنگی غنی، به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان شناخته می‌شود. این شهر با پل‌های تاریخی، ابنیه‌های باشکوه و معماری بی‌نظیر خود، هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر ایران و جهان است. میدان نقش جهان به عنوان شاهکار معماری ایرانی و اسلامی در قلب اصفهان قرار دارد. این میدان با چهار بنای تاریخی مسجد شیخ لطف‌الله، مسجد امام، عمارت عالی قاپو و بازار قیصریه، به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. اصفهان، دارای بازارهای سنتی متعددی مانند بازار بزرگ اصفهان، بازار قیصریه و بازار هنر است که می‌توانید با تور اصفهان نوروز از آن‌ها دیدن کنید و کالاهای مختلف را با بهترین قیمت تهیه کنید.

تور نوروزی شیراز، گشتی در بهار ایران

با این که شیراز یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است، اما قیمت تور شیراز به نسبت امکانات و کیفیت آن، ارزان تمام می‌شود. یعنی هزینه سفر به این مقصد برای شما ارزان‌تر از سایر مقاصد تمام خواهد شد. این شهر با قدمتی دیرینه و فرهنگی غنی، میزبان زائران و گردشگران بسیاری از سراسر ایران و جهان است. شیراز دارای عمارت‌های باشکوه مانند تخت جمشید، پاسارگاد و نقش رستم است که هر کدام گویای بخشی از تاریخ و فرهنگ غنی ایران هستند. در بهار، عطر بهار نارنج در تمام شهر پیچیده و فضایی دل‌انگیز را به وجود می‌آورد. قدم زدن در خیابان‌های شیراز در بهار تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود.

تور ارزان تبریز، شهر اولین‌ها

تبریز، با معماری خاص و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متعدد، به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای ایران شناخته می‌شود. بازار تبریز، مسجد کبود و ائل گلی، تنها بخشی از دیدنی‌های این شهر هستند.

تور داخلی یزد، شهر بادگیرها

یزد، با معماری منحصر به فرد خود، به عنوان شهر کویری ایران شناخته می‌شود. بادگیرها، میدان امیر چخماق، مسجد جامع یزد و کوچه پس کوچه‌های خشتی، یزد را به مقصدی جذاب برای علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ تبدیل کرده است. نوروز امسال را می‌توانید با سفری دل‌انگیز به این شهر زیبا خاطره ‌انگیز کنید.

تور نوروزی کیش، جزیره‌ای برای تفریحات

با وجود این که تور کیش عید ۱۴۰۳ قیمت ارزانی نخواهد داشت، جزیره کیش با امکانات رفاهی و تفریحی متعدد، به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران شناخته می‌شود. این جزیره با سواحل نیلگون خلیج فارس، مراکز خرید لوکس، تفریحات دریایی هیجان‌انگیز و جاذبه‌های گردشگری متنوع، هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر ایران و جهان است.

ارزانترین تور داخلی را با نهال گشت تجربه کنید

کارشناسان نهال گشت می‌توانند طبق بودجه سفر شما، تور متناسب را پیشنهاد دهند. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق شماره ۰۲۶۱۸۳۰ با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین در وبسایت نهال گشت به آدرس nahalgasht.com می‌توانید قیمت تورهای داخلی را مقایسه کنید.

ارزان‌ترین تورهای داخلی
ارزان‌ترین تورهای داخلی
دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨