کمپ لاکچری مموریز آیکا
کمپ لاکچری مموریز آیکا

آشنایی با کمپ لاکچری مموریز آیکا ، اردن | Jordan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

کمپ لاکچری مموریز آیکا

کمپ لاکچری مموریز آیکا متشکل از 40 چادر بزرگ برزنتی می باشد که در دل صحرا وادی روم در اردن واقع شده است. همجواری این اردوگاه با کوه های تنومند و صحرای خیره کننده عربی ، این امکان را به شما می دهد تا بدون آنکه از فضای لوکس به دور باشید ، در دل طبیعن و فضای آزاد از خواب بیدار شوید. در اینجا می توانید تمامی انتظارات از یک هتل لوکس و درجه بالا را داشته باشید. در ادامه همراه تاپ توریست باشید تا با کمپ لاکچری مموریز آیکا بیشتر آشنا شوید.

کمپ لاکچری مموریز آیکا
کمپ لاکچری مموریز آیکا

سه نوع چادر مختلف در این کمپ وجود دارد :

چادرهای جونیور (3متر مربعی) که مجهز به یک تخت سایز کینگ یا دو تخت دوقلو هستند و می توانند به راحتی دو مهمان را در خود جای دهند.

چادرهای اکسکیوتیو (50متر مربعی) که به یک تخت سایز کینگ و یک تخت مبلی مجهز شده اند. این چادرها می توانند سه مهمان را در خود جای دهند و دارای یک اتاق نشیمن نیز هستند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


چادرهای پانوراما (32متر مربعی) که برای تماشای ستاره ها ایده آل هستند ، مجهز به یک تخت سایز کینگ می باشند. این چادرها می توانند دو مهمان را در خود جای دهند.

کمپ لاکچری مموریز آیکا
کمپ لاکچری مموریز آیکا

تمامی چادرها حمام اختصاصی ، دستگاه تهویه و وای فای دارند. برخی چادرها همچنین دارای سالن غذاخوری و استراحت هستند که باری خانواده ها عالی است.

در دکوراسیون هریک از چادرها از اثاثیه مجلل استفاده شده و طیف رنگی به کار رفته در آن ها زرد ، نارنجی و قرمز است که برگرفته از ماسه های رنگارنگ کویر می باشد. شما می توانید از امکانات موجود در اردوگاه مانند کتابخانه ، تراس ، رستوران و باربیکیو در فضای باز استفاده کنید.

 

کمپ لاکچری مموریز آیکا

مهمانان می توانند از صبحانه های قاره ای و غذاهای محلی به هنگام صرف شام لذت ببرند. بار فوق العاده ای که در زیر صخره قرار گرفته ف نوشیدنی های غیر الکلی ، قلیان و فضای بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند. می توانید از کمپ بیرون بروید و برای چندین روز صحرای زیبای وادی روم را تجربه کنید و از گردش با جیپ ، گردش با بالن و شتر در وادی روم لذت ببرید.

کمپ لاکچری مموریز آیکا



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)