پل راه آهن بیشه پوران دورود ، استان لرستان | Lorestan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

پل راه آهن بیشه پوران دورود

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره پل راه آهن بیشه پوران دورود صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این مسیر زیبا در استان لرستان در ادامه با ما همراه باشید.

استان لرستان یکی از استان های بسیار زیباست که طبیعت بکر آن و مکان های طبیعی این استان باعث شده است که اسم و آوازه آن به عنوان استانی سرسبز و زیبا سر زبان ها باشد و هر ساله گردشگران زیادی به سمت آن جذب می شوند. چیزی که باعث معروف بودن این استان است نه فقط شهرها و مقاصد دیدنی آن، بلکه جاده های آن نیز می باشد. استان لرستان از آن دسته استان های زیبا و سرسبزی است که مانند استان های شمالی کشور جاده های آن نیز مقصد سفر به حساب می آیند. یکی از این مسیرهای زیبا گذشتن از پل راه آهن بیشه پوران دورود است.

راه آهن بیشه پوران دورود
راه آهن بیشه پوران دورود

 

مسیری در حدود 30 دقیقه با قطار از دورود تا بیشه پوران در پیش دارید. قطار چون ماری سیاه از میان جنگل‌های بلوط زاگرس می‌گذرد و به پیش می‌رود. پل راه آهن بیشه پوران، قطار را به آن سوی رود می‌رساند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مناظر بی‌نظیری در سفر با قطار خواهید دید. به آبشار بیشه می‌رسید، آبشاری 48 متری که پس از فرود از صخره‌های کوه به رودخانه سزار می‌پیوندد و دشت‌های پایین دست را سیراب می‌کند. پل راه آهن بیشه دورود با مناظر اطرافش مانند تابلوی نقاشی است که در فصول مختلف چهره‌ای تازه به خود می‌گیرد.

راه آهن بیشه پوران دورود
راه آهن بیشه پوران دورود

لرستان سرزمین بکری است که در غرب ایران و در میان جنگل‌های بلوط، بنه و کوه‌هایی سر به فلک کشیده چون نگینی می‌درخشد. اگر قصد دیدن آبشار بیشه دورود را دارید می‌توانید با وسیله نقلیه خود به دورود سفر کنید و یا با قطار خوزستان تهران در ایستگاه بیشه پوران از قطار پیاده شوید و به نظاره طبیعت بنشینید.

راه آهن بیشه پوران دورود
راه آهن بیشه پوران دورود

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨