پاراسل و شاتل کیش (معرفی دو تفریح محبوب و مهیج کیش )

پاراسل و شاتل کیش (معرفی دو تفریح محبوب و مهیج کیش )

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

پاراسل و شاتل کیش، به نوعی سمبل و معرف این جزیره به همه‌ی مسافران و گردشگران هستند. بارزترین و محبوبترین تفریح آبی، که هر کسی اگر نامشان را بشنود، بی برو برگرد به یاد جزیره‌ی کیش خواهد افتاد. دو تفریحی که طرفداران بسیاری دارد و مسافران بی‌شماری هرساله فقط برای تجربه‌ی این دو، روانه‌ی کیش می‌شوند. تفریحی لاکچری و لوکس، که هر کسی برای امتحان کردنش سر و دست می‌شکاند.
در این مقاله قصد داریم تا برایتان از پاراسل و شاتل کیش صحبت کنیم. ما در این مقاله، از هر چیزی که درباره‌ی این دو تفریح نمی‌دانستید صحبت خواهیم کرد و از سیر تا پیاز، از نحوه‌ی خرید بلیط پاراسل کیش و شاتل گرفته تا ساحلی که باید این دو تفریح را تجربه کنید، همه را تک به تک برایتان توضیح خواهیم داد تا در سفر بعدی‌ خود به کیش، بدون شک به عنوان اولین تفریح به سراغ آنها بروید.

دو نکته‌ی مهم!

در همین ابتدای مقاله، لازم می‌بینیم که در رابطه با دو نکته‌ی مهم، برایتان شفاف‌سازی انجام دهیم! چون بدون شک این سوال برای شما پیش آمده و یا پیش خواهد آمد. اول از همه اینکه مطمئنا از خود می‌پرسید که آیا پاراسل و شاتل کیش، در این دوران کرونایی باز و دایر هستند یا خیر؟
ویروس کرونا، ویروسی شوم بود که با آمدنش، زندگی خیلی از ما را تغییر داد؛ اما همه را نه! خوشبختانه باید در جواب سوالتان به شما این مژده را بدهیم که پاراسل و شاتل کیش، به قوت خود، در ایام کرونا دایر هستند و هیچ محدودیتی برای مسافران وجود نخواهد داشت. به علاوه، این دو تفریح، از تفریحات بسیار امن از نظر پروتکلهای بهداشتی هستند و لازم نیست از این بابت نگران چیزی باشید.
گذشته از موضوع کرونا، موضوع دیگری که ذهن خیلی از ما را به خودش مشغول می‌کند، مسئله‌ی هزینه‌های سفر، به خصوص هزینه خرید بلیط پاراسل و شاتل کیش است. اما گذشته از آن، اگر بخواهید می‌توانید هزینه‌ی سفر خود و البته هزینه‌ پاراسل و شاتل کیش را کاهش دهید! یکی از همین راه‌ها، خرید تخفیف پاراسل و شاتل کیش از وبسایت‌های فروش تخفیف کیش است. از بهترین وبسایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند، می‌توان وبسایت کیش تفریحات (kishtafrihat.com)  را نام برد که از نظر ما از همه منصف‌تر است. به علاوه، ایشان همیشه اعتقاد دارند که: تفریحات کیش با تخفیف بیشتر کیف میده!

پاراسل، اوج لذت تفریحات آبی

این تفریح یکی از جدیدترین، مدرن‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات آبی، در سرتاسر جهان است، با ورود به ایران و به خصوص جزیره‌ی کیش، توانست با سرعت برق و باد خودش را دل بسیاری از گردشگران و مسافران، جا کند. پاراسل کیش یکی از بهترین تفریحات آبی جزیره است و هر ساله گردشگران زیادیی فقط برای تجربه‌ی همین تفریح، راهی جزیره‌ی کیش می‌شوند. نه تنها در کیش، بلکه در جزیره‌ی قشم و سواحل دریایی خزر هم می‌توان این تفریح را پیدا کرد، اما خب همه بر سر اینکه پاراسل کیش از همه‌جا بهتر است، اتفاق نظر دارند.
جزیره‌ی کیش، یک جزیره‌ی صاف و مسطح است و هیچ نوع بلندی در آن وجود ندارد. نه خبری از کوه است، نه حتی تپه‌ای. اما جای نگرانی نیست، چون با وجود پاراسل کیش، منظرهای بسیار متفاوت و بدیع از جزیرهی کیش خواهید داشت که نظیرش را در هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد.
در پاراسل، شما سوار بر چتر (یا بالون) مخصوص می‌شوید و به وسیلهی یک قایق تندرو، بر روی آب کشیده شده و بعد از اندکی اوج گرفته و به پرواز در خواهید آمد. حداکثر ارتفاعی که با پاراسل بالا خواهید، رفت، حدود 50 الی 100 متر و گاها به درخواست خودتان، تا 200 متر خواهد بود. به علاوه، باید گفت که حدود 10 دقیق در اوج خواهید بود و کل روند پاراسل کیش هم حدود یک ساعت به طول خواهد انجامید.

پاراسل و شاتل کیش (معرفی دو تفریح محبوب و مهیج کیش )

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


شاتل، تیوپ ‌سواری هیجان‌ انگیز

از دیگر تفریحات محبوب کیش که از قضا آن هم درست به اندازه‌ی پاراسل محبوب است و اصلا کیش را با همین تفریح می‌شناسند، شاتلسواری است. می‌توان اینطور ادعا کرد که شاتل کیش هم تا حدودی به پاراسل شباهت دارد، چون هر دوی این تفریحات، در آب انجام شده و شما به وسیله‌ی یک قایق موتوری تندرو، بر روی آب کشیده می‌شوید.
تنها تفاوت موجود این است که دیگر خبری از پرواز و اوج گرفت نیست. خب البته بود و نبودش چندان هم فرق ندارد، شاتل کیش، هیجان منحصر به فرد خودش را دارد و خلاصه، به قول معروف گاو نر می‌خواهد و مرد کهن!
در شاتل کیش، شما به همراه دو و یا حداکثر سه نفر دیگر، معمولا به همراه اعضای خانواده‌ی خود، سوار بر تیوپ بزرگی شده و همانطور که گفتیم، به وسیله‌ی یک قایق تندرو، روی آب کشیده می‌شوید. اما! هیچ چیز از پیش تعیین شده‌ای در این تفریح وجود ندارد، حتی مسیر حرکتتان در آب!
همین حرکات غیرقابل پیشبینی است که لذت شاتل کیش را چندین برابر کرده و تجربه‌ای سراسر هیجان‌انگیز، برای شما به ارمغان می‌آورد. این تفریح برای کسانی که تشنه‌ی ماجراجویی و آدرنالین هستند، گزینه‌ی بسیار خوبی خواهد بود، زیرا که هر لحظه امکان سقوط شما در آب وجود دارد!

بهترین ساحل، امنیت و خرید بلیط

چهار ساحل اصلی در جزیره وجود دارد که تجربه‌ی بهترین پاراسل و شاتل کیش را برایتان به ارمغان خواهد آورد. از جمله‌ی این سواحل، می‌توان ساحلهای سیمرغ در شرق جزیرهی کیش، بزرگترین اسکله‌ی کیش یعنی اسکلهی تفریحی، ساحل زیبای مرجان و ساحل دامون در شمال جزیره را نام برد. این سواحل، بهترین و باکیفیت‌ترین و البته امن‌ترین پاراسل و شاتل کیش را در اختیار شما گردشگران عزیز، قرار خواهند داد.
پاراسل و شاتل کیش، از جمله تفریحاتی هستند که هم سرعت بالایی دارند، هم به طبع در آب انجام می‌شوند و هیجان بسیار بالایی هم دارند. به همین دلیل، طبیعی است که نباید انتظار امنیت صد در صدی را از چنین تفریحاتی داشت. حادثه هیچ گاه خبر نمی‌کند و کسی هم امکان پیش‌بینی آینده را ندارد. اما می‌توان با پیش‌گیری و البته دقت و حفاظت و رعایت ایمنی، تا حدود بسیار بالایی، جلوی پیش‌آمد خطر را گرفت. در کلوپ‌هایی که که در کیش وجود دارند، مربیان برجسته و کاردیده وجود دارند که از بروز هرگونه خطر جلوگیری خواهند کرد؛ پس لازم نیست از این بابت، چندان نگران باشید.
برای خرید بلیط پاراسل و شاتل کیش، راه‌های مختلفی وجود دارد، می‌توانید با مراجعه به وبسایت‌ کلوپ‌ها، نسبت به خرید و یا رزرو بلیط (البته بدون تخفیف و با قیمت بالاتر) اقدام فرمایید. یا اینکه می‌توانید در همان روز مقرر، به صورت حضوری بلیط خود را خریداری کنید. اما به هر حال، بهترین راه خرید بلیط، خرید از وبسایتهای فروش تخفیف، مثل کیش تفریحات است؛ زیرا که با این کار، با یک تیر دو نشان خواهید زد. هم هزینه‌ی سفر را تا حد زیادی کاهش می‌دهید، هم لذت پاراسل و شاتل کیش را از آن خود کرده‌اید!

پاراسل و شاتل کیش (معرفی دو تفریح محبوب و مهیج کیش )

سخن پایانی در باب پاراسل و شاتل کیش

جزیره‌ی کیش، بیشتر از هر چیز دیگر، به خاطر تفریحات آبی و دریاییاش شهره است. اگر از هر کسی بپرسید که کیش را با چه چیزی می‌شناسند، بدون شک جواب همه، تفریحات آبی آن خواهد بود. اما گذشته از این موضوع، گل سرسبد تفریحات آبی این جزیره، چیزی نیست پاراسل و شاتل کیش. این دو تفریح بدون شک دوتا از محبوبترین و لاکچریترین تفریحات کیش هستند که گردشگران زیادی، فقط به امید تجربه‌ی آنها به کیش سفر می‌کنند.



 الی گشت    

                تور کیش