بهترین هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب ☀️

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب، آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

جزیره کیش از جزیره‌های خلیج فارس در استان هرمزگان، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نقاط گردشگری ایران است. این جزیره مقصدی ایده آل برای کسانی است که می خواهند هم آرامش در سفر و هم هیجان را تجربه کنند. انتخاب هتل یکی از مهمترین انتخاب های شما قبل از سفر به کیش است.

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که هم می خواهید در هتلی شیک و تمیز اقامت داشته باشید و هم نمی خواهید هزینه بالایی برای آن بپردازید و سفری مقرون به صرفه داشته باشید، پیشنهاد می کنیم هتل خود را از بین هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب، انتخاب کنید.

هتل پانوراما کیش
هتل پانوراما کیش

تعداد هتل های 5 ستاره جزیره کیش بسیار زیاد و متنوع است، اما برخی از این هتل های 5 ستاره قیمت های بسیار بالایی دارند و انتخاب آنها تقریبا با هزینه سفر به خارج از کشور برابری می کند. از جمله هتل های 5 ستاره گران هتل ترنج، هتل داریوش، هتل پالاس، هتل کوروش، هتل مارینا پارک و هتل ویدا هستند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


اما هتل های 5 ستاره با قیمت مناسب بهترین انتخاب برای داشتن اقامتی شیک و در عین حال مقرون به صرفه برای یک سفر داخلی هستند. در ادامه لیستی از بهترین آنها را به شما معرفی می کنیم.

هتل های 5 ستاره با قیمت مناسب

هتل شایان – Shayan Hotel

هتل شایان کیش، هتلی پنج ستاره است که در سال ۱۳۵۴ در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ مترمربع، افتتاح شد. این هتل، یکی از بزرگ ترین و مجلل ترین هتل های کیش است که در ۴ طبقه، ۱۹۱ اتاق و سوئیت لوکس دارد. هتل شایان کیش در یکی از بهترین مناطق جزیره، در نزدیکی ساحل درخشان و بسیاری از جاذبه های گردشگری کیش از جمله بزرگ ترین اسکله تفریحی آن، قرار گرفته است.

هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب
هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب

اقامت در هتل 5 ستاره شایان کیش با فضایی مدرن، امکانات رفاهی لوکس و چشم اندازی آرام بخش از اسکله و آب های نیلگون خلیج فارس، سفری خاطره انگیز را برایتان رقم خواهد زد. اتاق های این هتل شامل اتاق های با منظره دریا و یا باغ هستند.

امکانات رفاهی هتل: صبحانه هتل به صورت بوفه و شامل صبحانه گرم و سرد سرو می شود. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون، یخچال، مینی بار، چای ساز، روم سرویس، اینترنت در اتاق ها و… اشاره کرد (لازم به ذکر است واحدهای ساحلی هتل، فاقد اینترنت هستند). همچنین هتل دارای استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، بیلیارد و کافی شاپ می باشد.

هتل شایگان – Shaygan Hotel

هتل شایگان کیش یک هتل ۵ ستاره واقع در بهترین نقطه جزیره کیش در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد. ساختمان این هتل دارای ۳ طبقه و ۱۳۰ سوئیت و اتاق مجهز و کامل بوده که دارای بهترین امکانات ممکن برای آسودگی مسافران است. هتل شایگان در نزدیکی مراکز تجاری و تفریحی جزیره کیش مانند مجتمع پردیس یک و دو، مجتمع تجاری پانیذ، پارک دلفین ها، پارک مرجان ها، اسکله تفریحی کیش و… قرار گرفت است.

هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب
هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب

تمام این موارد باعث شده اند که هتل شایگان کیش جزو اولین انتخاب ها برای رزرو هتل کیش باشد. پرسنل حرفه‌ای و مجرب هتل در تلاش هستند که اقامتی شایسته و دلنشین را در کیش تجربه کنید. لازم به ذکر است که این هتل ابتدای بلوار رودکی واقع شده و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است.

امکانات رفاهی هتل: صبحانه هتل به صورت بوفه و شامل صبحانه گرم و سرد سرو می شود. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون، یخچال، مینی بار، روم سرویس، اینترنت در اتاق ها و… اشاره کرد. همچنین هتل دارای کافی شاپ، چایخانه سنتی و رستوران روی بام می باشد.

هتل پانوراما – Panorama Hotel

هتل پانوراما کیش واقع در بلوار رودکی در فرودین ماه سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسیده است. ساختمان این هتل نوساز در ۱۵ طبقه بنا و با برخورداری از ۲۶۷ باب واحد اقامتی همراه با امکانات رفاهی مدرن، انتخابی مناسب برای اقامت در جزیره کیش خواهد بود.

هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب
هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب

قرارگیری مجموعه در بلوار رودکی موجب دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن دیدنی جزیره از جمله مرکز خرید سارینا ۲، زیتون و ساحل نیلگون خلیج فارس گردیده است. پرسنل مجرب هتل پانوراما میزبان شما جهت جاودانه ساختن لحظات خوش در مدت اقامتتان خواهند بود.

هتل پانوراما کیش

امکانات رفاهی هتل: صبحانه هتل به صورت بوفه و شامل صبحانه گرم و سرد و با تنوع خوب سرو می شود. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون، یخچال، مینی بار،روم سرویس، چای ساز و… اشاره کرد. همچنین هتل دارای استخر، سونا، جکوزی، کافی شاپ، اتاق چمدان و اینترنت رایگان در لابی می باشد.

هتل ایران – Iran Hotel

هتل بین المللی پنج ستاره ایران، واقع در قلب جزیره زیبای کیش و در دو برج مجزا در سال ۱۳۹۳ بنا گردیده است. این هتل دارای ۱۲۸ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب بوده که ضلع شمالی آن مشرف به دریا و ضلع جنوبی رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ جزیره می‌باشد.

هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب
هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب

دسترسی مناسب مجموعه به ساحل و مراکز خرید جزیره از جمله بازار مروارید و همچنین کارتینگ کیش از مزایای این مجموعه می‌باشد. هتل ایران با معماری مدرن و امکانات عالی با کادری مجرب و آموزش دیده پذیرای میهمانان گرامی می‌باشد.

امکانات رفاهی هتل: صبحانه هتل به صورت بوفه و شامل صبحانه گرم و سرد سرو می شود. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون، یخچال، مینی بار، چای ساز، روم سرویس، اینترنت در اتاق ها و… اشاره کرد. همچنین هتل دارای استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی می باشد.

هتل بین المللی کیش – Kish Hotel

هتل بین‌المللی کیش در سال ۱۳۹۶ در زیباترین منطقه این جزیره افتتاح شد. این هتل دارای ۳۴۲ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی عالی است. اتاق‌های رو به دریا دارای چشم انداز فوق‌العاده‌ای از خلیج فارس هستند. همچنین رستوران هتل با ارائه غذاهای خوشمزه‌ ایرانی و فرنگی، محبوبیت زیادی در بین مسافران دارد.

هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب
هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب

هتل بین المللی کیش در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارد و نزدیک به اسکله تفریحی کیش، بازار مریم و ونوس و بولینگ مریم است. این هتل با پذیرایی به سبک ایرانی و خدمات در سطح بین الملل، گزینه‌ای مناسب برای اقامت در جزیره کیش است.

امکانات رفاهی هتل: صبحانه هتل به صورت بوفه و شامل صبحانه گرم و سرد سرو می شود. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون، یخچال، مینی بار، چای ساز، روم سرویس، اینترنت در اتاق ها و… اشاره کرد. همچنین هتل دارای استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ، سالن بازی کودکان و سالن زیبایی می باشد.

هتل امیرکبیر – Kish Amirkabir Hotel

هتل امیرکبیر یکی از هتل های تازه تاسیس در کیش است. این هتل در فضایی باز دارای سوئیت ها و اتاق‌هایی با امکانات رفاهی می‌باشد که در مجاورت مراکز خرید و مراکز تفریحی کیش اعم از بازارهای دیپلمات کیش، اسکله و پارک میرمهنا کیش قرار دارد.

هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب
هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب

پرسنل آموزش دیده هتل امیرکبیر و اتاق های دلباز، با دکوراسیون دلنشین و با امکانات مناسب با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشند تا اقامتی خاطره‌انگیز برایتان به ارمغان آورند.

امکانات رفاهی هتل: صبحانه هتل به صورت بوفه و شامل صبحانه گرم و سرد سرو می شود. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون، یخچال، مینی بار، چای ساز، روم سرویس، اینترنت در اتاق ها و… اشاره کرد. همچنین هتل دارای کافی شاپ، کافی نت و چایخانه سنتی می باشد.

هتل میراژ – Mirage Hotel

هتل پنج ستاره میراژ یکی از مجلل‌ترین هتل‌های نوساز جزیره زیبای کیش می‌باشد که در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسیده است. ساختمان این مجموعه با معماری خاص و مدرن در ۸ طبقه بنا و دارای ۱۷۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات و تجهیزات مدرن با چشم انداز زیبای جزیره یا دریا می‌باشد.

هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب
هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب

از مزیت های هتل می‌توان به نزدیکی آن به ساحل خلیج نیلگون فارس و تفریحات ساحلی از جمله جت‌اسکی، قایق‌سواری، غواصی و… به فاصله ۸۰۰ متر و مراکز خرید مریم و ونوس به فاصله ۴۵۰ متری اشاره کرد. پرسنل مجرب هتل میراژ میزبان شما جهت جاودانه ساختن لحظات خوش در مدت اقامتتان خواهند بود.

امکانات رفاهی هتل: صبحانه هتل به صورت بوفه و شامل صبحانه گرم و سرد سرو می شود. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون، یخچال، مینی بار، چای ساز، روم سرویس، اینترنت در اتاق ها و… اشاره کرد. همچنین هتل دارای استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد و کافی شاپ می باشد.

هتل آرامیس پلاس – Aramis Plus Hotel

هتل پنج ستاره آرامیس پلاس کیش در آبان ماه سال ۱۳۹۹ مورد بهره برداری قرار گرفت و یکی از هتل های جدید جزیره کیش می باشد. از بهترین مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای خلیج فارس و مراکز خرید از جمله پردیس۲، کیش مال، رویا مال و کتون اشاره نمود.

هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب
هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب

هتل پنج ستاره آرامیس پلاس کیش در ۱۴ طبقه و با ۱۷۱ باب اتاق و سوئیت، با امکانات خوب به همراه پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

امکانات رفاهی هتل: صبحانه هتل به صورت بوفه و شامل صبحانه گرم و سرد سرو می شود. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون، یخچال، مینی بار، چای ساز، اینترنت در اتاق ها و… اشاره کرد. همچنین هتل دارای سونا خشک، سونا بخار و چایخانه سنتی می باشد.

هتل پارمیس – Parmis Hotel

هتل بین‌المللی پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش می‌باشد که در آبان ماه سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید. ساختمان هتل با طراحی خاص و مدرن در ۷ طبقه بنا و دارای ۱۶۸ باب اتاق و سوئیت زیبا و مجهز به تمامی امکانات رفاهی می‌باشد. موقعیت عالی هتل موجب دسترسی آسان به مراکز خرید از جمله پردیس ۱ و ۲ و مناطق تفریحی جزیره گردیده است.

هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب
هتل های 5 ستاره کیش با قیمت مناسب

هتل پارمیس با کادری آموزش دیده و مجرب، در فضایی دلپذیر و به یادماندنی، آرامشی بی‌حد و مرز را برای شما آرزومند است. لازم به ذکر است اتاق های هتل نمای دریا ندارد و منظور از اتاق های سمت دریا، جهت آن به سمت دریا می‌باشد و همچنین مجموعه آبی هتل در حال بازسازی می‌باشد.

امکانات رفاهی هتل: صبحانه هتل به صورت بوفه و شامل صبحانه گرم و سرد سرو می شود. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون، یخچال، مینی بار، چای ساز، اینترنت در اتاق ها و… اشاره کرد. همچنین هتل دارای یک چایخانه سنتی می باشد.



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨