سفر تابستانی (با ویزای فوری) به دبی با رفع محدودیت های کرونا

سفر تابستانی (با ویزای فوری) به دبی با رفع محدودیت های کرونا

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اگر تابستان امسال تصمیم گرفته اید که شهر مدرن و لوکس دبی را جهت گذراندن تعطیلات تابستانی خود انتخاب کنید، باید بدانید که با شروع باز شدن مرز کشور امارات مسئولان این کشور تصمیمات جدیدی در خصوص ارائه ویزا توریستی گرفته اند که در ادامه به آن می پردازیم. اما خوشبختانه تور دبی تابستان مثل هر سال با استقبال بی نظیری روبرو شده است و مهمتر اینکه امارات مرزهای خود را برای شهروندان و توریست های ایرانی باز کرده و این کشور ورود گردشگران و حتی افراد مقیم را مشروط به انجام تست ویروس کرونا کرده است و با توجه به اینکه سفارت امارات متحده عربی کار خود را آغاز کرده و امکان ارائه درخواست برای ویزای توریستی وجود دارد برگزاری تورهای تابستانی دبی بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته است. البته سفر به این کشور به انجام تست کرونا در مراکزی که خود سفارت تعیین کرده، مشروط شده و الزامی است و شهروندان ایرانی موظف هستند که 4 روز قبل از سفر به دبی این تست را بدهند و گواهی آن را به همراه داشته باشند. همچنین مسافران می بایستی این تعهد را بدهند که در صورت داشتن علائم ویروس کرونا، در امارات قرنطینه شوند که هزینه آن به عهده خود مسافر است.

سفر تابستانی (با ویزای فوری) به دبی با رفع محدودیت های کرونا

خوب از آنجاییکه کشور امارات به دنبال شیوع ویروس کرونا از هشتم اسفند ماه 98 مرزهایش را به روی اتباع همه کشورها بست، صنعت گردشگری در این کشور به کل تعطیل شد و مهمتر اینکه اقتصاد این کشور بیشتر بر پایه توریست است، تا جاییکه دبی به تنهایی در سال 2019 میلادی میزبان 16.7 میلیون توریست با بیش از 150 میلیارد درهم درآمد بود. اینک شهر دبی درست بعد از ماه ها وقفه، به دنبال بازگشایی تدریجی مرزهایش، البته با تدبیرات جدید پروازهایش را از سر گرفته تا بخشی از ضررهای گردشگری سالی که گذشت را جبران کند؛ بنابراین تابستان امسال سالی پر رونق و پر مسافر برای شهر دبی و کشور امارات متحده عربی خواهد بود.

خوب در حال حاضر بخش ویزای سفارت این کشور در تهران به درخواست ویزاهای توریستی مسافران علاقه مند رسیدگی می کند و نیز پرواز دبی ـ تهران هم به شکل محدود برقرار می شود. همچنین این شهر محدودیت ها و پیش شرط هایی را برای سفر به دبی تعیین کرده که انجام تست کرونا از جمله یکی از آنهاست. لازم به ذکر است که در اطلاعیه هایی که شرکت های هواپیمایی امارات منتشر کرده اند تاکید بر آن داشته اند که انجام تست PCR برای همه مسافران که دارای ویزای توریستی، بیزنس و اقامت معتبر از این کشور هستند، الزامی می باشد و گواهی مربوط به آن باید از مراکزی که سفارت امارات در ایران مشخص کرده، دریافت گردد. همچنین مسافرانی که 14 روز قبل از سفر با تور دبی به کشورهایی همچون: هند، نیجریه و آفریقای جنوبی سفر کرده ‌باشند، اجازه استفاده ترانزیت از پرواز امارات را نخواهند داشت، البته افراد مقیم و دارندگان ویزای امارات اما از این قاعده مستثنی هستند. همچنین داشتن بلیط رفت و برگشت برای مسافران ایرانی این مقصد الزامی است و چنانچه کسانی که فقط بلیط رفت داشته باشند اجازه پرواز به دبی را نخواهند داشت؛ این قانون شامل اتباع امارات و کسانی که اقامت این کشور را دارند نمی ‌شود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


سفر تابستانی (با ویزای فوری) به دبی با رفع محدودیت های کرونا

شرایط جدید اخذ ویزا فوری دبی برای شهروندان ایرانی

دبی از مقاصد پر رفت و آمد برای ایرانیان بشمار می رود که با این وجود دریافت ویزا از شرایط بی چون و چرای ورود به این شیخ نشین عربی است و در گذشته همین چند سال اخیر ویزای توریستی دبی برای گردشگران ایرانی به صورت ویزای عادی، سرویس، یک ماهه و سه ماهه با ارائه پاسپورت معتبر و کارت ملی براحتی صادر می ‌شد. اما چند ماهی می شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح جهان و عوامل دیگر صدور ویزا از طرف سفارت دبی برای ایرانیان به حالت تعلیق درآمد؛ اما در حال حاضر این مشکل برطرف شده است و طبق اعلام سفارت صدور ویزا برای گردشگران ایرانی با شرایط جدید از سر گرفته شده است که در بالاتر به این شرایط مختصر اشاره کردیم و در ادامه از شرایط سفر به دبی در دوران کرونا می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • ویزای ورود به امارات
  • نتیجه منفی تست پی‌ سی ‌آر کووید – 19
  • در صورت عدم پوشش بیمه بین‌ المللی، از بیمه پزشکی سفر خود اطمینان حاصل کنید.
  • گردشگران موظفند تمام اطلاعات خود را در برنامه “COVID-19 DXB” ثبت کنند.

سفر تابستانی (با ویزای فوری) به دبی با رفع محدودیت های کرونا

چه عواملی ریسک ریجکت شدن ویزای دبی را کم میکند!

خوب بی شک این روزها با توجه به مبلغی که بابت اخذ ویزا دبی پرداخت می کنید و در صورت ریجکتی مبلغ قابل استرداد نیست؛ انتخاب صحیح و بهترین آژانس هواپیمایی در خصوص اخذ ویزا توریستی دبی می تواند ریسک این موضوع را برای شما به شدت کم کند، در حال حاضر با اعلام خبر صدور ویزای دبی برای شهروندان ایرانی، تور دبی مجددا در میان لیست مقاصد گردشگری قرار گرفته است، اما نکته اینجاست که شرایط دریافت ویزا کمی تغییر کرده و سخت شده و افراد متقاضی ابتدا می بایستی شرایط و دلایل ریجکتی ویزای دبی را بررسی نمایند و سپس برای دریافت ویزا توریستی اقدام کنند. خوب سوالاتی که این روزها بین مسافران رد و بدل می شوند این است که شهروندان ایرانی می ‌توانند برای دریافت ویزای دبی اقدام کنند؟ در صورت اقدام برای ویزا چند درصد امکان مثبت بودن جواب ویزا وجود دارد؟ دلایل ریجکتی ویزای دبی کدام‌ ها هستند و چه افرادی نمی ‌توانند برای دریافت ویزا اقدام کنند؟ دانستن جواب این سوال ‌ها و دلایلی که ممکن است درخواست شما از طرف سفارت رد بشود، قطعا کمک شایانی خواهد کرد که ابتدا دلایل ریجکتی را برطرف کرده و سپس برای دریافت ویزا اقدام نمایید.

پیشنهاد ما برای جواب تک تک این سوالات و دریافت صد در صد ویزا فوری دبی مراجعه به آژانس مسافرتی نامی گشت و تماس با مشاوران با تجربه این مجموعه گردشگری موفق می باشد و مهمتر اینکه مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تور خارجی در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی دبی خود و اخذ صد در صد ویزای فوری دبی از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

سفر تابستانی (با ویزای فوری) به دبی با رفع محدودیت های کرونا

مدت زمان صدور و اعتبار ویزای فوری دبی

ویزاهای دبی به صورت عادی (14 روزه)، توریستی یک ماهه یک بار ورود، توریستی یک ماهه چند بار ورود، توریستی سه ماهه یک بار ورود و سه ماهه توریستی چند بار ورود برای درخواست کنندگان صادر می ‌شود. شما عزیزان با دریافت هر یک از ویزاهای دبی، از زمان صدور 2 ماه فرصت دارید از آن استفاده نمایید. در واقع تمام ویزاهای دبی از روز صدور تا 2 ماه اعتبار دارند؛ اما بعد از ورود به کشور امارات می ‌توانید با توجه به نوع ویزا و مدت زمانی که در آن بیان شده در دبی اقامت داشته باشید. نکته مهم دیگر اینکه مدت زمان جواب ‌دهی به ویزای دبی 3 الی 7 روز کاری می باشد و این نکته نیز در تمامی ویزاهای دبی مشترک است و طبق قوانین دبی:

با ویزای نرمال می ‌توانید 14 روز، ویزای یک ماهه 30 روز، توریستی یک ماهه 30 روز (یک یا چند بار ورود)، توریستی سه ماهه (یک یا چند بار ورود) در دبی اقامت داشته باشند. نکته مهم اینکه مسافران فقط تا زمان اعتبار ویزایشان این امکان را دارند که در خاک دبی اقامت داشته باشند. در غیر اینصورت شامل جریمه می ‌شوند، پس حتما دقت لازم را داشته باشید. از این رو به تاریخ اعتبار ویزا توریستی خود توجه نمایید و حتما در زمان مشخص شده خاک این کشور را ترک کنید تا متحمل ضرر و مشکلات جدی تری نشوید. پروسه دریافت ویزای دبی تغییر نکرده و همانند سابق است و همچنان از طریق آژانس ‌های هواپیمایی و با ارسال مدارک انجام می پذیرد، اما مدارک مورد نیاز ویزای دبی در قبل و بعد از شیوع ویروس کرونا تغییر کرده است.

سفر تابستانی (با ویزای فوری) به دبی با رفع محدودیت های کرونا

آشنایی با نکات مهم درباره شرایط سفر به دبی در کرونا

  • تمامی ویزاهای دبی از زمان صدور 2 ماه اعتبار دارند.
  • مدت زمان صدور ویزای دبی 3 الی 7 روز کاری است.
  • در صورت مرفوض شدن ویزای دبی از سوی مرکز صدور ویزای امارات، مبلغ ویزا قابل برگشت نیست.

در آخر آژانس هواپیمایی نامی گشت تنها درخواست کننده ویزا فوری دبی بدون ریجکتی می باشد و از آنجاییکه تصمیم نهایی جهت صدور یا عدم صدور ویزای دبی بر عهده مرکز صدور ویزا در امارات می ‌باشد این مجموعه توانسته رضایت مسافران را در خصوص اخذ ویزا دبی کسب کند. بنابراین جهت دریافت ویزا و رزرو تور دبی با همکاران آژانس هواپیمایی نامی گشت با شماره 49398  – 021 تماس بگیرید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)