اتاق فرارهای اصفهان
اتاق فرارهای اصفهان

اتاق فرارهای اصفهان؛ مکانی برای تجربه بازی های ترسناک

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اتاق فرارهای اصفهان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با اتاق فرارهای اصفهان آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با اتاق فرارهای هیجان انگیز در اصفهان با ما همراه باشید.

اصفهان دارای مکان‌های تفریحی و در عین حال هیجان‌انگیز است که تقریبا اکثر آن ها با استقبال بالایی مواجه می‌شوند. یکی از این مکان‌ها اتاق‌های فرار هستند و لحظات به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

گردشگران در کنار تماشای جاذبه‌های گردشگری می‌توانند در لیست تفریحات خود رفتن به اتاق‌ فرار را اضافه کنند و در محیطی رمزآلود و عجیب خاطرات مهیجی برای خود و دوستانشان رقم بزنند.

اتاق فرارهای اصفهان
اتاق فرارهای اصفهان

معروف‌ترین اتاق فرارهای اصفهان

در این بخش اتاق‌های فراری که در اصفهان بیشترین طرفداران را داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند را معرفی می کنیم:

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


اسکیپ سنتر

اسکیب سنتر به‌عنوان بزرگ‌ترین اتاق فرارها در شهر اصفهان شناخته می‌شود که در سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی شد. این مکان در مجموعه باغ جوان و خیابان شیخ صدوق اصفهان سه شعبه دارد. در شروع کار تنها دو اتاق فرار عکاسخانه و سکوت سیاه وجود داشت و در ادامه ۱۱ اتاق فرار دیگر به آن اضافه شد. همچنین ۹ سناریو جذاب و متفاوت در اسکیپ سنتر همراه با بازی مافیا برگزار می‌شوند. در شعبه مرکزی اسکیپ سنتر سناریوها در ژانرهای ترسناک آمیتیست، نفرین، هویت مخفی، هیپنوتیزم و فوکوشیما اجرا می‌شوند.

مجموعه باغ جوان دارای دو شعبه اسکیپ سنتر است که در شعبه الف بازی‌های مرگ، لالایی شیطان، سافاری، بازمانده و مسافر روانی و در شعبه ب بازی شناینینگ اجرا می‌شوند. یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها به نام بازی دفینه برای اولین‌بار در محیط باز در اصفهان اجرا می‌شود که همین امر مجموعه اسکیب سنتر را به یکی از بهترین اتاق فرارهای اصفهان تبدیل کرده است. قواعد این بازی شبیه به سایر بازی‌ها است با این تفاوت که در محیط باز به مدت ۱۲۰ دقیقه انجام می‌شود و تعداد نفرات لازم ۶ تا ۱۲ نفر و بالای ۱۸ سال هستند. اطلاعات اتاق فرار اسکیپ سنتر عبارت‌اند از:

  • آدرس شعبه مرکزی: خیابان شیخ صدوق چهارراه وکلا زیرگذر
  • آدرس شعبه باغ جوان الف: مشتاق سوم، مجموعه تفریحی باغ جوان، درب پارکینگ
  • آدرس شعبه باغ جوان ب: مشتاق سوم، مجموعه تفریحی باغ جوان
  • شماره تماس: ۳۶۶۳۶۸۲۸
اتاق فرارهای اصفهان
اتاق فرارهای اصفهان

اسکیپ روم دات آی آر

این اسکیپ روم از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین اتاق فرارها در کشور است که نه تنها در اصفهان بلکه در سایر شهرها مانند تهران، کرج و اهواز شعبه دارد. این مرکز از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین به شمار می‌رود. همچنین این گروه سرگرمی در تابستان سال ۱۳۹۴ با هدف طراحی و اجرای بازی‌های معمایی، فکری و اتاق فرار فعالیت خود را آغاز نمود. اسکیپ روم دات آی آر دومین شعبه خود را در شهر اصفهان و د سال ۱۳۹۶ افتتاح کرد و در حال حاضر سه شعبه در این شهر دارد.

مهم‌ترین اتاق فرارهای این اسکیپ روم شامل تابوت، سرقت، اپیدمی، طاعون، سلول، فرشته مرگ، آواز مردگان و شام آخر هستند. اتاق فرار طاعون یکی از هیجان‌انگیزترین سناریوها را دارد که مربوط به شیوع همه‌گیر طاعون در شهر است. هنگام بازی در این اتاق وارد یک تیم می‌شوید و طبق این سناریو یک گروه تحقیق داروهای ضد طاعون را بر روی شما آزمایش می‌کنند. در مدت ۶۰ دقیقه با پیدا کردن سرنخ‌ها و رمز عبور می‌توانید از اتاق فرار خارج شوید. اطلاعات اسکیپ روم دات آی آر عبارت‌اند از:

  • آدرس شعبه ۱: میدان نوبهار، ابتدای خیابان دوران، مرکز آغاز فراغت خانواده
  • آدرس شعبه ۲: خیابان کاشانی، پس از چهارراه وفایی، انتهای کوچه ۳۱، بن‌بست شکوفه، پلاک ۷۱، مرکز بازی‌های اتاق فرار انجمن اوقات فراغت اصفهان
  • آدرس شعبه ۳: بلوار سجاد، چهارراه آپادانا اول، کوچه شهریار، پلاک ۱۶، انجمن اوقات فراغت اصفهان
  • شماره تماس: ۳۶۶۲۴۰۹۷

اسکیپ روم ویژن

این اسکیپ روم برای اولین‌بار در سال ۱۳۹۸ در دو استان اصفهان و تهران شروع به کار کرد. در حال حاضر از محبوب‌ترین اتاق فرارهای اصفهان شناخته می‌شود و دارای سه اتاق فرار قلمرو اجنه نفرین و ایت است که عبارت‌اند از:

اتاق فرار قلمرو اجنه: سناریوی قلمرو اجنه بسیار محبوب است و در ژانر وحشت قرار می‌گیرد. نوعی تئاتر تعاملی و ترسناک در مورد سفر به روستایی به نام بکرآباد است. این بازی در زمان ۱۰۰ دقیقه و با تعداد نفرات ۵ تا ۸ نفر انجام می‌شود.

اتاق فرار ایت: این سناریو متعلق به موجودی به نام پنی وایز یا ایت است که هر ۲۷ سال یک‌بار از خواب بیدار می‌شود. این موجود افراد را شکار می‌کند و از آنها تغذیه می‌کند. شما طبق این سناریو وارد یک خانه می‌شوید که محل زندگی پنی وایز است و حدود ۶۰ دقیقه زمان دارید تا فرار کنید.

اتاق فرار نفرین: این بازی ۶۰ دقیقه‌ای به دهکده‌ای در شوروی ارتباط دارد. در این سناریو در سال ۱۹۶۸ طی یک مراسم خاک‌سپاری سقف کلیسای دهکده خراب می‌شود و کشیش غیب می‌گردد. در ادامه پس از ۱۰ سال وارد کلیسا می‌شوید و در حینی که اتفاقات ترسناکی برای شما اتفاق می‌افتد باید معمای ناپدید شدن کشیش را حل کنید. اطلاعات اسکیپ روم ویژن عبارت‌اند از:

  • آدرس شعبه ۱: اتوبان آقا بابایی، خیابان فرهنگ
  • آدرس شعبه 2: خیابان بزرگمهر، ابتدای خیابان مفتح غربی
اتاق فرارهای اصفهان
اتاق فرارهای اصفهان

اسکیپ روم وی آی پی

یکی دیگر از معروف‌ترین اتاق فرارهای اصفهان اسکیپ روم وی‌آی‌پی است که در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد. این مرکز دارای اتاق فرارهای الموت، مومیایی و رانده شده است. در اتاق فرار مومیایی شما به یک گروه باستان‌شناس ملحق می‌شوید و وارد اهرام مصر خواهید شد و نفرین آن را باطل می‌کنید.

زمان بازی ۷۰ دقیقه است و به ۴ تا ۸ نفر نیاز دارد. در اتاق فرار الموت نیز وارد روستای الموت قزوین می‌شوید. سپس وارد کلبه می‌شوید و با حوادث ترسناک مواجه خواهید شد. بازی در یک ساعت با تعداد نفرات ۴ تا ۶ نفر انجام می‌شود. اطلاعات اسکیپ روم وی‌آی‌پی عبارت‌اند از:

  • آدرس شعبه ۱: بزرگمهر، خیابان آراسته، نبش کوچه فردوس، پلاک ۱
  • آدرس شعبه ۲: آپادانا اول، انتهای بن‌بست ۹، پلاک ۱۵۴

سایر اتاق فرارهای اصفهان

اسکیپ روم زون

این اسکیپ روم از دو اتاق فرار ترسناک طلوع مرگ و ماه شوم برخوردار بوده و علاقه‌مندان زیادی دارد. در سناریو طلوع مرگ از آخرین پرواز شهر جا مانده‌اید و وارد گروه می‌شوید. شما و گروهتان توسط زامبی‌ها محاصره می‌شوید و تنها دو راه دارید. راه اول نجات شهر از نابودی و راه دوم پیدا کردن راه فرار از اتاق است.

این بازی به مدت ۸۰ دقیقه و با تعداد نفرات ۴ تا ۷ نفر انجام می‌شود. در سناریوی ماه شوم به جنگل جیغ وودز وارد می‌شوید و در شبی که ماه کامل می‌شود صداهای وحشتناکی به گوشتان می‌رسد. بازی در ۸۰ دقیقه و با تعداد ۴ تا ۸ نفر انجام می‌شود. اطلاعات اسکیپ روم زون عبارت‌اند از:

  • آدرس: خیابان حکیم نظامی، روبروی پمپ بنزین پل فلزی، نبش کوچه ساحل، پلاک ۳
  • شماره تماس: ۰۹۳۸۷۱۱۲۲۲۰

اسکیپ روم گیم لند

از دیگر اتاق فرارهای اصفهان اسکیپ روم گیم لند را می‌توان نام برد که دو اتاق فرار دارد. اتاق فرارهای عکاسخانه و سکوت سیاه در این اسکیپ روم هستند که با بازی‌های مهیج و ترسناک خود آدرنالین خون را بالا می‌برند:

اتاق فرار عکاسخانه: در این اتاق با چالش‌های زیادی مواجه می‌شوید. در حین مشاهده آلبوم خانوادگی توجهتان به یک نگاتیو جلب می‌شود که برای پدربزرگتان مهم بوده است. به آدرس عکاسخانه که بر روی نگاتیو ذکر شده می‌روید تا عکس را ظاهر کنید. پس از دو هفته برای تحویل عکس به عکاس‌خانه می‌روید که متوجه می‌شوید سال‌هاست که بسته است. شما در این بازی باید معمای بسته شدن عکاسخانه را حل کنید. این بازی به مدت ۶۰ دقیقه و با تعداد ۴ تا ۶ نفر ۱۶ سال به بالا انجام می‌شود.

اتاق فرار سکوت سیاه: طبق سناریوی این اتاق فرار شما به همراه دوستانتان در یک معدن کار می‌کنید. در معدن متوجه تغییراتی می‌شوید و باید با حل معما از اتاق فرار کنید. بازی در ۶۰ دقیقه و با تعداد نفرات ۴ تا ۶ نفر بالای ۱۶ سال انجام می‌شود. اطلاعات اسکیپ روم گیم لند عبارت‌اند از:

  • آدرس: خیابان فرایبوک، کوی ۱۵، پلاک ۵۲
  • شماره تماس: ۳۶۶۸۷۴۵۱
اتاق فرارهای اصفهان
اتاق فرارهای اصفهان

اسکیپ روم گیت

در لیست محبوب‌ترین اتاق فرارهای اصفهان اسکیپ روم گیت قرار گرفته است. این اسکیپ روم دارای دو اتاق فرار کلبه مرگ و نجات هاوانا در ژانر ترسناک است. اتاق فرار کلبه مرگ یکی از سناریوهای ترسناک در بین انواع اتاق فرار‌ها شناخته می‌شود.

در این اتاق فرار به یک کلبه در جنگل وارد می‌شوید که یک پیرمرد در کلبه با غذا شما را بیهوش می‌کند. پس از به هوش آمدن ۶۰ دقیقه فرصت دارید خود را نجات دهید. اطلاعات اسکیپ روم گیت عبارت‌اند از:

  • آدرس: شیخ صدوق شمالی، پس از پل شیخ صدوق، نرسیده به تقاطع نیک‌بخت

اتاق فرار جیغ

از جذاب‌ترین اتاق فرارهای اصفهان است که دلهره خاصی به دلتان می‌اندازد. در بین ساکنین اصفهان به اتاق فرار خیابان میر نیز شناخته می‌شود. این اتاق دارای یک سناریو است که شما در شهر هستید و منطقه‌ای در اطراف آن توجه شما را جلب می‌کند.

در این منطقه صداهای دلهره‌آور به گوش می‌رسد و اتفاقات ترسناکی رخ می‌دهد که کسی از دلایل آن اطلاعی ندارد. همین امر باعث می‌شود که کنجکاو شوید و به این منطقه بروید. سپس متوجه می‌شوید که گرفتار شده و باید برای نجات چاره‌ای بیندیشید. این بازی به مدت ۷۵ دقیقه و با ظرفیت ۴ الی ۶ نفر انجام می‌شود. اطلاعات اتاق فرار جیغ عبارت‌اند از:

  • آدرس: خیابان میر، کوچه ۲۶، پلاک ۲۵

سخن پایانی

اتاق فرارهای اصفهان بهترین مکان برای تخلیه انرژی هستند. در این مقاله بهترین اتاق‌های فرار معرفی شدند و از ساکنین اصفهان، گردشگران و مسافران عزیز به گرمی استقبال می‌کنند. هر اتاق فرار دارای سناریوهای جذاب است و لحظات خاطره‌انگیزی برایتان به ارمغان می‌آورند.

 



 الی گشت    

                تور کیش