لاکچری ترین هتل های دبی

لاکچری ترین هتل های دبی در نوروز 99

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

همه ساله با نزدیک شدن فصل بهار و تعطیلات نوروز اغلب خانواده ها به فکر سفر می افتند. این تعطیلات فرصت خوبی فراهم کرده است تا با تولد دوباره طبیعت و گرم شدن زمین مجالی برای گشت و گذار ایجاد شود. سفرهای نوروزی به دو دسته سفرهای داخلی و خارجی تقسیم می شوند و جالب است که حجم هر دوی این سفر ها به طور چشم گیری افزایش می یابد و تقاضا برای رزرو هتل، بلیط هواپیما یا قطار و … از روزها و یا حتی ماه ها پیش آغاز می شود. در بین مقاصد مختلف سفرهای خارجی در نوروز حسابی داغ می شود و همه دوست دارند تجربه سفری به کشورهای دیگر داشته باشند. برای سفرهای خارجی باید از قبل برنامه ریزی انجام دهید تا همه کارها به روز های آخر موکول نشود خصوصا کشورهایی مانند امارات که نیاز به ویزا دارند. بنابراین نمی توانید هر لحظه که اراده کردید راهی این سفرها شوید و از طرفی افزایش حجم سفرها در نوروز عاملی است که باعث می شود در زمان کوتاهی ظرفیت تورهای نوروزی پر شود و کسانی که روزهای آخر اقدام می کنند احتمالا به سختی می توانند تور مورد نظر را رزرو کنند و یا حتی مجبور هستند از بعضی موارد چشم پوشی کنند. حتی اگر بخواهید تنهایی برای نوروز برنامه ریزی کنید یعنی بلیط را خودتان بگیرید و هتل را نیز خودتان رزرو کنید باز هم دچار چالش می شوید. به علاوه در زمان هایی این چنین خصوصا در بهار پیش رو عاقلانه ترین راه انتخاب پکیج های تور نوروز 99 است که توسط آژانس های مسافرتی ارائه می شود چون دیگر هیچ دغدغه ای نخواهید داشت و همه چیز از قبل مشخص است.

لاکچری ترین هتل های دبی

علت افزایش استقبال از تور دبی در نوروز

تور دبی در نوروز طرفداران بیشتری دارد و مردم بیشتر به سمت آن می روند. یکی از اصلی ترین دلیل ها می تواند آب و هوای آن باشد. به هر حال با فرا رسیدن نوروز تازه زمان کوتاهی از زمستان گذشته است و بسیاری از منطق ممکن است هنوز آب و هوای خنک و یا حتی سردی داشته باشند. در حالی که دبی در زمستان نیز هوای بسیار خوبی دارد و همین نیز تور دبی نوروز را پر طرفدار تر می کند. موضوع دیگر نزدیکی دبی به کشورمان است. بسیاری از مردم اهل سفرهای طولانی و خسته کننده نیستند و دوست ندارند ساعات طولانی در هواپیما باشند و یا از پروازهای طولانی می ترسند. دبی می تواند فرصت خوبی برای این افراد باشد. در سفری چند روزه و کوتاه می توان تعطیلات خوبی را در این شهر سپری کرد. تنها موضوع دیدنی ها و جاذبه های این شهر است؛ چرا که بسیاری فکر می کنند دبی تنها شهری با ساختمان های بلند است و جذابیتی برای گردشگری ندارد. این بزرگترین اشتباه است چرا که دبی نه تنها شهری مدرن با بهترین و بلندترین برج ها است بلکه به همان نسبت نیز جاذبه دیدنی و تفریحی دارد و کسی از سفر به این پشیمان نمی شود. جاذبه هایی که ممکن است ساخته دست بشر باشند اما در نوع خود بی نظیرند. از بزرگترین پیست سرپوشیده اسکی جهان گرفته تا بزرگترین گل آرایی هایی ها در باغ های سرسبز که همگی جذابیت این شهر کویری را دو چندان می کند. البته اگر اهل تفریحات مدرن هم نباشید باز هم می توانید از سفر به دبی لذت ببرید؛ سواحل زیبای شهر، محله قدیمی، بازار سنتی، صحرای دبی، تفریحات آبی، استراحتگاه های کنار دریا و … از دیگر جاذبه های آن به دور از هیاهوی این شهر مدرن هستند.

لاکچری ترین هتل های دبی

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هزینه های سفر به دبی

در سفر به دبی بیشترین هزینه شما شامل بلیط هواپیما و هزینه اقامت در هتل می شود. این هزینه ها از رنج متوسط شروع می شود و اگر به دنبال سفری لوکس مجلل باشید ممکن است سر به فلک بکشد. برای سفر به دبی می توانید از پروازهای ایرانی با نرخ ارزان تری استفاده کنید. البته همین پروازها نیز صندلی هایشان درجه بندی دارد یعمی صندلی های اکونومی ارزان ترین و بعد از آن صندلی های بیزنس کلاس و در نهایت صندلی های فرست کلاس گران ترین ترین صندلی ها در پرواز هستند. طبیعتا خدمات دهی در این این صندلی ها نیز متفاوت خواهد بود، البته پرواز تهران دبی خیلی طولانی نیست و نهایتا حدود 2 ساعت زمان می برد به همین دلیل پروازهای اکونومی به صرفه تر هستند. هزینه مهم دیگر هتل های دبی هستند. در دبی از هتل های معمولی با رنج قیمت متوسط تا هتل های درجه دنیا با قیمت هایی باورنکردنی می توانید پیدا کنید. همه چیز به بودجه شما بستگی دارد. می توانید اطلاعات هتل های دبی در سایت رادین گشت را بررسی کنید تا با نرخ ها و امکاناتشان آشنا شوید. بهترین هتل های دبی امکاناتی بی نظیر و درجه یک ارائه می دهند؛ امکاناتی که باید هزینه های زیادی بابتشان پرداخت کرد. به طوری که ثروتمندترین افراد از سراسر دنیا برای استفاده از این خدمات راهی دبی می شوند. به عنوان مثال بعضی از این هتل ها گران ترین و آخرین مدل ماشین های لوکس را در اختیار مسافرانشان قرار می دهند تا در مدت اقامتشان در دبی از آن ها استفاده کنند. از جمله لاکچری ترین هتل های دبی برای نوروز می توان به هتل برج العرب، هتل رافلز، هتل تاج، هتل آتلانتیس، هتل جمیرا، هتل آرمانی و … اشاره کرد. جالب است بدانید هتل برج العرب یکی از لوکس ترین هتل های دنیا بوده به طوری که آن را تنها هتل 7 ستاره جهان می دانند. نکته حائز اهمیت این است که دبی به طور کل شهر مدرنی محسوب می شود و از سطح رفاه و خدمات بالایی برخوردار است. به همین دلیل حتی هتل های سه ستاره این شهر امکانات خوبی دارند و نسبت به هتل های دیگر کشور ها لوکس تر محسوب می شوند. این دلیل خوبی است تا سفری ارزان تر اما با کیفیت را در دبی تجربه کنید.

لاکچری ترین هتل های دبی



 الی گشت    

                تور کیش