معرفی هتل جورجز گالاتا استانبول ، ترکیه | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل جورجز گالاتا استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با هتل جورجز گالاتا استانبول آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این هتل زیبا در استانبول ترکیه در ادامه با ما همراه باشید.

هتل جورجز گالاتا (Georges Galata Hotel) یک هتل بوتیک 4 ستاره است که دارای 20 اتاق می باشد و در قلب منطقه زیبای فرهنگی استانبول یعنی منطقه بی اغلو و با فاصله تنها چند قدمی از برج گالاتا قرار گرفته و تنها پنج دقیقه پیاده روی تا خیابان استقلال دارد.

هتل جورجز گالاتا استانبول
هتل جورجز گالاتا استانبول

اگر دوست دارید به جای هتل های بسیار بزرگ با معماری مدرن، این بار اقامتی رویایی در یک هتل در بافت تاریخی استانبول داشته باشید این هتل را انتخاب کنید. هتل جورجز یا ژرژ گالاتا تمام عناصر لازم را برای یک اقامت فراموش نشدنی در خود دارد. تمام اتاق های این هتل دارای سقف های بلند، مبلمان براق و کف پوش های چوبی می باشند. علی رغم ظاهر تاریخی این هتل تمام اتاق ها از نظر امکانات و طراحی بسیار مدرن و به روز می باشند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


از مهمترین ویژگی ها و امکانات این هتل میتوان نظافت روزانه، دوستدار حیوانات بودن، اتاق غیر سیگاری، مرکز تناسب اندام، اتاق های خانوادگی، پارکینگ، شاتل فرودگاه، وای فای رایگان، کافه و تراس زیبا را نام برد.

هتل جورجز گالاتا استانبول
هتل جورجز گالاتا استانبول

یکی از فضاهای بسیار عالی این هتل تراس بزرگ و زیبای آن رو به منظره دریا است. حتی اگر در این هتل اقامت نداشته باشید در گشت و گذارتان در محله گالاتا بعد از بازدید از این محله می توانید به تراس این هتل بروید و با صرف یک چای یا قهوه خوش طعم از فضای آن لذت ببرید.

این هتل که در خیابان سردار اکرام در محله بی اغلو قرار دارد، 19.4 کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک و 43.4 کیلومتر تا فرودگاه صبیحا استانبول فاصله دارد. نزدیکی هتل به بسیاری جاذبه های مهم استانبول از جمله مزایای این هتل به حساب می آید. فاصله هتل جورجز با برخی از جاذبه های استانبول به صورت زیر است؛

هتل جورجز گالاتا استانبول
هتل جورجز گالاتا استانبول

جهت دسترسی به مناطق دیگر شهر به راحتی می توانید از وسایل نقلیه عمومی و یا تاکسی موجود در اطراف هتل استفاده کنید. لازم به ذکر است اتاق ها در ساعت 14:00 بعد از ظهر به مسافر تحویل داده شده و در ساعت 12:00 از مسافر تحویل گرفته میشود که به شما زمان کافی برای آماده کردن و بسته بندی چمدان ها را میدهد.

هتل جورجز گالاتا استانبول
هتل جورجز گالاتا استانبول

آدرس: Serdar-I Ekrem Sokak No:24 Galata – Beyoğlu / Istanbul

شماره تماس: 00902122442423

وبسایت رسمی هتل: www.georges.com

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨