معرفی هتل آوانتگارد تکسیم استانبول ، ترکیه | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل آوانتگارد تکسیم استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با هتل آوانتگارد تکسیم استانبول آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این هتل در نزدیکی تکسیم در استانبول ترکیه در ادامه با ما همراه باشید.

هتل آوانتگارد تکسیم استانبول (Avantgarde Taksim Hotel) هتلی 4 ستاره که در قلب منطقه مدرن استانبول یعنی میدان تکسیم واقع شده ‌است. این هتل دسترسی راحتی به جاذبه‌های دیدنی و مراکز تفریحی- تجاری شهر دارد. میدان تقسیم و خیابان استقلال با همه کافه‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید و گالری‌‌هایش در فاصله بسیار نزدیکی از هتل قرار گرفته است.

هتل آوانتگارد تکسیم استانبول
هتل آوانتگارد تکسیم استانبول

این هتل 4 ستاره و لوکس در تنها 400 متر با میدان تکسیم فاصله دارد و در خیابان Talimhane قرار گرفته است که یک محوطه سنگفرش جهت پیاده روی است. هتل آوانتگارد حدود 31 کیلومتر از فرودگاه جدید استانبول و فرودگاه صبیحا فاصله دارد. ایستگاه متروی تکسیم نیز شما را به مناطق مختلف شهر می‌برد. پارک gezi و خیابان استقلال در نزدیکی هتل قرار دارند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل آوانتگارد در مجموع دارای 117 اتاق (91 اتاق دلوکس، 3 اتاق استاندارد دلوکس، 6 اتاق لوکس بزرگ و 17 اتاق خانوادگی) در 12 طبقه است. اتاق‌ها با سبکی مدرن چیدمان شده‌اند و از جمله امکانات آن‌ها می‌توان به تهویه‌مطبوع، تلویزیون ال‌سی‌دی، گاوصندوق مناسب لپ‌تاپ، تجهیزات چای و قهوه، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی می‌باشد.

هتل آوانتگارد تکسیم استانبول
هتل آوانتگارد تکسیم استانبول

صبحانه روزانه به‌صورت بوفه در هتل سرو می‌شود. انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی و نیز انواع مختلف نوشیدنی در رستوران و بار هتل ارائه می‌گردد. خدمات هتل به صورت BB است یعنی شما تنها می ­توانید از صبحانه هتل بصورت رایگان استفاده کنید و برای استفاده از سایر وعده ها و میان وعده ها هزینه مربوطه باید پرداخت شود. این خدمات متداول ترین نوع خدمات در هتل ها می­ باشد که در اکثر شهرها و کشورهای جهان ارائه می شود.

Photo: Elnaz Saadati
Photo: Elnaz Saadati

رستوران‌های مختلفی نیز در هتل وجود دارند که شامل موارد زیر هستند:

  • رستوران ایس لانژ: این رستوران دارای منوی متنوعی است و فضای بسیار زیبایی دارد.
  • رستوران بافت: دارای صبحانه سلف سرویس، نهار و شام که توسط سر آشپزان حرفه‌ای تدارک دیده شده است.
  • دی کافه (DE): این کافه در ورودی هتل است و فضای روبازی دارد. این کافه دارای نوشیدنی و کیک و کلوچه‌های لذیذی است.
هتل آوانتگارد تکسیم استانبول
هتل آوانتگارد تکسیم استانبول

امکان رزرو خدمات ماساژ در مرکز اسپای هتل مهیا می‌باشد. یک باشگاه بدنسازی و سونا هم در هتل دایر است. همچنین میهمانان می‌توانند از شنا در استخر سرپوشیده هتل لذت ببرند. از دیگر امکانات رفاهی هتل آوانتگارد تقسیم می‌توان به اینترنت وای‌فای، پارکینگ، خدمات خشک‌شویی و لباس‌شویی، امکانات مخصوص افراد کم‌توان، انبار چمدان، صندوق‌امانات، امکان کرایه اتومبیل، میز راهنمای تور، امکان تبدیل ارز و خدمات کانسیرج اشاره کرد.

آدرس: Abdulhakhamit Sok. No: 40-42 Talimhane Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

شماره تماس: 60 81 235 212 90+

وبسایت رسمی هتل: avantgardecollection.com

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨