میدان سرخ مسکو
میدان سرخ مسکو

میدان سرخ مسکو ، روسیه | Red Square

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

میدان سرخ مسکو

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با میدان سرخ مسکو آشنا خواهیم کرد.در ادامه همراه ما باشید.

مسکو ، پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر روسیه حدود 3/5 برابر تهران است. این شهر با جمعیتی بيش از ۱۳ میلیون نفر، بزرگترین شهر در قاره اروپا و یازدهمین شهر پرجمعیت در جهان است. چهار فرودگاه بین‌المللی، نه ایستگاه راه‌آهن و مترو مسکو که یکی از عمیق‌ترین تونل‌های دنیاست، در این شهر قرار دارد. مترو مسکو با 206 ایستگاه پس از مترو توکیو، بیشترین مسافران را در بین سیستم‌های مترو دنیا دارد.

مسکو یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. از مهمترین جاذبه های آن می توان میدان سرخ ، کاخ های کرملین ، کلیسای سنت باسیل ، متروی مسکو و … را نام برد.میدان سرخ مسکو

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هیچ سفری به مسکو بدون بازدید از دو جاذبه شاخص یعنی میدان سرخ مسکو و سنت باسیل کامل نخواهد بود. دید اولیه شما از پایتخت روسیه با دیوارهای بلند کاخ کرملین و گنبدهای رنگارنگ و خیره کننده کلیسای سنت باسیل کامل خواهد شد.

میدان سرخ مسکو (Red Square) ، در قلب شهر، مرکز فعالیت های اجتماعی است و همچنین مکان فروشگاه ها و بازارها، فستیوال ها و جشن ها است. این میدان یکی از نقاط شاخص شهر مسکو به حساب می آید.

میدان سرخ مسکو

شما با قدم گذاشتن در این میدان احساس فوق العاده ای از تاریخ و تمدن این شهر را حس می کنید. ساختمان هایی که در اطراف میدان قرار گرفته اند، بسیار مورد توجه و شاخص هستند. به عنوان مثال، آرامگاه لنین، بنیانگذار اتحاد جماهیر شوروی، کرملین باشکوه و درخشان و کاخ ها ، در نزدیکی جنوب، و کلیسای جامع سنت باسیل را می توان نام برد.

در سمت شرقی میدان سرخ مسکو، فروشگاه GUM و در کنار آن کلیسای جامع بازسازی شده کازان قرار گرفته است. سمت شمالی توسط موزه تاریخی ایالتی اشغال شده که خطوط آن برج های کاخ کرملین را نشان می دهد. دروازه و کلیسای آبرین در سمت شمال غربی بازسازی شده اند.میدان سرخ مسکو

در آخر می توانید گشتی سه بعدی در این میدان تاریخی و زیبا داشته باشید.

کرملین و میدان سرخ مسکو در سال 1990 به دلیل پیوندهای جدا نشدنی شان با تاریخ روسیه از قرن سیزدهم به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شدند.

آدرس و لوکیشن:  Krasnaya ploshad, Tsentralnyy administrativnyy okrug Moskva, 109012, Russia

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید :



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨