سفر به دانمارک و اخذ وقت سفارت

ارزانترین راه سفر به دانمارک و اخذ وقت سفارت با ویزاگردی

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

ارزانترین راه سفر به دانمارک

سفر به دانمارک گزینه بسیار مناسب و هم چنین آرزویی تعداد زیادی از گردشگران و توریست ها در سراسر دنیا می باشد. چرا که این کشور دارای موقعیت بسیار مناسبی در منطقه اروپا برخوردار بوده و همچنین دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیار زیبایی است که خیلی از افراد آرزو دارند از این مناطق دیدن کرده و اوقات خوشی را در این مناطق برای خود رقم سازند.

اخذ وقت سفارت دانمارک و پس از آن ویزای دانمارک برای سفر به دانمارک گزینه ای است که بی شک هر گردشگر باید توریستی آرزو دارد که حداقل یک بار در طول زندگی خود آن را تجربه نماید. و دلیل این موضوع جاذبه های گردشگری و توریستی موجود در این کشور می باشد که در نوع خود ناب و حیرت انگیز هستند. در صورتی که شما قصد سفر به دانمارک را دارید و می خواهید اطلاعات کافی در مورد این کشور و جاذبه های گردشگری موجود در آن و همچنین شرایط لازم برای اخذ ویزای ورود و سفر به دانمارک کسب نمایید می توانید مطالب موجود در این مقاله ویزاگردی را به خوبی مطالعه کرده و اطلاعات کافی را برای سفر به دانمارک کسب نمایید.

سفر به دانمارک و اخذ وقت سفارت

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


راهنمای سفر به دانمارک و معرفی کشور پادشاهی دانمارک

دانمارک و یا همان کشور پادشاهی دانمارک یک کشور اروپایی است که در منطقه شمالی قاره اروپا قرار گرفته است. پایتخت کشور دانمارک شهر زیبای کپنهاگن میباشد و این شهر مهمترین شهر موجود در این کشور نیز شناخته می‌شود. طبق آمار کشور دانمارک چیزی در حدود پنج و نیم میلیون نفر جمعیت دارد و از این حیث در میان کشورهای کوچک موجود در قاره اروپا طبقه بندی می گردد. زبان رسمی مورد استفاده در کشور دانمارک که مردم این کشور برای مکالمه و ارتباط با دیگران از آن استفاده می‌کنند زبان دانمارکی و همچنین زبان‌هایی مانند آلمانی، گرینلندی و فاروئی می باشد. واحد پولی که در این کشور به رسمیت شناخته شده و برای تبادلات مالی و تجاری از آن استفاده می گردد کرون دانمارک می باشد. کشور دانمارک در اواخر قرن نوزدهم و در سال ۱۹۷۳ به عضویت اتحادیه اروپا درآمد. در مورد دین رسمی کشور دانمارک می توان گفت که دین رسمی موجود در کشور دانمارک مسیحیت لوتری می باشد و چیزی در حدود ۸۰ درصد مردم ساکن کشور دانمارک پیرو این دین هستند. این کشور به عنوان یکی از کشورهای حوزه اسکاندیناوی به حساب می‌آید و تنها مرز مشترکی که با دیگر کشورهای موجود در قاره اروپا دارد  مرز مشترک و همسایگی با کشور آلمان می باشد. علاوه بر کپنهاگن به عنوان پایتخت کشور مارک به حساب می‌آید شهرهای مهم دیگری نیز در این کشور وجود دارند که هر یک از آنها دارای محاسبه گردشگری فراوانی برای سفر به دانمارک بوده و از این جمله این شهر می‌توان به مواردی مانند آرهوس اسبرگ آلبورگ و اودنسه اشاره نمود.

سفر به دانمارک و اخذ وقت سفارت

جاذبه های گردشگری کشور دانمارک

آب و هوا و جغرافیای طبیعی موجود در کشور دانمارک

در حالت کلی مناطق مختلف کشور دانمارک دارای ارتفاع کمی هستند و این کشور بر روی جلگه بسیار حاصلخیز و سرسبز و همچنین مراتع انبوه قرار گرفته است. رودهایی که در کشور دانمارک در حال جریان هستند دارای طول می باشند ولی به شدت پر آب و حاصلخیز هستند. از جمله رودهای موجود و در جریان در کشور دانمارک می‌توان به نام هایی مانند استورو، اسکیرن، وارده و غیره اشاره نمود. بلندترین نقطه ای که در هنگام سفر به دانمارک یک فرد گردشگر می تواند بر روی آن قدم بگذارد تنها ۱۷۳ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. در مورد انجماد آب و هوای قسمت های مختلف موجود در کشور دانمارک باید بگویم که اکثر منطقه کشور دارای آب و هوای معتدل و مرطوب می باشند و میزان بارش سالانه نیز اکثراً بالا گزارش شده است.

مقاصد گردشگری موجود در سفر به دانمارک

سفر به دانمارک برای هر گردشگری و توریستی بسیار لذت بخش خواهد بود چرا که در این کشور جاذبه های گردشگری و توریستی بسیار فراوانی وجود دارد که هر کدام در نوع خود منحصر به فرد و حیرت انگیز هستند از جمله مهمترین جاذبه های گردشگری موجود در کشور دانمارک برای سفر به دانمارک کپنهاگن یعنی پایتخت این کشور میباشد این شهر یک شهر بسیار آرام، خلوت و شیک می باشد که در آن خانه های مدرن با سقف های رنگی قد علم کرده اند. در شهر کپنهاگن بیش از یک میلیون و پانصد نفر جمعیت حضور دارند. ادر مورد غذا های موجود در کشور دانمارک می‌توانیم بگوییم که شهر کپنهاگن شهر کوفته هاست و در این شهر بهترین رستوران ها و کافه ها به همراه سرو بهترین غذا های موجود در کل دنیا دیده می‌شود. در میان کوچه های این دروازه هایی خودنمایی می کند که شامل مجموعه ای از کوچه و خیابان های باریک به همراه برج زیبای راند تار و چنین سازه قدیمی و تاریخی استکهلم می باشد. همچنین منظره زیبای باغ تیوولی نیز در شهر کوپنهاگن قرار دارد به عنوان یک مقصد مهم برای سفر به دانمارک هر ساله تعداد زیادی گردشگر را به سمت خود جلب می نماید.

جزایر زیبای فارو

یکی از مقاصدی که برای سفر به دانمارک می توانید آن را انتخاب کنید جزایر زیبای فارو است که در محل به هم رسیدن آب های دریای نروژ و شمال حضور دارد. در اطراف این جزایر صخره‌های زیادی وجود دارند که گیاهان زیادی بر روی صخره ها رشد کردند و نمای بسیار زیبا و حیرت انگیز را به وجود آوردند. در این مورد باید یک نکته را بگویم و آن این است که تنها نیمی از مساحت جزایر به کشور دانمارک تعلق دارد و تحت حمایت این کشور می‌باشد. همچنین در مورد این جزایر این نکته نیز گفتنی است که این جزایر مکانی بسیار آرام و دنج را برای توریستها و گردشگرانی که قصد سفر به دانمارک دارند ارائه می‌نماید و کمتر زمانی پیدا می‌کنید که این جزایر شلوغ و پرتردد باشند.

از دیگر به مقاصد گردشگری موجود برای سفر به دانمارک مواردی هستند که در زیر به آنها اشاره خواهیم نمود:

  • ادنسه
  • مرکز تفریحی راسکیله
  • پارک ملی Skjoldungernesدر دانمارک
  • پارک ملی تای
  • شهر زیبایآرهوس
  • شهر تاریخی و با قدمت فردریسیا
  • شهر کوچک و جذاب بیلوند
  • و بسیاری موارد دیگر

سفر به دانمارک و اخذ وقت سفارت

کشور دانمارک

شرایط لازم برای اخذ ویزای سفر به دانمارک

افرادی که خواهان سفر به دانمارک و لذت بردن از جاذبه‌های توریستی و گردشگری موجود در این کشور هستند باید برای ورود به این کشور ویزای شینگن توریستی دریافت نمایند. در اخذ ویزای توریستی برای سفر به دانمارک مشکل پیش نمی آید و سفارت با اکثر درخواستهای ویزای توریستی موافقت می کند مگر اینکه حالت خاصی پیش آید. برای اقدام به دریافت ویزای توریستی برای سفر به دانمارک ابتدا لازم است مدارک خواسته شده توسط فرد متقاضی تهیه و بعد از تعیین وقت سفارت از سمت سفارت به صورت تمام و کمال به سفارت تسلیم گردد. همچنین با توجه به تاریخ مشخص شده از سمت سفارت به این محل مراجعه کرده و پروسه اداره دریافت ویزای توریستی را به صورت تمام و کمال انجام دهد معمولاً در پروسه تحویل ویزا توسط سایت سفارت زیر یک ماه می باشد. هموطنان عزیز برای استفاده از مشاوره رایگان شرکت ویزاگردی با شماره های 8-02122360894 تماس بگیرید یا از وب سایت www.visagardi.com دیدن فرمایید.



 الی گشت    

                تور کیش