رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد | Mashhad

"اجاره
رزرو تور
تور تابستان 1403
 

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با رستوران روف گاردن هتل درویشی آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این رستوران محبوب در مشهد با ما همراه باشید.

مشهد بعد از تهران دومین شهر پراهمیت، بزرگ و پرجمعیت کشور به شمار می رود. این شهر پایتخت معنوی و مذهبی ایران است و همواره به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای ایران مطرح بوده و هست. در طول سال افراد زیادی از شهرهای مختلف کشور و حتی کشورهای دیگر به مشهد سفر می کنند. مشهد همچنین یکی از بهترین مقاصد برای شکم گردی و کافه گردی است.

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد یکی از جذابیت‌های هتل درویشی مشهد است. صندلی‌های حصیری، سنگفرش قهوه‌ای و آسمانی آبی؛ این فضایی است که هتل درویشی مشهد برای ‏میهمانانش در رستوران روف گاردن خود فراهم کرده است. با انتخاب این رستوران، در بالاترین طبقه این ‏هتل مجلل و شیک، منظره زیبای شهر مشهد زیر پای شما و آسمان لاجوردی آن بالای سرتان خواهد بود.

اگر به دنبال یک رستوران ‏خوب و شیک با محیطی زیبا در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) هستید، پیشنهاد ما به شما رزرو رستوران ‏های هتل درویشی است. هتل درویشی مشهد یکی از هتل های 5 ستاره نزدیک به حرم مطهر ‏است و همچنین یکی از لوکس ترین هتل های ایران محسوب می‌شود.

مثل تمامی رستوران های هتل درویشی مشهد، نخل های زیبای سرسبز یکی از ‏تم‌های اصلی محیط هستند و فضای اطراف شما را شاداب‌تر می‌کنند. ‏این رستوران خاطره‌انگیز هم محیطی مناسب برای خانواده‌ها، زوج‌های جوان و حتی جلسات کاری فراهم ‏می‌کند. پس می‌توانید در این رستوران از طعم رمانتیک تنهایی تا مزه شیرین یک شام خانوادگی و حتی جدیت ‏یک جلسه کاری را تجربه کنید.

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد
رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

غذاهای بین‌المللی در این رستوران با بهترین روش‌های طبخ فراهم می‌شوند و معمولا مثل تمامی بخش‌های ‏این هتل پنج ستاره، کیفیت، بالاترین اولویت را برای میزبان شما دارد. آنها که تجربه خاطره‌انگیز صرف غذا در ‏این رستوران را داشته اند سالاد میگوی خوش طعم باسس خوشمزه آن را پیشنهاد می‌کنند. هرچند اینجا ‏می‌توانید بهترین غذاهای اصیل مدیترانه‌ای، چینی، ایتالیایی، فرانسوی و هندی را امتحان کنید.

غذاهای رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد شامل غذاهای فانتزی و فرنگی است. محبوب ترین غذاهای این رستوران استیک، لمب چاپس، میگو گریل، پنه آلفردو و… هستند. لازم به ذکر است که هزینه غذا خوردن در این رستوران ارزان نیست و می توان گفت یکی از رستوران های گران مشهد به حساب می آید.

علاوه بر رستوران روف گاردن هتل ‏درویشی، شما در این هتل می‌توانید رستوران‌های دیگری را نیز انتخاب کنید. رستوران آتریوم که یکی از ‏زیباترین رستوران های هتل درویشی محسوب می‌شود و با سقف شیشه‌ای، رنگ‌بندی جذاب و غذاهای اصیل و ‏خوش طعم از جمله رستوران های خوب مشهد محسوب می‌شود.

فست فود فیروزه هتل درویشی برای ‏آن‌ها که به غذاهای فست فودی علاقه دارند، محیطی دلنشین ساخته و رستوران ارغوان نیز جایی است که در ‏آن می‌توانید صبحانه لذیذ هتل درویشی را میل نمائید.

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد
رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

اگر هم قصد غذا خوردن ندارید و دوست دارید در محیطی زیبا با خانواده یا دوستان چای و انواع نوشیدنی میل کنید بهتر است سری به کافی شاپ های هتل بزنید. کافی شاپ مرکزی، کافی شاپ بیلیارد، کافی شاپ اسپا ‏و چایخانه سنتی برکه از جمله کافه های هتل درویشی محسوب می‌شوند.

بنابراین اگر به شهر مشهد سفر کرده اید و می خواهید تجربه غذا خوردن در بام یکی از بلندترین ساختمان های شهر را داشته باشید، ما به شما روف گاردن هتل درویشی را پیشنهاد می دهیم.

چطور به این رستوران برویم ؟

همانطور که گفتیم این رستوران در طبقه بالای هتل 5 ستاره درویشی در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است. برای رفتن به این هتل شما هم می توانید با ماشین شخصی به سمت حرم بروید و هم می توانید از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنید. مترو خط یک مشهد شما را تا نزدیکی حرم می رساند. باید در ایستگاه بسیج از مترو پیاده شوید و مسیری حدودا 4 دقیقه ای را تا هتل درویشی پیاده روی کنید.

آدرس: مشهد، بلوار امام رضا، بین امام رضا ۲۶ و ۲۸، هتل درویشی

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12:00 تا 14:00 و از ساعت 18:00 تا 23:00

شماره تماس: 05138080

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨